Heikot kuolee homeisiin, vähän vahvemmat kosteusvauriorakennusten myrkkyihin ja loput kosteusvauriorakennusten myrkkyjen ja ympäristömyrkkyjen yhteisvaikutukseen ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella.
Tutkittua tietoa on vaikka "hur mycket" kukaan ei sitä vaan halua uskoa ja ottaa riittävän vakavasti.
"Huudelkaahan nyt sieltä puun takaa" oikein porukalla. Hometalkoot voisi aloittaa ja Toxtesti-ryhmä jatkaa. Ositumin selittelyt olen jo kuullut joten ne myrkyt on asia aivan erikseen vai onko sitä peloittelua sittenkin kuten kerrotaan.
http://homegate2011.blogspot.com/2011/04/muovimatot-ja-2-etyyliheksanoli.html
"Faktaa on"
20
136
Vastaukset
- ihmekummitus
Oletko jutellut Nisun kanssa vai mistä moinen purkaus? Kaikkihan me johonkin kuollaan, raihnastumiseen ja pelkoon. Veto loppuu.
- vertti-eetu
Ei tässä nyt Nisua tarvita apuun, selvän asian kanssa kyllä pärjään yksinkin.
Luehan kirja Home ja terveys sivu 10. Googlaile juttuja mitä on Hometalkoot ja kaikki huippututkijamme kirjoitelleet. Tutkihan asiota vähän syvällisemmin. "Veto vain jokaisella loppuu". Kaikki on mahdollista. Varallisuuskaan ei ole sidoksissa homesairauksiin jos laiminlyöntejä ja virheitä päästetäään tapahtumaan rakentamisessa ja rakennusten korjauksissa. Oletko varma, ettet jollain tavalla altistuisi myrkyille tulevaisuudessa. "Energiaystävälliset rakennukset". Tulevaisuutta. Lue ajoissa ettei tule yllätyksenä kuten "homesairaus" minulle.
Minulle voit päätä aukoa jos siitä tulee hyvä mieli, mutta kunnioita ainakin ihmisiä jotka tekevät arvokasta työtään lasten ja nuorten hyväksi. Kosteusvaurio / home- päiväkodeissa ja kouluissa yrittävät estää uusia ihmisiä sairastumasta. Lapsissa on tulevaisuus, ei meissä vanhoissa ruppanoissa. Mietihän asioita. Pelko ei hallitse minua enää näillä menneillä kokemuksilla, hallitseeko sinua omillasi? Minä en peloittele, sen osaa Ositum paremmin.
Eikö mennyt perille. "kukaan ei sitä vaan halua uskoa ja ottaa riittävän vakavasti".
Riittääkö sinulle vielä kauankin se, että myönnetään pelkästään ilmasto-ongelmat.
Minulle ei. On myönnettävä olemassa olevat mittavat sisäilma-ongelmat ja hallitusten tulee tarttua tähän todella antaumuksella.
Terveydensuojelu on homejutuissa retuperällä.
Homeille nollatoleranssi. Olikoha joku Vanhasen 1 hallitus. Siitähän on hyvä persujen jatkaa.
"raihnastumiseen", tähänkin ja liian aikaisinkin jos homepaskojen seassa yrität selviytyä voittajana.
Sinullekin kyllä joku kertoo jos vertillä veto loppuu.
"Oliko lisää niitä puun takaa huutelijoita". Kohta aletaan ottamaan simaa.- vertti-eetu
"Tavalla tai toisella"...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3209230
Toivottavasti menee perille. "Kukaan ei sitä vaan halua uskoa ja ottaa riittävän vakavasti". - Homeherkkä#
vertti-eetu29.4.2011 21:14
" Ei tässä nyt Nisua tarvita apuun, selvän asian kanssa kyllä pärjään yksinkin.
Luehan kirja Home ja terveys sivu 10. Googlaile juttuja mitä on Hometalkoot ja kaikki huippututkijamme kirjoitelleet. Tutkihan asiota vähän syvällisemmin"
Luettu on Home ja terveys sivu 10. Mitä siitä sitten?
Sivulla 10 professori Putus toteaa näin:
"ERI MEKANISMEILLA syntyneitä YLIHERKKYYSsairaudet, kuten astmaa ja alveoliittia on tutkittu eniten. Allergisesta nuhasta ja silmätulehduksesta, kurkunpäätulehduksesta ja keuhkoputitulehduksesta ON SELVÄSTI VÄHEMMÄN TIETOA. Ammattitaudeista yleisimmät ovat allerginen nuha ja astma sekä alveoliitti ja ODTS....".
Sanalla YLEIHERKKYYS tarkoitetaan lääketieteessä tätänykyä allergiatyyppien (ns. viivaästyneet immunologiset perustyypit) II, III ja IV.tuottamia allergisia sairauksia, joihin liittyy erilaisia immunologisia kudosvauriomekanismeja, jotka mekanismit lääketiede on selvittänyt jo 1960-luvulla.
Allergiatyyppi I:ssä (atooppinen allergia), joka tyyppi reagoi allergeenialtistukseen jo muutamissa minuuteissa (tyypit II, III ja IV reagoivat vasta tuntien kuluttua), silmä-/limakalvokutinan, limakalvoturvotuksen, ihokutinan jne. aiheuttajana on syöttösolujen vapauttama HISTAMIINI.
Mikäli sinua kiinnostaa vain sivulla 10 oleva kuva 2 (luettelo mahdollisista sairauksista) otsikolla KOSTEUSVAURIOMIKROBEILLE altistumisen MAHDOLLISESTI LIITTYVIÄ PITKÄAIKAISSAIRAUKSIA ja muita vakavia terveyshaittoja", niin huomio lueteltujen sairauksien kohdalla olevat kysymysmerkit. Kysymysmerkit ovat sairauksien perässä siksi, koska lääketieteellinen syy-yhteystoteaminen ei ole vielä tähään päivään mennessä lääketieteilijöiltä onnistunut,
Muuten professori Putuksen luettelosta puuttuu esim. psori, PPP ja COPD, Keuhkofibroosin perässä ei tarvita kysymysmerkkiä, koska fibroosia (sidekudostuminen) aiheuttavia sairauksia ovat mm.allerginen alveoliitti ja fibrosoiva alveoliitti, jota fibrosoivaa alveoliittia on myös korvattu ammattitautina. - vertti-eetu
Homeherkkä# kirjoitti:
vertti-eetu29.4.2011 21:14
" Ei tässä nyt Nisua tarvita apuun, selvän asian kanssa kyllä pärjään yksinkin.
Luehan kirja Home ja terveys sivu 10. Googlaile juttuja mitä on Hometalkoot ja kaikki huippututkijamme kirjoitelleet. Tutkihan asiota vähän syvällisemmin"
Luettu on Home ja terveys sivu 10. Mitä siitä sitten?
Sivulla 10 professori Putus toteaa näin:
"ERI MEKANISMEILLA syntyneitä YLIHERKKYYSsairaudet, kuten astmaa ja alveoliittia on tutkittu eniten. Allergisesta nuhasta ja silmätulehduksesta, kurkunpäätulehduksesta ja keuhkoputitulehduksesta ON SELVÄSTI VÄHEMMÄN TIETOA. Ammattitaudeista yleisimmät ovat allerginen nuha ja astma sekä alveoliitti ja ODTS....".
Sanalla YLEIHERKKYYS tarkoitetaan lääketieteessä tätänykyä allergiatyyppien (ns. viivaästyneet immunologiset perustyypit) II, III ja IV.tuottamia allergisia sairauksia, joihin liittyy erilaisia immunologisia kudosvauriomekanismeja, jotka mekanismit lääketiede on selvittänyt jo 1960-luvulla.
Allergiatyyppi I:ssä (atooppinen allergia), joka tyyppi reagoi allergeenialtistukseen jo muutamissa minuuteissa (tyypit II, III ja IV reagoivat vasta tuntien kuluttua), silmä-/limakalvokutinan, limakalvoturvotuksen, ihokutinan jne. aiheuttajana on syöttösolujen vapauttama HISTAMIINI.
Mikäli sinua kiinnostaa vain sivulla 10 oleva kuva 2 (luettelo mahdollisista sairauksista) otsikolla KOSTEUSVAURIOMIKROBEILLE altistumisen MAHDOLLISESTI LIITTYVIÄ PITKÄAIKAISSAIRAUKSIA ja muita vakavia terveyshaittoja", niin huomio lueteltujen sairauksien kohdalla olevat kysymysmerkit. Kysymysmerkit ovat sairauksien perässä siksi, koska lääketieteellinen syy-yhteystoteaminen ei ole vielä tähään päivään mennessä lääketieteilijöiltä onnistunut,
Muuten professori Putuksen luettelosta puuttuu esim. psori, PPP ja COPD, Keuhkofibroosin perässä ei tarvita kysymysmerkkiä, koska fibroosia (sidekudostuminen) aiheuttavia sairauksia ovat mm.allerginen alveoliitti ja fibrosoiva alveoliitti, jota fibrosoivaa alveoliittia on myös korvattu ammattitautina."Luettu on Home ja terveys sivu 10. Mitä siitä sitten"?
Sitä siitä sitten, että vaikka sieltä henkihieverissä kirjoittelet, niin muista (vai muistitkohan), että sinisisessä pallossa missä on muistihäiriöt, keskittymiskyvyttömyys, ÄRTYNEISYYS, unihäiriöt, niin ei ole (?) kysymysmerkkiä. Mutta kun siellä yhdessä pallossa on syövän kohdalla Syöpä? ja Äkkikuolema?? niin tyhmät jäävät sitä odottelemaan koska nuo (?) kysymysmerkit sieltä pois saadaan. Ymmärrätkö?
Myös yhdessä sinipallossa on Syvät mykoosit ilman (?) kysymysmerkkejä. "Mykoosi, mycosis, sienitauti".
On tärkeämpää kuitenkin saada kosteusvauriorakennuksesta se toksinen myrkky pois ja / tai ihmiset puhtaaseen rakennukseen. SEKÄ JO SIELLÄ SAIRASTUNEET OIKEAAN HOITOON VÄHÄTTELEMÄTTÄ JA VÄÄRISTELEMÄTTÄ. Jos eri mieltä olet vielä kanssani, niin hölmönä sinua pidän sen jälkeen. Jopa jonkinsortin vähättelijänä ja vääristelijänäkin.
Ammattitaudeista sinulla on nuo kaikki "allerginen nuha ja astma sekä alveoliitti ja ODTS".... ja lisäksi allerginen tulva, ameebatulva ja sukat pyörii jalassasi virman uusien tuulettimien takia näin olet kertonut, joten pikaista paranemista toivon muuta en todellakaan voi eteesi tehdä vaikka haluaisinkin, jo näiden palstalaisten vuoksi jotka juttujasi lukevat. - Homeherkkä#
vertti-eetu kirjoitti:
"Luettu on Home ja terveys sivu 10. Mitä siitä sitten"?
Sitä siitä sitten, että vaikka sieltä henkihieverissä kirjoittelet, niin muista (vai muistitkohan), että sinisisessä pallossa missä on muistihäiriöt, keskittymiskyvyttömyys, ÄRTYNEISYYS, unihäiriöt, niin ei ole (?) kysymysmerkkiä. Mutta kun siellä yhdessä pallossa on syövän kohdalla Syöpä? ja Äkkikuolema?? niin tyhmät jäävät sitä odottelemaan koska nuo (?) kysymysmerkit sieltä pois saadaan. Ymmärrätkö?
Myös yhdessä sinipallossa on Syvät mykoosit ilman (?) kysymysmerkkejä. "Mykoosi, mycosis, sienitauti".
On tärkeämpää kuitenkin saada kosteusvauriorakennuksesta se toksinen myrkky pois ja / tai ihmiset puhtaaseen rakennukseen. SEKÄ JO SIELLÄ SAIRASTUNEET OIKEAAN HOITOON VÄHÄTTELEMÄTTÄ JA VÄÄRISTELEMÄTTÄ. Jos eri mieltä olet vielä kanssani, niin hölmönä sinua pidän sen jälkeen. Jopa jonkinsortin vähättelijänä ja vääristelijänäkin.
Ammattitaudeista sinulla on nuo kaikki "allerginen nuha ja astma sekä alveoliitti ja ODTS".... ja lisäksi allerginen tulva, ameebatulva ja sukat pyörii jalassasi virman uusien tuulettimien takia näin olet kertonut, joten pikaista paranemista toivon muuta en todellakaan voi eteesi tehdä vaikka haluaisinkin, jo näiden palstalaisten vuoksi jotka juttujasi lukevat.Kirjoitit: "Sitä siitä sitten, että vaikka sieltä henkihieverissä kirjoittelet ...".
Kuins niin henkihieverissä kirjoittelen?
Noin selvennykseksi sinulle, niin kiitos lumisen talven miltei jokapäiväiseen toimintakuvaani kuului lumen kolaus (myös katolta pari kertaa pudotetun lumen seinänvieriltä poisvienti lumikolalla), ja jos lumitöitä ei ollut , niin lumikengät jalkaan ja lumikenkäilemään pitkin metsiä
Eli kuntoni on talven jäljiltä huippuluokkaa.
Kevätsiivoukset sisätiloissa on par`aikaa meneillään ja pihamaakin on miltei haravoitu, joka haravointi onnistuu ilman "homeflunssia" omalla kohdallani P3-suodattimin varustetuin puolinaamarein parisen tuntia per päivä. Naamahikoilun takia pari tuntia päivässä on maksimi mikäli ulkolämpötila on luokkaa 10 astetta. Nukkumatilassa olevien ihosairauksieni PPP:n ja psorin estoon käytän ihoa suojaavaa vaatetusta ja käsineitä.
Sinulle jäi kertomatta, että työpaikka-altistukseni aiheuttama allerginen aamunuha (työpaikalla nenän limakalvot olivat kuivat kuin korput) katosi työpaikka-altistukseni päätyttyä noin puolen vuoden kuluttua ja aikoinaan todetuttu poskionteloiden limakalvopaksuuntuminenkin oli tiessään altistuksen päättymisestä noin 9 luukauden kuluttua keuhkopolilla uusitun NSO-rtg:n mukaan. Rasitushengenahdistus muu flunssaoireilu katosi parissa viikossa (tosin kuiva yskä kesti n. 9 kk), ja olkapäätulehdus muu niveltulehdusrasitusoireilu lakkasi kolmen kuukauden päästä altistuksen päättymisestä
Astmaa minulla ei ole todettu.
Ai niin, mutta minullahan todettiin myös ihan oikeaoppinen , eli IgE-vasta-ainevälitteinen varastopunkkiallergia keuhkopolitutkimuksissa, vaan ei yhtään siihen viittaavaa oireilua, sairaudesta puhumattakaan.Todettiin myös diffuusiokapasiteettiarvoni pudonneen 66 prossaan ja kokonais-IgE-arvonikin oli yli viisisataa.
Todella myöhässä on työpaikka-altistukseni luppuhuipentuman aiheuttama pikainenparanemistoivotukses, vaan kiitos siitä kuitenkin. - vertti-eetu
Homeherkkä# kirjoitti:
Kirjoitit: "Sitä siitä sitten, että vaikka sieltä henkihieverissä kirjoittelet ...".
Kuins niin henkihieverissä kirjoittelen?
Noin selvennykseksi sinulle, niin kiitos lumisen talven miltei jokapäiväiseen toimintakuvaani kuului lumen kolaus (myös katolta pari kertaa pudotetun lumen seinänvieriltä poisvienti lumikolalla), ja jos lumitöitä ei ollut , niin lumikengät jalkaan ja lumikenkäilemään pitkin metsiä
Eli kuntoni on talven jäljiltä huippuluokkaa.
