etsitään fretti poikaa astutukseen

fretti harrastaja

Elikkä etsin poika frettiä astuttamaan meidän tyttösen.
edellinen astuttaja teki oharit,ei enään kuulunut mitään,ilkeä temppu:/
jotenka tämän takia asialla on kiire.

meidän fretti tyttö asustaa Alavudella mutta olisimme valmiita tuomaan tyttöstä käymään kylässä.
Välimatka ei ole ongelma.

laita viestiä,otamme sitten yhteyttä sinuun.
040-7484779

4

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietipä uudestaan

      No en yhtään ihmettele että edellinen teki oharit jos etsit frettiä astuttamaan tyttösi. Jos edes oikeat termit eivät ole kunnossa niin en ikipäivänä antaisi urostani lainaan, koska nyt vaikuttaa siltä ettei frettien kasvatusta ole harkittu kuin sillä tasolla että niistä saa hyvin rahaa... Lisäksi et kerro yhtään fretistäsi tai siitä miksi haluat tehdä fretilläsi pentuja tai mitä odotat urokselta. Muistathan että uroksen omistaja varmasti haluaa jonkun astutusmaksun, joka yleensä on about yhden pennun hinta. Lisäksi kuluja koituu paljon pentujen synnyttyä: ne olisi hyvä siruttaa ja käyttää eläinlääkärin tarkastuksessa, ne syövät paljon ja mitä jos et saa kaikkia myytyä? Ehdotan että viet tyttösi eläinlääkärille leikattavaksi tai ainakin kiimankatkaisuun, sillä frettien kasvatus ei ole mitään lasten leikkiä. Onko tytölläsi edes alkanut kiima ja kuinka kauan se on kestänyt? Tiedätkö edes mihin aikaan kiimasta naaras on hyvä astuttaa ja milloin sen on mahdollista tulla tiineeksi? Enpä usko että tiedät...

      • trinity36

        ha haah,nää on taas niitä jotka luulee tietävänsä kaiken ja on muita parempia:D
        vaikka todellisuudessa itse ei tiedä yhtään mitään ja tekee juuri nämä itse mainitsemat asiat:D
        itse en ainakaan tuollaiselta edes hyväksyisi uros frettiä astuttamaan,kerta omistajalla on noinkin iso uloke otsassaan xD xD

        nimimerkillä "fretti harrastaja",sun kannattas hankkia lähestymiskielto kun toinen luulee tietävänsä sun asiat paremmin kuin sinä ite:D se on varmaan joku vainooja:D laitoin sulle muuten viestiä:)


    • fretti harrastaja

      Kerroppa sitten jotakin mitä en tiedä?

      On aika paha mennä ihan kuule summissa laittaa tuollaista kun sinähän et tiedä mitään minun ja Tyttöseni asioista. Ja Tyttönen sattuu olemaan frettini nimi.
      Ja puhelinnumero on ihan sitä varten että olen kyllä valmis kertomaan asioista,en ajatellut tuppisuuna ollakkaan.Ja varmasti tulisi esille myös sekin minkämoinen kokemus freteistä minulla on ja myös niitten pennuista.

      Että mitäpäs jos mietit itse uudestaan ennenkun laittelet näppituntumalla tuollaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe