Esitän Ville Komsia Vihreän liiton johtoon. Hän on kaiken nähnyt ja kokenut poliitikko ja ruohonjuuren vihreä. Vihreässä liitossa on pantava kunnon puhdistus pystyyn ja Ville on oikea henkilä siihen.
Ville Komsi johtoon? Paluu ruohonjuurelle?
6
195
Vastaukset
- Mhr. Frangen
Nimeeeomaan ruohon vihreä?
- Linkola takaisin
Aivan. Nyt on heitettävä kaikenmaailman city-vihreät homppelit hemmettiin ja palattava niihin kunnian päiviin, jolloin Koijärvellä kahliuduttiin kaivinkoneeseen ja Komsin Ville marssi eduskuntaan villapaita päällä, kumisaappaat jalassa. Siihen aikaan, muinaisella 80-luvulla, oli vielä vihreiden joukossa Pentti Linkolan ekofilosofia arvossaan, ja Paloheimon kaltaisia ajattelijoita kuunneltiin myös. Syväekologinen ryhtiliike on ainoa, mikä voi pelastaa vihreän liikkeen nykyisestä rappiotilastaan. On palattava Linkolan tiukoille linjoille.
- tuli vain mieleen
Jospa perustettaisiin uusi puolue?
- Perustettu
tuli vain mieleen kirjoitti:
Jospa perustettaisiin uusi puolue?
on jo.
http://www.vihreapuolue.fi/
Ainakin antikapitalismia ja syväekologiaa julistetaan.
- Miten Komsi ???
Nyt en tiedä,vai muistanko väärin Komsin tapauksen,joten parempimuistiset kertokaa.
- 40tuhatta euroa
Kumisaappaalla voisi kenkäistä Sinnemäen pois vihreän liiton johdosta. Niin päin mäntyä on hänen aikana mennyt.
Mikähän tulee olemaan Sinnemäen seuraava vihreä teko? Turkin ostaminen?
Suosittelen Sinnemäen eroa myös eduskunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849