Kevätsiivoukset sisätiloissa on par`aikaa meneillään ja pihamaakin on miltei haravoitu, joka haravointi onnistuu ilman "homeflunssia" omalla kohdallani P3-suodattimin varustetuin puolinaamarein parisen tuntia per päivä. Naamahikoilun takia pari tuntia päivässä on maksimi mikäli ulkolämpötila on luokkaa 10 astetta. Nukkumatilassa olevien ihosairauksieni PPP:n ja psorin estoon käytän ihoa suojaavaa vaatetusta ja käsineitä.
Sinulle jäi kertomatta, että työpaikka-altistukseni aiheuttama allerginen aamunuha (työpaikalla nenän limakalvot olivat kuivat kuin korput) katosi työpaikka-altistukseni päätyttyä noin puolen vuoden kuluttua ja aikoinaan todetuttu poskionteloiden limakalvopaksuuntuminenkin oli tiessään altistuksen päättymisestä noin 9 luukauden kuluttua keuhkopolilla uusitun NSO-rtg:n mukaan. Rasitushengenahdistus muu flunssaoireilu katosi parissa viikossa (tosin kuiva yskä kesti n. 9 kk), ja olkapäätulehdus muu niveltulehdusrasitusoireilu lakkasi kolmen kuukauden päästä altistuksen päättymisestä
Astmaa minulla ei ole todettu.
Ai niin, mutta minullahan todettiin myös ihan oikeaoppinen , eli IgE-vasta-ainevälitteinen varastopunkkiallergia keuhkopolitutkimuksissa, vaan ei yhtään siihen viittaavaa oireilua, sairaudesta puhumattakaan.Todettiin myös diffuusiokapasiteettiarvoni pudonneen 66 prossaan ja kokonais-IgE-arvonikin oli yli viisisataa.
Todella myöhässä on työpaikka-altistukseni luppuhuipentuman aiheuttama pikainenparanemistoivotukses, vaan kiitos siitä kuitenkin.Hyvä kertomus, ei sanaakaan Salin eikä M. S-S. Eikä Inspector Secin.
Onko "toipuminen sairaudesta alkanut"?
Tulin just lääkäriltä. Joku tulehdus alavatsassa. Sanoi nuori lääkärimies, että ei johdu homeista, vastasin, että ei johdukaan mutta bakteereista ja toksisesta myrkyllisyydestä mitä olen keuhkoihini vetänyt asunnossa mihin on porukkaa tulossa tutkimaan kosteusvauriota katossa. Vähän oli hämillään, mutta kun hämmingistä selvisi, niin nyökytteli päätään ja sanoi "niin ".
Hyvällä mielin tässä tutkimuksiin lähden. Paperini oli siltä osin kunnossa, että solumyrkyt, homekoirat ja runsas bakteerinkasvu oli noteerattu eikä niillä oltu pyyhitty perseitä. Hyvältä näyttää moni toinenkin asia homesairaiden osalta ja niistä kerron myöhemmin. Ykkösasia on kuitenkin selvittää mikä on tulehdus ja miten se parannetaan.
- Missä luuraa?
Faktoja kaivattaisiin viimeistään silloin kun mennään oikeuden eteen kinaamaan mitä on tapahtunut, mistä syystä ja kuka on vastuussa. Valitettavan vähän niitä objektiivisia faktoja on silloin tarjolla. Taitaa olla niin, että kuten kauneus, niin faktatkin ovat faktoja vain katsojan silmissä (tai korvien välissä).
- verttieetu
Jos tavallinen tallaaja jolla on lääkärin tutkimuksen jälkeen todettu "homesairaus", kaiken kokemansa ja netistä lukemiensa toksisen myrkyllisyyden juttujen perusteella, kertoo tänne totuuksia, niin tulee luuraajia ja ihmekummituksia vähättelemään vielä asioita.
Vähätelkää niitä Kari Reijula Työterveyslaitokselta, Aino Nevalainen, Mirja Salkinoja-Salonen, Maija-Riitta Hirvonen ja ketä niitä nyt sitten onkin jotka pienissä ryhmissä toimivat vetämättä kuitenkaan yhtä köyttä meidän sairastuneiden hyväksi.
Jos tykkäätte vähätellä vain minun juttujani, niin aika "raukkoja" olette.
Se mitä kirjoitan tälle palstalle, niin tulee noiden "kuppikuntien" kirjoitusten lukemisen jälkeen.
Hyppääppä hetkeksi "luuraamaan" maamme "homebisneskerman" kanssa samaan "kummitusjunaan". Hometalkoot, Toxtesti ja tässä sinne matkalukemista. Niistä selviää kuka niitä "kummitusjuttuja" oiken kirjoittelee.
http://www.inspectorsec.fi/
Jos olet poliitikko, niin kaivaudu ensin ylös sieltä sahamuhien ja lautakasan seasta ja lähde tekemään uusia "lakiesityksiä" vaikka päreet kainalossa Arkadianmäelle. Kuitenkin vasta sen jälkeen kun sinulle tuolla junamatkalla on selvinnyt mitä siellä huippuosaajien "korvien välissä" on napsahtanut sitten kohilleen.
Aivan oikein olet oivaltanut mistä kenkä puristaa. "Homesairaiden oikeusturvasta". Mutta auttaako "puiden taakaa huutelu" ketään?
Uusia parannuksia siis lakiin ja ilman kepuli konsteja.
Sanoin, että minulle voi aina aukoa päätään jos se jotenkin helpottaa.
Faktoja on vaikka kuinka paljon useilla homesairailla, mutta kun vakuutusturva ja oikeusturva laahaa homesairaiden kannalta pahasti jäljessä, niin siinäpä se sitten onkin.
