Jaakob haluaa että ateistitkin uskoisivat raamatun jumalaan, mutta jaakob ei halua että ateistit uskoisivat raamatun jumalan julmiin tekoihin.
Aika ristiriitainen hyypiö tuo Jaakob sillä hän yrittää nuolla jumalansa persettä eikä halua että kukaan puhuu sanaankaan hänen jumalansa pahoista teoista tai vanhan testamentin jutuista.
Jaakobin argumentointien ristiriitoja
4
74
Vastaukset
- Jaakob (ei kirj)
Valetta! Kukaan muu ei saa nuolla Jumalan persettä, kuin minä!
- M@k3
Minkähän takia Jumala ei keksinyt mitään muuta keinoa hoitaa asioita kuin tappamisen? Luulisi että kaikkivoivalla olisi ollut resursseja hoitaa asioita vähän kiltimminkin.
Eihän kukaan kristityistä, Juutalaisista tai Muslimeista halua mainostaa miten heidän oppinsa tai jumalansa voisi olla millään lailla julmia, raakoja tai alkukantaisia- Vaan aina nimenomaan painotetaan näitä hyviä puolia. Ja ummistetaan silmät kaikelta pahalta. Ja lakaistaan maton alle ja rukoillaan että asiat hoituisi sillä pois.
- Jumala on Rakkaus
1. Moos. 6:7
Ja Herra sanoi: "Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt."
2. Moos. 32:27 Hän sanoi heille: "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
4. Moos. 31:17 "Tappakaa siis lapsista kaikki pojat ja tappakaa myös jokainen nainen, joka on maannut miehen kanssa."
Jumala pitäisi tuomita oikeudessa massamurhaajana ja murhaan yllyttämisestä. Texasissa rapsahtaisi kuolemantuomio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411039Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14660
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577