Eli itselläni tämä todettiin tänään, tai no mainitsi tuon etisen,, ja puhui siis että istukka on kohdunsuun edessä! nyt rv 12, ultra tutkimuksiin hakeuduin runsaan kirkkaan verisen vuodon ja kipujen vuoksi. nyt molemmat ovat loppuneet. sanoi että vuoto johtuu tuosta istukan paikasta. ja että se voi siirtyä poiskin siitä edestä ajan kanssa, mutta nyt ei voi muutakuin odotella ja ehkä jatkossa useimmin kontrolloida tilannetta ultralla. sikiö voi muuten hyvin ja oli liikkuvainen. kyllä säikäytti! onko muilla kokemuksia? kertokaa !
Etinen istukka/kokemuksia kaivataan!
8
3833
Vastaukset
- dödi
Mulla ei kyllä ole tuosta kokemusta mutta sattumalta juteltiin asiasta neuvolatädin kanssa ja hänkin sanoi että yleensä istukka saattaa alussa olla esim sivussa mutta että se yleensä hakeutuu takaseinään tai etuseinään kun raskaus on pidemmällä :) Tuskin sulla tai vauvalla mitään hätää on ja rakenneultrassahan sen näkee että onko se lähtenyt "liikkeelle". Toivottavasti se sieltä siirtyisi! :) ja onnea raskauden johdosta!
- ap.
kiitos, ja kiitos mukavasta viestistä :))
- 20+1
On kokemusta.
Etinen istukka synnytykseen saakka. Kolme kertaa raskauden aikana _runsasta_ verenvuotoa, ambulanssilla sairaalaan.
Muutamia muita kertoja sitten vähäisempää vuotoa, joka kerta tietysti tilanne tarkastettiin.Kolmannella, runsaan vuodon kerralla sitten päätettiin tehdä sektio, lähes saman tien, reilu tunti seurailtiin vuototilannetta. Pikkuinen syntyi sitten rv 36 4, kaikki hyvin. Sektiosta toivuin ennätysnopeasti.
Etisen istukan vuoksi elektiivinen sektio olisi ollut viik. 38 , mutta tilanne kääntyikin sitten...
Onnea odotukseesi.
Tosiaan, ei voi muuta kuin seurailla tilannetta. - yäk
hei, minulla aikalailla sama tilanne, eilen ylimääräisessä ultrassa huomattiin sama asia, viikkoja nyt 14 2. hirvittää hirvittää hirvittää,
lisääkö tämä nyt km riskiä, viimeksi minulla meni kesken rv 14 1 ja tämä on siis toinen raskaus ja kovasti pelottaa kun soisi tuon maailmaan elävänä pääsevän - i6+14
Minulla oli kahdessa raskaudessa istukka alhaalla hyvin lähellä kohdunsuuta. Raskauksien edetessä varmistettiin ultraamalla (muistaakseni joskus viikoilla 32-34) että onko noussut kasvun myötä ylemmäs... ja niin olikin. Kaikki meni lopulta hyvin.
- rv31+3
Täällä myös aiheutti paljon huolta tuo etinen istukka, tuli usein verenvuotoja josta johtuen oli todella vaikea "nauttia raskaudesta" kun koko ajan pelotti että millon verenvuodot taas tulevat, meneekö kesken jne. mutta onneksi täällä kävi niinkun SUURIMMALLA OSALLA jolla alussa istukka on kohdunsuulla eli muistaakseen viikolla 22 oli noussut! Nyt täällä onkin jo viimeinen kolmannes menossa ja kaikki oikein hyvin ja säikähdyksellä selvittiin tämän istukka asian suhteen :) Joten tsemppiä teille kaikille joilla sama tilanne on, eiköhän se istukka sieltä nouse!
- ap.
kiitos, joo olen asennoitunut niin että kyllä se nousee kun kohtu kasvaa :) kumpa ei aiheuttaisi noita vuotoja, paitsi nyt tosin viisaampi mistä ne johtuu vaikka pelko niistä onkin, mutta eka vuoto oli kipuineen ihan hirveä, kun luulin että nyt tää oli sit tässä..
hei onko muilla ollut vuodot kivuliaita? kun ultraaja sanoi ettei välttis liity vuotoon kivut, mutta olen vähän eri mieltä, ei ollut tollasta aijemmin ollut!! - 20+1
Minulla ei vuotoihin liittynyt kipuja, vuosin vain kuin seula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745