Näin vapun alla on suuri vaara että ajatukset "muljahtavat jalakojen väliin".
Pidähän varasi, ettei ote herpaannu. Täysin rinnoin tässä resiinalla tullaan perässä.
Oulusta on vielä pitkä "aika" ressiinalla päästä sinne mikrobiosaajien kärkikaartiin.
Nollatoleranssi hommeille ja laki sellaiseksi, ettei tarvitse "kinata". Aitioon vaan ja "rankut" syyllisille. Soinihan ajaa asiaa, että tilaaja vastuu.
Tilaajavastuu pitää kyllä ehdottomasti saada homepaskojen näytteiden ottamiseen myös jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Jos ei halua turhaa "huudella", niin nimi tuonne. Jos vaikka parannuksia saataisiin aikaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9828683
Veikiää vappua! verttieetu kirjoitti:
Jos tavallinen tallaaja jolla on lääkärin tutkimuksen jälkeen todettu "homesairaus", kaiken kokemansa ja netistä lukemiensa toksisen myrkyllisyyden juttujen perusteella, kertoo tänne totuuksia, niin tulee luuraajia ja ihmekummituksia vähättelemään vielä asioita.
Vähätelkää niitä Kari Reijula Työterveyslaitokselta, Aino Nevalainen, Mirja Salkinoja-Salonen, Maija-Riitta Hirvonen ja ketä niitä nyt sitten onkin jotka pienissä ryhmissä toimivat vetämättä kuitenkaan yhtä köyttä meidän sairastuneiden hyväksi.
Jos tykkäätte vähätellä vain minun juttujani, niin aika "raukkoja" olette.
Se mitä kirjoitan tälle palstalle, niin tulee noiden "kuppikuntien" kirjoitusten lukemisen jälkeen.
Hyppääppä hetkeksi "luuraamaan" maamme "homebisneskerman" kanssa samaan "kummitusjunaan". Hometalkoot, Toxtesti ja tässä sinne matkalukemista. Niistä selviää kuka niitä "kummitusjuttuja" oiken kirjoittelee.
http://www.inspectorsec.fi/
Jos olet poliitikko, niin kaivaudu ensin ylös sieltä sahamuhien ja lautakasan seasta ja lähde tekemään uusia "lakiesityksiä" vaikka päreet kainalossa Arkadianmäelle. Kuitenkin vasta sen jälkeen kun sinulle tuolla junamatkalla on selvinnyt mitä siellä huippuosaajien "korvien välissä" on napsahtanut sitten kohilleen.
Aivan oikein olet oivaltanut mistä kenkä puristaa. "Homesairaiden oikeusturvasta". Mutta auttaako "puiden taakaa huutelu" ketään?
Uusia parannuksia siis lakiin ja ilman kepuli konsteja.
Sanoin, että minulle voi aina aukoa päätään jos se jotenkin helpottaa.
Faktoja on vaikka kuinka paljon useilla homesairailla, mutta kun vakuutusturva ja oikeusturva laahaa homesairaiden kannalta pahasti jäljessä, niin siinäpä se sitten onkin.
Näin vapun alla on suuri vaara että ajatukset "muljahtavat jalakojen väliin".
Pidähän varasi, ettei ote herpaannu. Täysin rinnoin tässä resiinalla tullaan perässä.
Oulusta on vielä pitkä "aika" ressiinalla päästä sinne mikrobiosaajien kärkikaartiin.
Nollatoleranssi hommeille ja laki sellaiseksi, ettei tarvitse "kinata". Aitioon vaan ja "rankut" syyllisille. Soinihan ajaa asiaa, että tilaaja vastuu.
Tilaajavastuu pitää kyllä ehdottomasti saada homepaskojen näytteiden ottamiseen myös jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Jos ei halua turhaa "huudella", niin nimi tuonne. Jos vaikka parannuksia saataisiin aikaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9828683
Veikiää vappua!"Se mitä kirjoitan tälle palstalle, niin tulee noiden 'kuppikuntien' kirjoitusten lukemisen jälkeen."
- Rasitutko niiden kanssa? Ei kiinnosta nuo valheelliset kuppikunnat pätkääkään, ja kaikki ne töherrykset voi jättää väliin.
Ei ole harmainta aavistustakaan, mitä täällä viime aikoina on kirjoiteltu. Sen vain tiedän, mitä itse olen kirjoittanut.
Jos haluaa, että luen jonkun jutun, täytyy kirjoittaa tosi rehellisesti ja hyvin - niin kuin sinä Vertti-Eetu!
Jatka samaan malliin vain... Klara vappen ;)- vertti-eetu
sanasinko kirjoitti:
"Se mitä kirjoitan tälle palstalle, niin tulee noiden 'kuppikuntien' kirjoitusten lukemisen jälkeen."
- Rasitutko niiden kanssa? Ei kiinnosta nuo valheelliset kuppikunnat pätkääkään, ja kaikki ne töherrykset voi jättää väliin.
Ei ole harmainta aavistustakaan, mitä täällä viime aikoina on kirjoiteltu. Sen vain tiedän, mitä itse olen kirjoittanut.
Jos haluaa, että luen jonkun jutun, täytyy kirjoittaa tosi rehellisesti ja hyvin - niin kuin sinä Vertti-Eetu!
Jatka samaan malliin vain... Klara vappen ;)Hyvää vappua sinulle! Sanasinko. Hauskaa tästä on vaikea vääntää näillä kivuilla meidän kummankaan.
Joo miinustelut on penikoitten hommaa jätän ne omaan arvoonsa.
Eihän tässä nyt ole mistään muusta kysymys kuin siitä, että kun päästiin "tuulimyllyjen pyörittäjistä" eroon, niin tuli nuo "puun takaa huutelijat".
No keneltä nuista tyhyjän " huutajista" sitten löytyy sitä "munaa" sanomaan suoraan vaikka Kari Reijulalle, että olisiko mahdollisesti "korvien välissä"
kun pamauttaa totuuksia homeisten sairaaloiden vaaroistakin.
"Työterveyslaitoksen professori Kari Reijula. Yleisin ongelma rakennuksissa ovat home- ja kasteusvauriot. Nämä ongelmat vaativat vuosittain jopa kymmenien Suomalaisten hengen Reijula arvioi".
Tsemppiä Kari pidähän pintasi ja jatka samaan malliin. Totuudet vaan ylös.
Ainoa oikea tie pelastaa tulevat polvet kusetuksesta mitä "jotkut" vieläkin yrittävät harrastaa.
Tuossa lisää koittakaa väistellä home/kosteusvaurimyrkyllisiä rakennuksia.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9222426
Meikäläiselle voi tyhyjänpäiväiset vääristelijät ja vähättelijät vittuilla niin paljon kuin haluaa, kyllä kestää. - vertti-eetu
sanasinko kirjoitti:
"Se mitä kirjoitan tälle palstalle, niin tulee noiden 'kuppikuntien' kirjoitusten lukemisen jälkeen."
- Rasitutko niiden kanssa? Ei kiinnosta nuo valheelliset kuppikunnat pätkääkään, ja kaikki ne töherrykset voi jättää väliin.
Ei ole harmainta aavistustakaan, mitä täällä viime aikoina on kirjoiteltu. Sen vain tiedän, mitä itse olen kirjoittanut.
Jos haluaa, että luen jonkun jutun, täytyy kirjoittaa tosi rehellisesti ja hyvin - niin kuin sinä Vertti-Eetu!
Jatka samaan malliin vain... Klara vappen ;)"- Rasitutko niiden kanssa"? En todellakaan Sanasinko sieltähän sitä oikeaa tietoa saa kun "kuppikunnat" ajaa omaa etuaan ja taistelevat tutkimusavustuksista. Veroeuroista. Minunkin.
Näistähän on tiedetty jo kauan aikaa mikä meidät sairastuttaa homepaskojen keskellä, mutta kun se kaikki pannaan sitten paperille ja nimet alle, siihen loppuu tutkimusrahat vai loppuuko?
Kyllä kansaa on helppo huijata. vertti-eetu kirjoitti:
Hyvää vappua sinulle! Sanasinko. Hauskaa tästä on vaikea vääntää näillä kivuilla meidän kummankaan.
Joo miinustelut on penikoitten hommaa jätän ne omaan arvoonsa.
Eihän tässä nyt ole mistään muusta kysymys kuin siitä, että kun päästiin "tuulimyllyjen pyörittäjistä" eroon, niin tuli nuo "puun takaa huutelijat".
No keneltä nuista tyhyjän " huutajista" sitten löytyy sitä "munaa" sanomaan suoraan vaikka Kari Reijulalle, että olisiko mahdollisesti "korvien välissä"
kun pamauttaa totuuksia homeisten sairaaloiden vaaroistakin.
"Työterveyslaitoksen professori Kari Reijula. Yleisin ongelma rakennuksissa ovat home- ja kasteusvauriot. Nämä ongelmat vaativat vuosittain jopa kymmenien Suomalaisten hengen Reijula arvioi".
Tsemppiä Kari pidähän pintasi ja jatka samaan malliin. Totuudet vaan ylös.
Ainoa oikea tie pelastaa tulevat polvet kusetuksesta mitä "jotkut" vieläkin yrittävät harrastaa.
Tuossa lisää koittakaa väistellä home/kosteusvaurimyrkyllisiä rakennuksia.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9222426
Meikäläiselle voi tyhyjänpäiväiset vääristelijät ja vähättelijät vittuilla niin paljon kuin haluaa, kyllä kestää."Home syynä kuolemiin?"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9222426
- Näköjään tuollainenkin aloitus on tullut tehtyä.
Suomi24 voisi nostaa näitä framille useamminkin.- Taidat
olla siinä mielessä "vähä-älyinen" kun et edes tiedä tuon enempää missä mennään.
Mitenhän omien "korviesi välissä ujeltaa"?
Seuraisit vähän enemmän nykyhetkeä ja sitä mitä siinä tapahtuu niin luulisit vähemmän. - vertti-eetu
Taidat kirjoitti:
olla siinä mielessä "vähä-älyinen" kun et edes tiedä tuon enempää missä mennään.
Mitenhän omien "korviesi välissä ujeltaa"?
Seuraisit vähän enemmän nykyhetkeä ja sitä mitä siinä tapahtuu niin luulisit vähemmän.Huutelet sä mulle vai jolleki "toverillesi"? (Taidat).
