Hennariikkaa arvostellaan kovasti nuotin vierestä laulamisesta??? Kun mun mielestä hän nimenomaan laulaa nuotilleen vai kuulenko väärin?
Ihmettelen tätä että...
4
169
Vastaukset
- sillai laalaa
Ei nuotin vierestä laula, falskisti menee kuitenkin usein.
- pikku jone
kyllä laulaa nuotinkin vierestä, ja yrittää aivan liian korkeita, jolloin ääni pettää pahasti.
ainoa noista joita oikeasti jaksaa kuunnella on Martti, mutta sillä onkin takanaan pitempi laulu-ura jo valmiiksi bändinsä takia.- pikku jonelle
pikku jone:
Kyllä ne nuotin vierestä laulajat karsiutuvat pois ennen finaalia. Reippaasta falskiudesta tuossa on vaan kyse. Ja tuo äänen pettäminen on jo ihan eri juttu, ei liity sävelpuhtauteen.
- 1. kerta riittää
Yritin piruuttani kuunnella maikkarin katsomosta Martin esityksiä, mutta minun korviini niistä ei tule mitään sellaista minkä haluaisin kuulla toisenkin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658