Iloista tiistaita! ;)
Torstaina selviää 100% varmasti saako 16v tyttö asunnon;))
Pitäkää peukut pystyyn kiitos!! ;)
"OLEN TEHNYT,JA TEEN VARMASTI JATKOSSAKIN PALJON VIRHEITÄ,JA USEIN EN EDES TIEDÄ,MITÄ HELVETTIÄ OLEN TEKEMÄSSÄ JA MIKSI?
SILLOIN TÄLLÖIN MYÖS ON AIVAN MAHDOTONTA OLLA KANSSANI EDES TEKEMISISSÄ!,
MUTTA JOS ET VOI HYVÄKSYÄ MINUA SILLOIN,KUN OLEN PAHIMMILLANI,ET MYÖSKÄÄN ANSAITSE MINUA SILLOIN,KUN OLEN PARHAIMMILLANI!"
Hih taas mua luultiin venäläiseksi kun olin itselleni ostamassa uutta puseroa ja housut ;D;D
Varasin kiinalaisesta pöydän vappuaatoksi.
kaikille aurinkoista
5
128
Vastaukset
- musiclovers
Siskon kanssa yhdellä tuopilla kävin ja kiinalaisessa söin.
Nyt katson elokuvan 13 THIRTEEN ja sit siivoan.
Kävin kirjastossa. - musiclovers
Katsoin eilen aamulla järkyttävän tositapahtumiin perustuvan leffan American Crime.
Just kotiuduin.Koko päivä liikkeellä tekemässä hommia ja asioilla.
Olen onnellinen,likka sai asunnon ja erittäin ylpeä molemmista tyttäristäni kun pärjäävät eivätkä jää yhteiskunnan eläteiksi;))
Eivät lusmuile eivät dokaa ja bailaa,eivät pummi,osaavat tehdä ruokaa siivota ja tajuavat maksaa laskuja,ovat erittäin vastuuntuntoisia eli oon jotain tehnyt oikein,kerrankin ;)
Ja sossu ei auta no ei tietenkään kuten ei koskaan eli ihan ite pärjään kuten aina kuten silloinkin kun 600e kk elätin 6 henkilöä;))),siitä ruoka vuokra ym ym - musiclovers
Siis elätin puolen vuoden ajan ja monta vuotta elätin 6 henkeä muutenkin mutta 6kk vain 600:lla e kk.
Ihanaa saada rakas kaunis kultainen 18v tytär kotiin jeee ;))
Hyvää yötä ja hali , kaikille! - entinen fanisi
Fantastinen elämänasenne.Kaikilla ei ole.Itse saatan olla joskus hieman liiankin pessimisti.Aurinkoista vapun aaton aattoa sinulle äläkä tosissaan välitä huonoitsetuntoisten ihmisten kälätyksistä sillä kaikkihan sen tietävät että toista mollaavat ne joilla oma elämä menee päin persettä ja ne jotka muuten vaan yrittävät pönkittää omaa huonommuuttaan.En lukenut kirjoituksiasi pitkiin aikoihin koska suutuin sinun ala-arvoisiin juttuihisi mutta kiitän kun muutit tyyliäsi.Olet nykyään täynnä positiivisuutta.Onnea uuteen kotiin onnea uuteen toivottavasti parempaan elämään onnea tyttäresi uudesta kodista ja onnea täysi-ikäiselle tyttärellesi.Ole aina ylpeä lapsistasi sekä itsestäsi.En hyväksy sosiaalivirstossa käyviä mutta se jokaisen oma asia eikä kenelläkään ole oikeutta arvostella paitsi jos viinaan hakee tai mamut ...
- MeikkäEspoo
SAIRAAN hienooooo!!!!!!!!!
Onneeeee!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009