Kokemuksia adidassuomi.info nettikaupasta

epäilee

Elikäs onko kukaan koskaan tilannut kyseiseltä sivulta mitään?
Sivu on ehkä HIEMAN epäilyttävä ja netistä ei mitään tietoa kyseisesta sivusta/firmasta löydy mutta olisi kiva kuulla kokemuksia muilta käyttäjilta jos niitä on.

http://www.adidassuomi.info

4

4713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilee myös

Moi!
      Vuosi tämän viestin lähettämisen jälkeen minä eksyin ja "ihastuin" adidassuomi.eu-sivustoon, joka on myös vähän epäluotettavan näköinen. Lienee jatkoa sitten tuolle adidassuomi.info-sivustolle, koska sitä ei enää löydy? Taitaa olla huuhaata (ei siis faktatietoa, vaan arvaus), mikä on sinällään harmi, koska siellä olis ollu vaik mitä kivaa. =) Jos joku on tilannut sieltä niin kertokaa toimiko.. =)

• Repetin

Mä tulin testanneeksi, kun totesin että menköön syteen tai saveen. Järkihän sentään sanoi, ettei tommosesta puljusta mtn saa tilata. Kokeilin kuitenkin, koska special Superstarien kaipuu on kova :D. Ei toimi. 18.5. tein tilauksen. Ois pitäny joskus tulla ees joku vahvistus sähköpostiin. Ei tullu. Tietty poistelen aika äkäseen kaikki epäilyttävät postit muutenkin. Mutta nyt on kuitenkin menny reilu kk, ni ei oo kyllä Addujakaan tullu... Visalta on kyllä rahat menny :P. Tässä just koitan viel sekä tota nettikauppaan yhteydenottoa (tuskin menee mihinkään) ja kysäsen luottokunnasta rahojeni perään, vaik onneks talous ei tohon summaan kaadukaan.

• Paupi 123

Poikaystävä tilasi addut sieltä ja ei ikinä saanut, raaht kyllä oli tililtä mennyt. Ja kuulin jälkeenpäin, että näin oli käynyt myös tutulle.

• Anonyymi

https://www.adidas.fi/

Tilasin sivustolta lenkkarit ja muita tuotteita. Tulivat kohtuu nopeasti. Lenkkarit olivat liian pienet niin palautin ne saamieni ohjeen mukaan, nopeasti vastasivat että palautus pitäisi tulla. Nyt on asiasta kulunut 5kk eikä rahat ole vieläkään tilillä. Soitin jopa heidän asiakaspalvelun numeroon, siinä pyydettiin näpyttelemään tilauksen numero ilman kirjaimia, ja kerrottiin että puhelu saatetaan äänittää, kuitenkaan tieto ei mennyt asian käsittelijälle asti. Tämä kysyi uudelleen tilauksen tiedot ja mitä kautta olin maksanut, tämän jälkeen jäin linjalle hetkeksi. Henkilö ei enää puhunut mitään olin puhelussa yhteensä noin 8 minuuttia jonka jälkeen vetivät luurit. Ei taida olla palautusta siis tulossakaan: Ikinä en enää tilaa mitään vaikka tuotteet olivat hyviä, koska jos tarvitsee vaihtaa niin ei saa rahojaan takaisin eikä voucheria. Never again. #adidas #customerserviceadidas 358 75 3252139 surkea palvelu. Ei kiitos 0/5.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59