Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kyllä kannatti odottaa...

tihk

en käynyt katsomassa mitään tsh-elokuvaa teatterissa vaan odotin aina että ne ilmestyisivät dvd:lle ja vhs:llä. ja kuninkaan paluu oli minulle yhtä ihana elokuva kuin ensimmäinen ja paljon ihanampikin. teki mieli itkeä monessa kohtaa mutta kun muutakin yleisöä niin en viitsinyt :D, mutta ei voi muuta sanoa kuin kiitokset näyttelijöille ja ohjaajalle ja muille tekijöille mahtavasta elokuvasta!

5

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shine

      Olen ehdottomasti samaa mieltä. Kuninkaan paluu on aivan käsittämättömän mahtava ja kaunis elokuva!

      • kontu

        Taru Sormusten herraa parempaa elokuvaa ei löydy!=) Se oli odottamisen arvoinen. Suurkiitos Jacksonille tästä mahtavasta elokuvasta!Ja Tolkienille sen luomisesta! En voi vieläkään tajuta että se loppui.Todella kaunis elokuva! Koko maailma. (en tarkoita sotia).

        Nyt jään innolla odottamaan hobittia...=)


    • Ashe

      Eikä sua yhtään harmita ettet nähnyt niitä leffateatterissa? Meinaan että on hieman eri fiilis katsoa siellä kuin kotona vaikka oliskin kotiteatteri...mut kukin omalla tyylillään.

    • Pippin

      Mulle kävi jokseenkin näin:
      Mä ja mun kaveri Merry katottiin joskus se eka ja Merry oli sillon mun vieras, eikä oikein vaikuttanut pitävän siitä leffasta. Oltiin aika nuorii, eikä ymmärretty melki mitään, joten oltiin molemmat sitä mieltä, et leffa oli yx p***a. No, sitten tuli Kax tornii ja ajattelin vaan: "On varmaan surkeempi, kuin eka!" Sit viimein tuli kauhee haloo maailmalte: "Kuninkaan paluu tulee leffateattereihin sillon ja sillon!!" ja mä aloin jo hermostuu, ku lehdissäki joka toinen sana oli: "Taru Sormusten Herrasta", tai "Kuninkaan paluu". Sit mä menin Ärrälle ja vuokrasin ykkösen ja kakkosen ja kun olin kattonu ne, olin hetken hiljaa ja aloin kiljua (olen aika outo ihminen...). Ei mennyt kauaakaan, kun istuin leffateatterissa ja katsoin Kuninkaan paluuta haltioissani. Olin yrittänyt lukea kirjaa jo pari vuotta sitten, mut se oli ollut mielestäni tylsä (mine olla suuri törppö!). No, Kuninkaan paluu leffan tulon jälkeen olen lukenut kirjan vasta 13 kertaa ja nyt on 14. menossa (eihän se viel paljon oo, mut aion jatkaa harrastusta). Mut yhtä asiaa en vieläkään tajuu: MIX EN TYKÄNNY TRILOGIASTA HETI ALUSTA LÄHTIEN???!!!!!

      • samwise

        mulle kävi vähän samanlailla...
        mä näin sen ekan kerran mun kaverilla(fotr) ja aattelin,et olipa tylsä...mä en ees ollu kuullu koskaan lotr:sta..mun kaveri kysy,et katotaax tää ja mä olin ihan et ok...sitten,kun näin sen(fotr)toisen kerran,niin se oli ihan ok...mun kaveri oli sen suuri fani...
        sitten mentiin tän saman kaverin kaa kattoon ttt/kaksi tornia...kun leffa loppu niin mun eka kommentti oli ihana,pakko mennä kattoon uudestaan..näin sen 4krt teatterissa...
        musta tuli suurempi fani,kun mun kaveri oli...
        sitten mun toinen ihana ystävä kerto mulle eräänä joulukuisena koulupäivänä,että oli varannu meille liput rotk:iin vaan 2 päivää ensi-illan jälkeen....mä olin koko päivän ihan taivaassa...näin sen teatteris 5 krt...(vaan...)
        mun lotr-hulluus alko vasta vuonna 2003 alussa..oon lukenu kirjan jotain 6-7 krt,7-8krt menossa....
        tää eka kamu,jonka mainitsin,ei oo enää hirvee fani ja se aina valittaa mulle jos mä puhun lotr:sta...se aikoo kuulemma viedä mut lotr-vierotukseen...toka kamu sano,et se on kateellinen mulle...,mut en tiä...
        mut tunnetaan ainakin mun luokan,ex-luokkalaisten ja kaverien keskuudessa suurena lotr-fanina...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe