Minä kysyin Mover, sinulta
milloin ja missä oli arabimaiden mielenosoitus WTC-torneihin kohdistunutta terriri-iskua kohtaan?
sinä sanot:
He ovat ihan varmaan senkin tehneet. Etkö muista, kuinka kattava oli arabimaidenkin esittämä paheksunta 11/9 -iskusta?
Minä kysin sitten:
KERROPA MISTÄ MIELENOSOITUKSESTA NYT PUHUT? MISSÄ OLI KATTAVA ARABIMAIDEN PAHEKSUNTA? KERRO , KIINNOSTAA TODELLA!!!
Sinä vastaat:
Tarvitaanko mielenosoitus?
Oletko sinä ollut mielenosoituksessa suolmalaisen miehen väkivaltaisuutta vastaan?
Onko tämä todella vastauksesi? kun kysyn WTC-torneihin tehtyjen terrori-iskujen tuomitsemisesta niin sinä siirryt puhumaan perheväkivallasta.
Etkö sinä ymmärrä kunnolla suomea vai missä tässä on vika? WTC-torneihin tehty terrori-isku on eri asia kuin perheväkivalta
Pitääkö Moverin opetella kunnolla suomea?
51
115
Vastaukset
Hyväksyn kritiikin...!
Mutta huomautan, että sinun vastauksiesi rakenne oli välillä aika lailla oudon tuintuinen - keräsit mm. vanhoja juttuja uuden sekaan.
Vastauksia ylläoleviin:
En puhunut mielenosoituksista, vaan kannanotoista. Arabivaltiot tekivät ne virallisella tasolla, kansalaiset tekivät niitä yksityisesti, todistettavsti. Varsinaisen mielenosoituksen vaatimukseesi kerroin kantani.
Ja kun jostain syystä VAADIT tavalliselta iranilaiselta maanviljelijämuslimilta terrorisminvastaiseen mielenosoitukseen osallistumista, niin minä vaadin sinua suomalaisen perheväkivallan vastaiseen.
Osallistutko?- sama se
http://www.youtube.com/watch?v=o3EOsTrAG9U
Muhammed-pilakuva-mielenosoitus Helsingissä
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/84337-muhammed-pilakuva-etusivulla-–-taksit-parkkiin
Tuhatkunta muslimitaustaista taksikuskia keskeytti lauantain vastaisena yönä työnsä Oslon keskustassa protestina profeetta Muhammad-pilapiirroksille.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-514789/Muslims-riot-Mohammed-cartoons-reprinted-Danish-newspapers.html
A fresh round of Muslim protests spread across the world today after Danish newspapers reprinted a cartoon of Mohammed that sparked riots two years ago.
http://www.youtube.com/watch?v=AumLIxb0ye0
Far Left UAF and Muslims riot against 9/11 memorial demo in Harrow, UK
jne ...
Yksinkertaistan:
pilakuva lehdessä, yksinkertaisinkin vuohipaimen, joka ei tiedä että paperille voi painaa sanoja osallistuu mellakoihin. Autot palavat ja mellakoissa kuolee ainakin 139 ihmistä.
Viime vuonna piirtäjä Kurt Vestergaard yritettiin toimittaa päiviltä somali muslimin toimesta. Sitä ennen muslimeita on jäänyt kiinni murhan suunnittelusta... Kuvan julkaiseen lehden toimitus piti listiä viimeiseen mieheen mm. (mm. koska se on nykyään kohde muslimeille) viime vuoden lopussa, mutta iskun suunnitelleet jäivät kiinni.
Lentokoneilla tapetaan ihmisiä, valtioiden adressiautomaatti lähettää "pahoittelun" ja tuomitsee teon. Yksinkertainen maanviljelijä tappaa vuohen ja pitää juhlat illalla. Länsimaissa häiritään muistotilaisuuksia. - mieti tätä
Kun leviää edes huhu siitä että Koraania loukataan, niin kansa ryntää kaduille vaatii Israelin ja USA:n kuolemaa ja polttaa lähetystöjä, olkinukkeja ja mellakoi päiviä.
Kun tuhansia ihmisiä kuolee terrori-iskuissa niin " kansalaiset tekivät niitä yksityisesti, todistettavsti" eli mietipä mittasuhdetta. Silloin ei samalla volyymilla rynnätty kaduille ja uutiset pulllistele huutajista jotka vaatii kuolemaa tekijöille ja polta tekijöitä erittäviä olkinukkeja.
Tuo käytös saa tavalliset ihmiset , minut muiden mukana miettimään milllaisia muo muslimit oikein ovat. He näyttävät suhtautuvan ei-muslimien henkeen ja terveyteen vähintäänkin välinpitämättömästi. Jos sitävastoin jonkun edes huhutaan sanoneen tai tehneen jotain väärää heille tai heidän kulttuurian kyseenalaistava, niin kadut ovat repeämään asti täynnä huutavia ihmisiä..
Olen sanonut ennenkin että minun moraalini mukaan ihmisten tulee olla toisilleen solidaarisia koska me kaikki olemme yhtä suurta perhettä
(anteeksi kulunut sanonta mutta geenitutkimus on todella osoittanut sen todeksi) emmekä pärjää näin tiheästi asutulla pallolla jos meidän pitää pelätä toisiamme tai miettiä millaisia naapurit ovat kun heille näyttää käyvän mikä terroriteko vain joka kohdistuu vääräuskoisiin. Pelosta sikiää viha ja vihasta rasismi.
Palataan perheväkivaltaan toiste..se ei ole minun tämänhetkisen teksitini aihe. - Milloin lakkaat
hakkaamasta miestäsi ?
mieti tätä kirjoitti:
Kun leviää edes huhu siitä että Koraania loukataan, niin kansa ryntää kaduille vaatii Israelin ja USA:n kuolemaa ja polttaa lähetystöjä, olkinukkeja ja mellakoi päiviä.
Kun tuhansia ihmisiä kuolee terrori-iskuissa niin " kansalaiset tekivät niitä yksityisesti, todistettavsti" eli mietipä mittasuhdetta. Silloin ei samalla volyymilla rynnätty kaduille ja uutiset pulllistele huutajista jotka vaatii kuolemaa tekijöille ja polta tekijöitä erittäviä olkinukkeja.
Tuo käytös saa tavalliset ihmiset , minut muiden mukana miettimään milllaisia muo muslimit oikein ovat. He näyttävät suhtautuvan ei-muslimien henkeen ja terveyteen vähintäänkin välinpitämättömästi. Jos sitävastoin jonkun edes huhutaan sanoneen tai tehneen jotain väärää heille tai heidän kulttuurian kyseenalaistava, niin kadut ovat repeämään asti täynnä huutavia ihmisiä..
Olen sanonut ennenkin että minun moraalini mukaan ihmisten tulee olla toisilleen solidaarisia koska me kaikki olemme yhtä suurta perhettä
(anteeksi kulunut sanonta mutta geenitutkimus on todella osoittanut sen todeksi) emmekä pärjää näin tiheästi asutulla pallolla jos meidän pitää pelätä toisiamme tai miettiä millaisia naapurit ovat kun heille näyttää käyvän mikä terroriteko vain joka kohdistuu vääräuskoisiin. Pelosta sikiää viha ja vihasta rasismi.
Palataan perheväkivaltaan toiste..se ei ole minun tämänhetkisen teksitini aihe.Puhut mittasuhteesta.
Hyvä.
Lue tämä:
Montako terrori-iskua on Suomessa tehty? Montako olkinukkea Suomessa poltettu?
Nyt sinä kirjoitat kommentin jossa puhut - aivan oikein - "muslimeista".
Etkö tajua kuinka yksiselitteisen väärin teet niitä muslimeita kohtaan, jotka lukevat tätä tekstiä?
Joista siis kukaan - sanottakoon sekin vielä selvyyden vuoksi - ei ole syyllistynyt kumpaankaan?- mieti tätä
Mover kirjoitti:
Puhut mittasuhteesta.
Hyvä.
Lue tämä:
Etkö tajua kuinka yksiselitteisen väärin teet niitä muslimeita kohtaan, jotka lukevat tätä tekstiä?
Joista siis kukaan - sanottakoon sekin vielä selvyyden vuoksi - ei ole syyllistynyt kumpaankaan?Hyvä jos muslimitkin lukevat tekstejäni.
Olen valmis keskustelemaan heidän kanssaan. sama se kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=o3EOsTrAG9U
Muhammed-pilakuva-mielenosoitus Helsingissä
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/84337-muhammed-pilakuva-etusivulla-–-taksit-parkkiin
Tuhatkunta muslimitaustaista taksikuskia keskeytti lauantain vastaisena yönä työnsä Oslon keskustassa protestina profeetta Muhammad-pilapiirroksille.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-514789/Muslims-riot-Mohammed-cartoons-reprinted-Danish-newspapers.html
A fresh round of Muslim protests spread across the world today after Danish newspapers reprinted a cartoon of Mohammed that sparked riots two years ago.
http://www.youtube.com/watch?v=AumLIxb0ye0
Far Left UAF and Muslims riot against 9/11 memorial demo in Harrow, UK
jne ...
Yksinkertaistan:
pilakuva lehdessä, yksinkertaisinkin vuohipaimen, joka ei tiedä että paperille voi painaa sanoja osallistuu mellakoihin. Autot palavat ja mellakoissa kuolee ainakin 139 ihmistä.
Viime vuonna piirtäjä Kurt Vestergaard yritettiin toimittaa päiviltä somali muslimin toimesta. Sitä ennen muslimeita on jäänyt kiinni murhan suunnittelusta... Kuvan julkaiseen lehden toimitus piti listiä viimeiseen mieheen mm. (mm. koska se on nykyään kohde muslimeille) viime vuoden lopussa, mutta iskun suunnitelleet jäivät kiinni.
Lentokoneilla tapetaan ihmisiä, valtioiden adressiautomaatti lähettää "pahoittelun" ja tuomitsee teon. Yksinkertainen maanviljelijä tappaa vuohen ja pitää juhlat illalla. Länsimaissa häiritään muistotilaisuuksia.Terroristit ovat erikseen.
Taksikuskit tekivät tavallaan saman, minkä Metsä-Serlan työntekijät.
Viimemainituista et kuitenkaan puhu nyt mitään.
Ja hiljainen enemmistö ei tehnyt yhtään mitään.- mieti tätä
Mover kirjoitti:
Puhut mittasuhteesta.
Hyvä.
Lue tämä:
Joista siis kukaan - sanottakoon sekin vielä selvyyden vuoksi - ei ole syyllistynyt kumpaankaan?Kysyn uudellen osaatko suomea kunnolla koska et näy ymmärtävän tekstiäni? Voitko kertoa oletko muutaman polven suomalainen vai maahnmuuttajataustainen ?
mieti tätä kirjoitti:
Hyvä jos muslimitkin lukevat tekstejäni.
Olen valmis keskustelemaan heidän kanssaan.Et vastannut kysymykseeni.
mieti tätä kirjoitti:
Kysyn uudellen osaatko suomea kunnolla koska et näy ymmärtävän tekstiäni? Voitko kertoa oletko muutaman polven suomalainen vai maahnmuuttajataustainen ?
Mielestäni vastasin:
"Hyväksyn kritiikin...!
Mutta huomautan, että sinun vastauksiesi rakenne oli välillä aika lailla oudon tuintuinen - keräsit mm. vanhoja juttuja uuden sekaan.
Vastauksia ylläoleviin:
En puhunut mielenosoituksista, vaan kannanotoista. Arabivaltiot tekivät ne virallisella tasolla, kansalaiset tekivät niitä yksityisesti, todistettavsti. Varsinaisen mielenosoituksen vaatimukseesi kerroin kantani.
Ja kun jostain syystä VAADIT tavalliselta iranilaiselta maanviljelijämuslimilta terrorisminvastaiseen mielenosoitukseen osallistumista, niin minä vaadin sinua suomalaisen perheväkivallan vastaiseen.
Osallistutko?"
Vai ymmärsinkö sinut väärin?- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Puhut mittasuhteesta.
Hyvä.
Lue tämä:
Joista siis kukaan - sanottakoon sekin vielä selvyyden vuoksi - ei ole syyllistynyt kumpaankaan?suomessa ei ole tehty iskuja koska suomi ei ole vaivan arvoinen.
toiseksi suomea tarvitaan rahankeräys ja lepopaikkana iskumiehille , tätä toimintaa voidaan vapaasti harjoittaa kiitos sinunkaltaistesi haihattelijoiden. - mieti tätä
Mover kirjoitti:
Et vastannut kysymykseeni.
Et sinäkään.
- mieti tätä
Mover kirjoitti:
Mielestäni vastasin:
"Hyväksyn kritiikin...!
Vastauksia ylläoleviin:
Osallistutko?"
Vai ymmärsinkö sinut väärin?Kysyin suomen osaamistasi siksi että et näy kunnolla ymmärtävän mitä kirjoitan ja oletan sen johtuvan siitä että suomi ei ole sinulle yhtä vahva kieli kuin minulle.
- mieti tätä
Mover kirjoitti:
Mielestäni vastasin:
"Hyväksyn kritiikin...!
Vastauksia ylläoleviin:
Osallistutko?"
Vai ymmärsinkö sinut väärin?Kysyn kerran vielä: osaatko suomea yhtä hyvin kuiun minä koska et näy ymmärtävän tekstiäni. Ei tuon kertominne voi viedä näin tuhottomassti aikaa..
- mieti tätä
Mover kirjoitti:
Mielestäni vastasin:
"Hyväksyn kritiikin...!
Vastauksia ylläoleviin:
Osallistutko?"
Vai ymmärsinkö sinut väärin?Koska et vastaa vaan väistät kysymykseni sanomalla " hyväksyn kritiikin" niin vedän siitä sen johtopäätöksen että et osaa niin hyvin suomea kuin minä. Siksi et myöskään ihan tajua sanojani.
mieti tätä kirjoitti:
Koska et vastaa vaan väistät kysymykseni sanomalla " hyväksyn kritiikin" niin vedän siitä sen johtopäätöksen että et osaa niin hyvin suomea kuin minä. Siksi et myöskään ihan tajua sanojani.
Mitäs siinä minulta nyt jäi ymmärtämättä?
- mieti tätä
Mover kirjoitti:
Mitäs siinä minulta nyt jäi ymmärtämättä?
Niin, sitäkään et ymmärtänyt
- onko
Mover kirjoitti:
Terroristit ovat erikseen.
Ja hiljainen enemmistö ei tehnyt yhtään mitään.Metsä-Serlan tehtaat siellä Mäntässä?
onko kirjoitti:
Metsä-Serlan tehtaat siellä Mäntässä?
En ole Mäntässä - sen enempää kuin Metsä-Serlakaan.
mieti tätä kirjoitti:
Niin, sitäkään et ymmärtänyt
Sitä JUURI en ymmärtänyt...!
Eli kerropa nyt mitä tarkoitit tai alan katsastelemaan ymmärtämisen puutetta ihan toisesta suunnasta...suomi suomalaisille kirjoitti:
suomessa ei ole tehty iskuja koska suomi ei ole vaivan arvoinen.
toiseksi suomea tarvitaan rahankeräys ja lepopaikkana iskumiehille , tätä toimintaa voidaan vapaasti harjoittaa kiitos sinunkaltaistesi haihattelijoiden.Ei liittynyt tähän keskusteluun, jossa tiedustelin "sama se´n" kommentin yleistämisen merkitystä täysin asiaan osattomille suomalaismuslimeille.
- sama se
Mover kirjoitti:
Terroristit ovat erikseen.
Ja hiljainen enemmistö ei tehnyt yhtään mitään.Sitä miettii että mitä kaikkea ovat valmiita tekemään uskontonsa nimissä. Hautausmaa-iskuja ainakin.
Joka tapauksessa, miksi luottaa uskonnon edustajiin joiden uskon 'sanan' toteutus on kuin suoraan ajanlaskun alkupuoliskolta. Yhä nykyään.
Jos Charles Milles Manson vapautuisi vankilasta ja kutsuisi sinut seuraajiensa luo iltaa viettämään, menisitkö sinne ilman konepistoolia? sama se kirjoitti:
Sitä miettii että mitä kaikkea ovat valmiita tekemään uskontonsa nimissä. Hautausmaa-iskuja ainakin.
Joka tapauksessa, miksi luottaa uskonnon edustajiin joiden uskon 'sanan' toteutus on kuin suoraan ajanlaskun alkupuoliskolta. Yhä nykyään.
Jos Charles Milles Manson vapautuisi vankilasta ja kutsuisi sinut seuraajiensa luo iltaa viettämään, menisitkö sinne ilman konepistoolia?Manson on hyvä esimerkki näennäisuskonnollisesta karismaattisesta johtajasta, joka saa pienen joukon ihmisiä sekaisin. Hän - kiristittyjuen puolella.
Se, että Manson on kristitty, ei tarkoita sitä, että kaikki kristityt toimisivat samoin.
Ja silti sinä epäilet että muslimien puolella on niin...?!
Aivan järjetöntä, "sama se"!- ällävika
Mover kirjoitti:
Manson on hyvä esimerkki näennäisuskonnollisesta karismaattisesta johtajasta, joka saa pienen joukon ihmisiä sekaisin. Hän - kiristittyjuen puolella.
Se, että Manson on kristitty, ei tarkoita sitä, että kaikki kristityt toimisivat samoin.
Aivan järjetöntä, "sama se"!Lukeminen kannattaa aina.
http://www.kuvajasana.fi/fi/tuotteet/?id=18&selProduct=1915&selGroup=27
"Jos et ole meidän puolellamme, olet meitä vastaan". GWB, kristitty.
Mover: "Noudatan kaikkia maailman lakeja, koska ne eivät voi olla väärässä."
http://www.liveleak.com/view?i=94b_1303377540 Mover kirjoitti:
Manson on hyvä esimerkki näennäisuskonnollisesta karismaattisesta johtajasta, joka saa pienen joukon ihmisiä sekaisin. Hän - kiristittyjuen puolella.
Aivan järjetöntä, "sama se"!Jos autot palavat joka puolella Eurooppaa, väki muuttaa pois mamuvaltaisilta alueilta jopa suomessa, pilapiirtäjiä yritetään murhata, elokuvantekijät joutuvat piilottelemaan, niin onko monta syytä uskoa että islam on rauhan-uskonto?
Se on kuin puolikuu-lipun alla toimiva, aikakoneella tänne rahdattu ja uudet vaatteet päälle laitettu, espanjan inkvisitio.
Niin kauan kaveri kun hyppäät kun käsketään ja kehotettaessa ymmärrät muuttaa uskontoasi.ällävika kirjoitti:
Lukeminen kannattaa aina.
http://www.kuvajasana.fi/fi/tuotteet/?id=18&selProduct=1915&selGroup=27
"Jos et ole meidän puolellamme, olet meitä vastaan". GWB, kristitty.
Mover: "Noudatan kaikkia maailman lakeja, koska ne eivät voi olla väärässä."
http://www.liveleak.com/view?i=94b_1303377540Väärä todistus lähimmäisestä: En ole ikinä sanonut noin.
Etkä, nimenomaan, kommentoinnut pointtiani.
Epäkeskustelua.sama.se kirjoitti:
Jos autot palavat joka puolella Eurooppaa, väki muuttaa pois mamuvaltaisilta alueilta jopa suomessa, pilapiirtäjiä yritetään murhata, elokuvantekijät joutuvat piilottelemaan, niin onko monta syytä uskoa että islam on rauhan-uskonto?
Se on kuin puolikuu-lipun alla toimiva, aikakoneella tänne rahdattu ja uudet vaatteet päälle laitettu, espanjan inkvisitio.
Niin kauan kaveri kun hyppäät kun käsketään ja kehotettaessa ymmärrät muuttaa uskontoasi.Et kommentoinut pointtiani - menit ihan eri asiaan.
- suomi suomalaisille
mieti ny itte . palstan pitäjien , etenkin seriffin asenne suomalaisuutta ja suomen rakentajia kohtaan on niin törkeä loukkaus että surkea kielenkäyttö on pikkujuttu .
avuttomuus sanankäytössä on pientä verrattuna luopiomaiseen petturuuteen kansaa ja sen puolesta taistelleita kohtaan .Täytyy tunnustaa, että olen tarkoituksella ja erittäin kylmästi pettänyt periaatteesi...
...¨mutta sinä tosin olet vain yksi suomalainen.- suomisuomalaiset
En epäile ettetkö olisi suomalainen. Mutta et suinkaan puhu kaikkien suomalaisten suulla. Eikä kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä, ole suinkaan pettureita. Minä luulen että suurin ongelmasi on nimenomaan kapeakatseisuus. Jos haluat oikesti keskustella, älä luokittele kaikkia sinun kanssasi toista mieltä olevia johonkin huonoon lokeroon!
suomisuomalaiset kirjoitti:
En epäile ettetkö olisi suomalainen. Mutta et suinkaan puhu kaikkien suomalaisten suulla. Eikä kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä, ole suinkaan pettureita. Minä luulen että suurin ongelmasi on nimenomaan kapeakatseisuus. Jos haluat oikesti keskustella, älä luokittele kaikkia sinun kanssasi toista mieltä olevia johonkin huonoon lokeroon!
Kuulepa.
Jos ko. kommentti on tosiaan ss:n kirjoittama, niin kehotan häntä lukemaan tekstinsä - ja alkaa käyttäytymään itse sen mukaan.- suomi suomalaisille
suomisuomalaiset kirjoitti:
ei takuulla ole tarkoitus kaikia edustaakaan , eivätkä kaikki suvaitsevaiset ole maansa ja suomalaisuuden pettureita .
kyse on moverin , suurthossien ym. luopioiden toiminnasta parasiittien maahantuonnista vaikka omat arskat , köyhät opiskelijat , pienellä eäkkeellä kituuttavat vanhukset ym. hyvinvointi-suomen rakentajat ovat huolehtimatta .
vaikutat kunnon yksilöltä , joten pahoitteluni jos olen loukannut tai aiheuttanut mielipahaa.
PS.arviosi katseeni kapeudesta ei sattunut ihan kohdalleen. suomi suomalaisille kirjoitti:
ei takuulla ole tarkoitus kaikia edustaakaan , eivätkä kaikki suvaitsevaiset ole maansa ja suomalaisuuden pettureita .
kyse on moverin , suurthossien ym. luopioiden toiminnasta parasiittien maahantuonnista vaikka omat arskat , köyhät opiskelijat , pienellä eäkkeellä kituuttavat vanhukset ym. hyvinvointi-suomen rakentajat ovat huolehtimatta .
vaikutat kunnon yksilöltä , joten pahoitteluni jos olen loukannut tai aiheuttanut mielipahaa.
PS.arviosi katseeni kapeudesta ei sattunut ihan kohdalleen.Sanopa mílloin olen ottanut tavullakaan kantaa minkäänlaisten kulkijoiden maahanmuuttoon - niin tarjoan sinulle sillit.
Minä rähjään lahosienen, rasismin tuhoamiseksi.
Jota sinä onneton et ymmärrä.- sama se
Mover kirjoitti:
Sanopa mílloin olen ottanut tavullakaan kantaa minkäänlaisten kulkijoiden maahanmuuttoon - niin tarjoan sinulle sillit.
Jota sinä onneton et ymmärrä.Pahimmat rasistit ovat suomessa tuontitavaraa.
sama se kirjoitti:
Pahimmat rasistit ovat suomessa tuontitavaraa.
Voi taivaan laivat - eihän sillä ole väliä missä on pahimmat!
Rasismi sinänsä on vastustetaava asia, missä jolkuttelee vastaan??
Eikö näin ole?
Jas tuo sinun kommenttisi ei nyt liittynyt edellisiin kommentteihin.- Uskomatonta!
Mover kirjoitti:
Eikö näin ole?
Jas tuo sinun kommenttisi ei nyt liittynyt edellisiin kommentteihin."eihän sillä ole väliä missä on pahimmat!"
Todella outo heitto. Samaan tapaan kuin väittäisi, että kaikki rikokset ovat yhtä pahoja, oli sitten kyse väärin pysäköinnistä tai joukkomurhasta. Uskomatonta! kirjoitti:
"eihän sillä ole väliä missä on pahimmat!"
Todella outo heitto. Samaan tapaan kuin väittäisi, että kaikki rikokset ovat yhtä pahoja, oli sitten kyse väärin pysäköinnistä tai joukkomurhasta.Tiedätkö, mistä tuo "outo heitto" lähti?
Siitä, kun tuntuu, että useat tällä palstalla kirjoittavat kirjoittajat
a) EIVÄT KYKENE LAINKAAN tunnistamaan rasistisuutta kantasuomalaisissa
b) tai sitten he pitävät sitä luonnollisena ja hyväksyttävänä toimintana
Nyt tässä pistetään vielä paremmaksi täällä Ihmemaa Ozissa:
c) pahimmat rasistit ovat ulkomaalaisia.
Minä en ole koskaan kiistänyt minkään mamuryhmän rikosprosentteja.
Mutta on todella tökeröa - ja törkeää - väittää, että rasistisuuden - eli yleensä nimenomaan vähemmistöä kohtaan tapahtuvan syrjinnän - ongelmapiste on maahanmuuttajissa itsessään.
Sellainen kertoo vain ainoastaan kirjoittajasta itsestään.- muuveri hei
Mover kirjoitti:
Tiedätkö, mistä tuo "outo heitto" lähti?
Siitä, kun tuntuu, että useat tällä palstalla kirjoittavat kirjoittajat
a) EIVÄT KYKENE LAINKAAN tunnistamaan rasistisuutta kantasuomalaisissa
b) tai sitten he pitävät sitä luonnollisena ja hyväksyttävänä toimintana
Nyt tässä pistetään vielä paremmaksi täällä Ihmemaa Ozissa:
c) pahimmat rasistit ovat ulkomaalaisia.
Minä en ole koskaan kiistänyt minkään mamuryhmän rikosprosentteja.
Mutta on todella tökeröa - ja törkeää - väittää, että rasistisuuden - eli yleensä nimenomaan vähemmistöä kohtaan tapahtuvan syrjinnän - ongelmapiste on maahanmuuttajissa itsessään.
Sellainen kertoo vain ainoastaan kirjoittajasta itsestään.Totuutta ei voi kieltää rasismiin vedoten. Rosvot on rosvoja, olkoot sitten enemmistössä tai vähemmistössä.
Eikä herrajumala voi olla kantasuomalaisten vika, jos ulkomaalaiset tekevät rikoksia. Mover kirjoitti:
Eikö näin ole?
Jas tuo sinun kommenttisi ei nyt liittynyt edellisiin kommentteihin.Ei sitten ole ensimmäinen kommentti joka ei liity edelliseen.
Rasismin saisi vähenemään pitämällä portin veräjää tiukemmalla. Jos yön-timolla ei ole passia ja hyvää syytä mukanaan, niin voisi käydä hakemassa ensin sellaiset kotoaan.muuveri hei kirjoitti:
Totuutta ei voi kieltää rasismiin vedoten. Rosvot on rosvoja, olkoot sitten enemmistössä tai vähemmistössä.
Eikä herrajumala voi olla kantasuomalaisten vika, jos ulkomaalaiset tekevät rikoksia.Ei kukaan oloe totuutta ja sen enempää kantisten kuin mamujen´kaan rikosluku ja kiistänyt.
Mutta joku on kiistämässä rasistisuuden, yksiselitteisesti laittomaksi luokitellun toiminnan ja jopa laittanut ainoan ilmenevän rasistisuuden mamujen piikkiin. Se on silkkaa roskaa.sama.se kirjoitti:
Ei sitten ole ensimmäinen kommentti joka ei liity edelliseen.
Rasismin saisi vähenemään pitämällä portin veräjää tiukemmalla. Jos yön-timolla ei ole passia ja hyvää syytä mukanaan, niin voisi käydä hakemassa ensin sellaiset kotoaan.Jaaha. Vappupila on sitten murjaistu.
Ehkä ne saisi vielä kätevästi postin kautta.- - mutta
Mover kirjoitti:
Ei kukaan oloe totuutta ja sen enempää kantisten kuin mamujen´kaan rikosluku ja kiistänyt.
Mutta joku on kiistämässä rasistisuuden, yksiselitteisesti laittomaksi luokitellun toiminnan ja jopa laittanut ainoan ilmenevän rasistisuuden mamujen piikkiin. Se on silkkaa roskaa.kun täälläkin moneen kertaan on todistettu, että mamut tekevät suhteessa enemmän rasistisia rikoksia kuin suomalaiset.
Onko tuo nyt liian karvas kalkki nieltäväksi? Mover kirjoitti:
Jaaha. Vappupila on sitten murjaistu.
Ehkä ne saisi vielä kätevästi postin kautta.http://www.youtube.com/watch?v=wmysJsEg1zc
Vähän kiire nyt, mutta totta. Ne passit saa kätevästi vaikka postinkin kautta.- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Sanopa mílloin olen ottanut tavullakaan kantaa minkäänlaisten kulkijoiden maahanmuuttoon - niin tarjoan sinulle sillit.
Jota sinä onneton et ymmärrä.päässäs on lahosieni ja se aiheuttaa vainoharhan kunnon suomalaisia kohtaan .
veisaat rasismivirttä silloinkin kun maahantulijat eivät mitään rasismiin viittaavaa edes huomaa.
silloinkun puhutaan esim. lähi-idän apartheidistä ja kansojen eriarvoisuudesta , sinä olet hiljaa kuin virtsankarkaus sukkahousussa . kirjota ny muutama rivi etuoikeudettujen -omasta mielestään- somaliklaanien muiden kanssaihmisten kohtelusta .
niinettä missä sitä rasismia....
PS. jos e-afrikan a-heid ei olisi ollut lain pykälissä , oli muuten perustuslaki, siellä olisi vieläkin valkoinen valta .
on ollut puhetta siitä kuinka lait ovat kirjaimia paperilla , mitäs tästä tykkäät ??? täh . - mutta kirjoitti:
kun täälläkin moneen kertaan on todistettu, että mamut tekevät suhteessa enemmän rasistisia rikoksia kuin suomalaiset.
Onko tuo nyt liian karvas kalkki nieltäväksi?Et kommentoinut pointtiani (toinen lauseeni).
sama.se kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=wmysJsEg1zc
Vähän kiire nyt, mutta totta. Ne passit saa kätevästi vaikka postinkin kautta.So what?
suomi suomalaisille kirjoitti:
päässäs on lahosieni ja se aiheuttaa vainoharhan kunnon suomalaisia kohtaan .
veisaat rasismivirttä silloinkin kun maahantulijat eivät mitään rasismiin viittaavaa edes huomaa.
silloinkun puhutaan esim. lähi-idän apartheidistä ja kansojen eriarvoisuudesta , sinä olet hiljaa kuin virtsankarkaus sukkahousussa . kirjota ny muutama rivi etuoikeudettujen -omasta mielestään- somaliklaanien muiden kanssaihmisten kohtelusta .
niinettä missä sitä rasismia....
PS. jos e-afrikan a-heid ei olisi ollut lain pykälissä , oli muuten perustuslaki, siellä olisi vieläkin valkoinen valta .
on ollut puhetta siitä kuinka lait ovat kirjaimia paperilla , mitäs tästä tykkäät ??? täh .Toki kirjoitan mielelläni vaikka jokaisestakin ko. aiheista.
Kunhan ensin kirjoitat seuraavaan kommentiin, että rasistisuus on - kaikissa yhteyksissään - seurauksena tai tapana reagoida - ilman mitään poikkeuksia - väärin.
- suomi suomalaisille
ei siitä kauan ole kun pidit soinin lössiä ohimenevänä marginaali ilmiönä.
minä en ole vain..... - iso d
perheväkivaltaa väheksymättä, kaikissa euroopan- ja myös pohjoismaissa on tapahtunut, tapahtuu ja tulee enenevässä määrin tapahtumaan törkeitä väkivallantekoja, jotka kohdistuvat kantaväestöön, tekijänä usein toisen polven muslimimaahanmuuttajat. ajatelkaapa, jos tilanne olisi toisinpäin. kantaväestöön kuuluvat teinit ja nuoret miehet hakkaisivat, ryöstäisivät, raiskaisivat, ja kaupanpäälle kiljuisivat rassismia. yk järjestäisi hätäkokouksia, ja päivi&kumpp. marssisivat alvariinsa kaduilla. puhumattakaan kiljuvista ja autoja polttavista pyhän raivon vallassa mellakoivista muslimeista. lisää äh-dullaheita, lisää rikoksia, lisää turvattomuutta, lisää taloudellista taakkaa yhteiskunnalle. se osa äh-dullaheista, joka elää ihmisiksi, ja edes yrittää elättää itsensä työllään, hatunnosto teille. se osa, joka lorvii ympäriinsä aiheuttamassa turvattomuutta, ja rötöstelee, teistä olisi pitänyt tulla vain tahra lakanaan.
- iso d
jäi sana "muslimeita " pois edellisestä. jokainen päätelköön mistä kohtaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433434Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182668Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3872620Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541090SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs701015- 74985
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68801