Stubb ei voi jatkaa Ulkoministerinä

MediaWatch

Stubb on mitä ilmeisimmin Perusuomalaisiin kohdistuvan likakampanjan takana.

Ulkoministeriön Viestintäjohtaja Veera Heinonen (Stubbin kaveri ja Eurooppa federalisti) järjesti Jan Sundbergin (entisen Taistolaisen ja nykyisen RKP:n jäsenen) tiedotustilaisuuteen ja kaivoi Nazi vertauksen esiin.

Kohdassa, 11.00.
http://www.youtube.com/watch?v=nr9WZGw5riY&feature=related

Nazi vertaus julkaistiin BBC:n toimesta, Veera Heinonen toimi aikaisemmin Suomen Lontoon lähetystön lehdistösihteerinä jossa loi kyseiseen puljuun läheiset suhteet.

Kuten Stubb kehuu.
http://www.valtioneuvosto.fi/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote/fi.jsp?oid=302091&c=0&toid=1946&moid=3125

Monessa muussa maassa kyseinen kolmikko olisi jo vaadittu eromaan.

Ulkoministeriön tehtävä ei ole käydä kampanjaa oman maan laillisia puolueita vastaan ja ajaa pienen "eliitin" maanpetokseillista liittovaltio projektia.

14

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uudeksi...

ulkoministeriksi sopisi paremmin Paavo Lipponen. Siinä on jämy ja kansainvälisesti tunnettu mies.

• MediaWatch

Stubb on mitä ilmeisimmin Perusuomalaisiin kohdistuvan likakampanjan takana.

Ulkoministeriön Viestintäjohtaja Veera Heinonen (Stubbin kaveri ja Eurooppa federalisti) järjesti Jan Sundbergin (entisen Taistolaisen ja nykyisen RKP:n jäsenen) tiedotustilaisuuteen ja kaivoi Nazi vertauksen esiin.

Kohdassa, 11.00.
      http://www.youtube.com/watch?v=nr9WZGw5riY&feature=related

Nazi vertaus julkaistiin BBC:n toimesta, Veera Heinonen toimi aikaisemmin Suomen Lontoon lähetystön lehdistösihteerinä jossa loi kyseiseen puljuun läheiset suhteet.

Kuten Stubb kehuu.
      http://www.valtioneuvosto.fi/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote/fi.jsp?oid=302091&c=0&toid=1946&moid=3125

Monessa muussa maassa kyseinen kolmikko olisi jo vaadittu eromaan.

Ulkoministeriön tehtävä ei ole käydä kampanjaa oman maan laillisia puolueita vastaan ja ajaa pienen "eliitin" maanpetoksellista liittovaltio projektia.

• ihmetyttää

Kirjoituksesi näyttää uskottavalta ja hyvin perustellulta.

• Historiaa

Paavo on vietävä kauas, jonnekkin missä se saa yksin olla äreä ja töykeä.

• Erkki maailmalle

Tuomioja on seuraava ulkoministeri. Hän on sivistynyt, kielitaitoinen ja hieno ihminen.

• Historia kertoo
        Erkki maailmalle kirjoitti:

Tuomioja on seuraava ulkoministeri. Hän on sivistynyt, kielitaitoinen ja hieno ihminen.

Taitaa ameriikan tädit ja sedät olla edelleen hyvin, hyvin vihaisia Tuomiojalle, joten se siitä ehdokkuudesta.

• Suomen puolesta

Stubb on äidinkieleltään ruotsinkielinen ja fanaattinen pakkoruotsin puolestapuhuja. Hän on RKP:n kätyri joka tulee tekemään kaikkensa suomenruotsalaisen kielivähemmistön etuoikeuksien säilyttämiseksi.

• ei hallitukseen

ei tule jatkamaankaan, siitä pitää SDP ja Perusuomalaiset huolen. kansa ei halua Stubbia, siis enemmistö.

• SDP:llä ja Perussuomalaisilla ei ole mitään sanomista Kokoomuksen ministerilistaan, kuten ei Kokoomuksellakaan muiden puolueiden valintoihin. Hyvä niin.

• --------------------
        patriklind kirjoitti:

SDP:llä ja Perussuomalaisilla ei ole mitään sanomista Kokoomuksen ministerilistaan, kuten ei Kokoomuksellakaan muiden puolueiden valintoihin. Hyvä niin.

Ministereiden henkilökemian on syytä pelata ja stubbailijoille on vaikea löytää ministerinsalkkua.

• YLEn kauhiaa

Kauhiaa touhua

• juuri näin

Stubb ei todellakaan tunnu ajavan Suomen etua. Vaihtoon.

• no eihän

Ei kokoomuskaan!

• totinen komu kohta

Minulle käy vaikka vesikauhuinen punakommunisti kunhan ei jaa miljardeja ulkomaille.
      Kenkäiskään se stubb johonkin missä pippuri kasvaa ettei aiheuta pysyvää vahinkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe