Törmäsin omeglessa tyyppiin, joka aloitti puheensa jotenkin, että haluaisi harrastaa webbiseksiä, mutta mä sanoin, että no ei kuule harrasteta, sitten se alkoikin puhumaan ihan normaali asioista, kuten koulusta, kirjoista, elokuvista jne. Kertoi entisestä ujoudestaan ja miten saikin kavereita ja neuvoi myös mua. Sitten se johti aiheen jotenkin karvoitukseen ja kyseli sheivaanko bikinirajaa :D mä vastasin jotain, mutten suoraan. Sitten se puhui taas normaaleista jutuista ja kysyi että seurustelenko, olenko suudellut jne. Aihe vaihtui taas ja hän kysyi masturboinko ja olenko koskaan kiihottunut ja mitä mieltä olen suuseksistä. En vastannut ensimmäisiin mitään. Olen kuitenkin vasta 15 ja poika sanoi olevansa 17. Lisäsin messengeriin tämän aika alussa keskustelua. En tiedä pitäisikö luottaa häneen vai ei kun kuitenkin joskus vaikuttaa ihan kivalta. webkameraa mulla ei edes ole, joten en edes mitään sellaista tekisi, enkä näyttäisi kuvia, paitsi sellaisia mitä voisin laittaa myös facebookkiin. Voiko tämä aiheuttaa mulle jotain haittoja vai voinko olla turvallisin mielin? En kuitenkaan klikkailisi linkkejä tms.
Vastaukset 6
- Varo tommosia
Älä hyvä tyttö usko kaikkea mitä sulle kirjoitetaan. Jos netissä tommosia ehdotetaan, katkaise välit heti!
- Näitä pitää varoa!
Näitä riittää. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Pikkutyttöjen hyväksikäyttäjä joutuu vankilaan/art-1288385276523.html
Mä luulin, että sä tykkäsit siitä. :(
- aloiiiittaja
Mutta jos en suostu mihinkään webbiseksiin (ei ole aikomustakaan, ei todellakaan), enkä vastaa kysymyksiin mitkä liittyy seksiin tms. niin onko jotain vaaraa?
- rawr__
Omegle on just tommosii täyn, jote älä itke.
- Varo sitä...........
Ei kannata tutustuu siihen.Se voi olla vaik huijari joku mies,joka on joku tyhmä pölkkypää joka vaa haluu tietää susta ja sit johdatella kaikenmoisiin juttuihin.x(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407