"Koska rakentaminen koskee kaikkia ja vaikuttaa jokaisen hyvinvointiin ja toimintakykyyn, sen laadulla on suuri merkitys sekä kansantaloudellemme että kansanterveydellemme. Nykyinen tilanne aiheuttaa inhimillisiä kärsimyksiä ja tulee kalliiksi niin yhteiskunnalle kuin yksittäisille ihmisille. On turha odottaa, että rakennusteollisuus alkaisi vapaaehtoisesti toimia kuluttajien ja yhteiskunnan etujen mukaisesti ja luopuisi kyseenalaisesta asemastaan tehdä liiketaloudellisia voittoja ihmisten perustarpeilla joutumatta todelliseen vastuuseen virheistään. Tilanne ei todennäköisesti korjaannu muutoin, kuin saattamalla törkeät rakennusvirheet rangaistaviksi. Sanktioinnin vaatima laaja valmistelu tulisikin aloittaa jo tulevan hallituskauden aikana".
http://www.hanneleramo.fi/wb/pages/otsikot/hannelen-kirjoituksia-ja-kommentteja/hannele-raemoen-kampanja-avaus-heinolassa.php
Kerrohan (Taidat) missä pitäisi mennä. Vain neljä vuotta ja sitten pamahtaa vielä isompi "jytky". Seuraa aikaasi, niin sullekin voi todellisuus vielä
" napsahtaa" onteloon.
Taitaa tuokin olla utopiaa. "Asumiselle ja rakentamiselle ministeriö".
Kepulikonsten ei nimimerkki (Taidat) homesairaiden asiat tule kuntoon.
Onko viimeisintä tietoa vielä edes julkaistu Toxtest-ryhmä. Hometalkoot ei ole vielä paljoa vakuuttanut yksilötasolla, tuskin sitä koskaan edes tekeekään.
Luottamus sinne päin on "valtava" ja odotukset kovat.
"Opinnot " näyttävät olevan vielä kesken. Annetaan työrauha.
http://www.hometalkoot.fi/
Pistähän vanhalle linkkejä tulemaan jos olet eturivin porukkaa. Muuten ei kanata vaivautua, ohi turha paskanjauhanta "ujeltaa".
Mutta hei tästä olenkin odottanut "nykyhetken tilannetietoja".
Onks tietoo. Oli tuo Soini etusijalla monta viikkoa kiinnostukseni kohteista.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/02/1271252/luksusasunnot-paljastuivat-remonttipommeiksi
Jatkossa seuraan lätkän MM-kisat joten pidä kiirettä jos jotain ratkaisevaa olet keksinyt ja mahdollisesti vielä "verorahoilla". Se tieto kuuluu meille kaikille. silloin.
Nykyhetki: Joku vatsatulehdus ollut viisi päivää, keltaista limaa pukkaa takaa, kuumeinen olo iltaisin, konjakkia en nyt voi lipittää vaikka kaapissa on.
Seurataan tilanteen kehittymistä valmiina "lähtöön". PHKS.
Tähän homepaskakämpään olen odottanut kuivausvirman kavereita "kartoittamaan" hometilannetta. Vähättelijät ei oikein tajuakaan mitä silloin voi kokea kun oiken "ujeltaa" toisten tekemien rakennusvirheiden vuoksija APUA pyytää joka suunnalta ja mistään sitä ei saa, tuskin sinultakaan (Taidat). Siinä mielessä olet "vähä-älyinen" jollet kerro meille missä mennään jos sen tiedät. Annahan tulla. Jäämme odottamaan.
Minun kanavani viimeisen tiedon saantiin on rajalliset. - vertti-eetu
Taidat kirjoitti:
olla siinä mielessä "vähä-älyinen" kun et edes tiedä tuon enempää missä mennään.
Mitenhän omien "korviesi välissä ujeltaa"?
Seuraisit vähän enemmän nykyhetkeä ja sitä mitä siinä tapahtuu niin luulisit vähemmän."TOXTEST luo mittarin homevaurioille". Tuon mukaan ei vielä sinunkaan passaa luulla yhtään mitään.
http://www.kantti.net/artikkeli/2011/03/toxtest-luo-mittarin-homevaurioille
Samaa jauhantaa vuodesta toiseen, eri paketissa vaan tuossa. Verorahoilla. Alkaisivat sensijaan selvittelemään pikaisesti miten jo sairastuneiden ja nuiden 600 000 - 800 000 altistuneen asiat saataisiin helevetin hyvälle mallille.
Saahan nuita toxtest mittareita kehitellä vaikka kuinka jos lakituvassa on yhtä tyhjän kanssa kuten VOC ilman viitearvoja. - Sorry vaan
vertti-eetu kirjoitti:
Huutelet sä mulle vai jolleki "toverillesi"? (Taidat).
"Koska rakentaminen koskee kaikkia ja vaikuttaa jokaisen hyvinvointiin ja toimintakykyyn, sen laadulla on suuri merkitys sekä kansantaloudellemme että kansanterveydellemme. Nykyinen tilanne aiheuttaa inhimillisiä kärsimyksiä ja tulee kalliiksi niin yhteiskunnalle kuin yksittäisille ihmisille. On turha odottaa, että rakennusteollisuus alkaisi vapaaehtoisesti toimia kuluttajien ja yhteiskunnan etujen mukaisesti ja luopuisi kyseenalaisesta asemastaan tehdä liiketaloudellisia voittoja ihmisten perustarpeilla joutumatta todelliseen vastuuseen virheistään. Tilanne ei todennäköisesti korjaannu muutoin, kuin saattamalla törkeät rakennusvirheet rangaistaviksi. Sanktioinnin vaatima laaja valmistelu tulisikin aloittaa jo tulevan hallituskauden aikana".
http://www.hanneleramo.fi/wb/pages/otsikot/hannelen-kirjoituksia-ja-kommentteja/hannele-raemoen-kampanja-avaus-heinolassa.php
Kerrohan (Taidat) missä pitäisi mennä. Vain neljä vuotta ja sitten pamahtaa vielä isompi "jytky". Seuraa aikaasi, niin sullekin voi todellisuus vielä
" napsahtaa" onteloon.
Taitaa tuokin olla utopiaa. "Asumiselle ja rakentamiselle ministeriö".
Kepulikonsten ei nimimerkki (Taidat) homesairaiden asiat tule kuntoon.
Onko viimeisintä tietoa vielä edes julkaistu Toxtest-ryhmä. Hometalkoot ei ole vielä paljoa vakuuttanut yksilötasolla, tuskin sitä koskaan edes tekeekään.
Luottamus sinne päin on "valtava" ja odotukset kovat.
"Opinnot " näyttävät olevan vielä kesken. Annetaan työrauha.
http://www.hometalkoot.fi/
Pistähän vanhalle linkkejä tulemaan jos olet eturivin porukkaa. Muuten ei kanata vaivautua, ohi turha paskanjauhanta "ujeltaa".
Mutta hei tästä olenkin odottanut "nykyhetken tilannetietoja".
Onks tietoo. Oli tuo Soini etusijalla monta viikkoa kiinnostukseni kohteista.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/02/1271252/luksusasunnot-paljastuivat-remonttipommeiksi
Jatkossa seuraan lätkän MM-kisat joten pidä kiirettä jos jotain ratkaisevaa olet keksinyt ja mahdollisesti vielä "verorahoilla". Se tieto kuuluu meille kaikille. silloin.
Nykyhetki: Joku vatsatulehdus ollut viisi päivää, keltaista limaa pukkaa takaa, kuumeinen olo iltaisin, konjakkia en nyt voi lipittää vaikka kaapissa on.
Seurataan tilanteen kehittymistä valmiina "lähtöön". PHKS.
Tähän homepaskakämpään olen odottanut kuivausvirman kavereita "kartoittamaan" hometilannetta. Vähättelijät ei oikein tajuakaan mitä silloin voi kokea kun oiken "ujeltaa" toisten tekemien rakennusvirheiden vuoksija APUA pyytää joka suunnalta ja mistään sitä ei saa, tuskin sinultakaan (Taidat). Siinä mielessä olet "vähä-älyinen" jollet kerro meille missä mennään jos sen tiedät. Annahan tulla. Jäämme odottamaan.
Minun kanavani viimeisen tiedon saantiin on rajalliset.En huutele sulle. Osoite oli sille tyypille joka huuteli sulle aikaisemmin.
- vertti-eetu
Sorry vaan kirjoitti:
En huutele sulle. Osoite oli sille tyypille joka huuteli sulle aikaisemmin.
OK. Eiköhän me tästä selvitä jatkossakin. Vappua vaan loppuun asti.
- vertti-eetu
"Työterveyslaitoksen professori Kari Reijula. Yleisin ongelma rakennuksissa ovat home- ja kasteusvauriot. Nämä ongelmat vaativat vuosittain jopa kymmenien Suomalaisten hengen Reijula arvioi".
Tuossa matkalukemisessa.
http://www.inspectorsec.fi/docs/leike/HS9.7.2010.pdf
Ruottalaisista ei vielä kerrottu, mutta sielläkin on yhdessä poliisilaitoksen rakennuksessa kuollut porukkaa erilaisiin syöpiin olikohan seittemän. Arvelivat sisäilmaa aiheuttajaksi.
Meinaatko luuraaja, että korvien välissä ruottissakin.
Mistä nuo sun heittos oikein tulee näin vappuna.
Olin talvella viikon letkuissa PHKS sisätaudit. Homepaskojen takia tulehdus CRP 204. Vähän oli oireita siellä huoneessa ja helvetin raskasta hengittää. Vierustoveri kävi yhtenään käytävän parvekkeella puhdasta ulkoilmaa repimässä keuhkojen perille. Minä en päässyt kävelemään, enkä kehdannut hoitajia pyytää raahaaman parvekkeelle.
Kaveri sanoi, että "ilmastointilaitteiden saneeraus meidän yläpuolella". Eihän siinä mittään äkkiä pois sieltä, tuli mieleeni kun muistin näitä Reijulan home-sairaalajuttuja.
Jokainen kuolema on turha kun se tulee rakennusvirheiden ja laiminlyöntien takia homehtuneessa/toksisesti myrkyllisessä ympäristössä.
Vielä turhemmaksi sen tekee se kun joku pilipaliporukka on matot vaihtanut ja "sädesieniä" ei. Vai mitä mieltä vähättelijät olette tästä?
Meikäläiselle tuli Klara vappen = Selvä vappu. Ei ehtinyt ennen vappua entiset muntersin pojat homepaskoja mittaamaan. Kaveri meinasi, että "ontelolaatassa" = betoni EI voi olla mikrobeille kasvualustaa.
No onhan siinä päällä maalia ja rappausta. Ei päästetä kaveria nyt vähättelemään kovin vähällä. Katosta pukkaa vettä makkarissa. Kuivumaan päin kyllä jo on, mutta onneksi olen oppinut, että kuiva toksiinipaskakasa on vaarallinen. VOCkipaskaa tuosta on vaikea vääntää yhdenkään mittarivillen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419