Iloista Vappua Kaikille!!!

musiclovers

Eilen heräsin jo klo 6 ja lähdin pesemään entisen kämpän lattioita jonka jälkeen jatkoin siivoamista kotona.
Tein suursiivouksen koko kämpään.
Likkaa menin vastaan junalle koiran kanssa.Tytön kavereita tuli kylään ja illalla tilattiin pizzat mutta ei ollut hyvää.Tilasin tuliset mutta ei maistunut miltään.
Tänään vien tytön syömään.En oo varma keitä tulee mukaan kun kaikilla sama ongelma eli rahattomuus ym onkelmia.
Tytön kummitäti ei ehkä jaksa kun ollut koko yön töissä.
Tänäänkin heräsin jo kuudelta.Just tulin suihkusta.
On ollut ihanaa aikaa;))
Siis tämä omassa kodissa asuminen,ihanassa siistissä kodissa,olen nykyään mahoton siisteysintoilija mitä en tosiaankaan ennen ole ollut ;D

12

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musiclovers

      Totuus lapsen suusta kuultua :- "Tytön olisi parasta kosia.Jos poika kosii,hänelle tulee paha mieli,jos tyttö vastaakin ei.Mutta tytöt eivät sellaisesta piittaa.He vain etsivät uuden".

      Eilinen oli mukava päivä mutta bilefiilistä eillut.Kotona jo 18:30 ja likkakaan ei jaksanut bilettää synttäreitään vaan aikaisin sekin jo himassa.

      Olen tänään vain oleillut.Ulkona toki kävin.Kamalan kylmä tuuli.

      Mukavaa vappupäivää jokaikiselle iikalle ;))!!

      • musiclovers

        Tyttö viety himaan.Otti koiran hervantaan kunnes seuraavan kerran tulee kotiin.
        Toinen tyttö muutettu.Haikeaa on vaikka olen iloinen kun toinenkin vauva jo omaa elämäänsä aloittelee.
        Vaikka kaikki on hyvin,mikään ei ole huonosti niin jotenkin tylsä olo ..
        Illalla lätkämatsi katsottava.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        Tyttö viety himaan.Otti koiran hervantaan kunnes seuraavan kerran tulee kotiin.
        Toinen tyttö muutettu.Haikeaa on vaikka olen iloinen kun toinenkin vauva jo omaa elämäänsä aloittelee.
        Vaikka kaikki on hyvin,mikään ei ole huonosti niin jotenkin tylsä olo ..
        Illalla lätkämatsi katsottava.

        Kamala maha kipu;(
        Vein kirjastoon leffan.
        Kävin likan luona laittamassa sille tvn näkyviin ja tiskasin.
        Himassa imuroin ja tiskasin sekä pesin pyykkiä.
        Nyt rupeen katsomaan kauhuelokuvia kun olen yksin.Lainasin niitä ison pinon 18v tytön kaverilta.


        Jos asut kylässä, jossa säälittävät, kateelliset ja tiukkapipoiset ihmiset juoruilevat, puhuvat paskaa, höpöttävät lämpimikseen, liioittelevat asioita, puuttuvat toisten elämään ja yrittävät vaikeuttaa tai pilata ne (kuitenkaan siinä onnistumatta) ja jos olet yksi niistä joita se ei hetkauta oikeastaan vitunkaan vertaa, niin lisää tämä statukseesi ja ole jatkossaki ylpeä siitä että uskallat olla oma ittes :)
        ja sama meno jatkuu... No, minä keskityn OMIIN asioihini ja OMAAN elämääni! Omaa napaa (ja naamaa) on erittäin miellyttävä tuijottaa! :) ♥

        Facesta tuo.Moni kopsannut seinälleen.Paikkansa pitää.Ei tahtia haittaa.Oltava iloinen kun jää ihmisten mieliin.Enpä oo turhajätkä kun jutunjuurta riittää ;D.Kiitos siitä mutta nyt rakkaat kalliit ystikset ihanat ihmiset jotka höpötyksiäni luette ja kommaatte,meikämanne syö leivän,keittää teetä ja uppoutuu elokuvan ihmeelliseen maailmaan ;))


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        Kamala maha kipu;(
        Vein kirjastoon leffan.
        Kävin likan luona laittamassa sille tvn näkyviin ja tiskasin.
        Himassa imuroin ja tiskasin sekä pesin pyykkiä.
        Nyt rupeen katsomaan kauhuelokuvia kun olen yksin.Lainasin niitä ison pinon 18v tytön kaverilta.


        Jos asut kylässä, jossa säälittävät, kateelliset ja tiukkapipoiset ihmiset juoruilevat, puhuvat paskaa, höpöttävät lämpimikseen, liioittelevat asioita, puuttuvat toisten elämään ja yrittävät vaikeuttaa tai pilata ne (kuitenkaan siinä onnistumatta) ja jos olet yksi niistä joita se ei hetkauta oikeastaan vitunkaan vertaa, niin lisää tämä statukseesi ja ole jatkossaki ylpeä siitä että uskallat olla oma ittes :)
        ja sama meno jatkuu... No, minä keskityn OMIIN asioihini ja OMAAN elämääni! Omaa napaa (ja naamaa) on erittäin miellyttävä tuijottaa! :) ♥

        Facesta tuo.Moni kopsannut seinälleen.Paikkansa pitää.Ei tahtia haittaa.Oltava iloinen kun jää ihmisten mieliin.Enpä oo turhajätkä kun jutunjuurta riittää ;D.Kiitos siitä mutta nyt rakkaat kalliit ystikset ihanat ihmiset jotka höpötyksiäni luette ja kommaatte,meikämanne syö leivän,keittää teetä ja uppoutuu elokuvan ihmeelliseen maailmaan ;))

        Järkyttävää miten kylmä on;((

        Olen katsonut kauhuelokuvat THE MARSH , THE HAMILTONS , EDEN LAKE , WHEN A STRANGER CALLS , PROM NIGHT - UNRATED VERSION , THE MESSENGERS sekä THE AMITYVILLE HORROR BASED ON THE TRUE STORY.

        Olen ihminen joka on tehnyt paljon virheitä elämässään, onnistumisien lomassa. Olen pyytänyt monesti anteeksi ja myöskin jättänyt pyytämättä. Olen katunut ja myöskin ajatellut ettei ole väliä. Voin olla iloinen mutta kätken sisääni myös paljon salaisuuksia, surua ja tuntematonta. Ja kaikesta huolimatta haluan elää elämäni täysillä ja luottaen siihen että kaikesta selvitään.


      • Eikaivaan
        musiclovers kirjoitti:

        Järkyttävää miten kylmä on;((

        Olen katsonut kauhuelokuvat THE MARSH , THE HAMILTONS , EDEN LAKE , WHEN A STRANGER CALLS , PROM NIGHT - UNRATED VERSION , THE MESSENGERS sekä THE AMITYVILLE HORROR BASED ON THE TRUE STORY.

        Olen ihminen joka on tehnyt paljon virheitä elämässään, onnistumisien lomassa. Olen pyytänyt monesti anteeksi ja myöskin jättänyt pyytämättä. Olen katunut ja myöskin ajatellut ettei ole väliä. Voin olla iloinen mutta kätken sisääni myös paljon salaisuuksia, surua ja tuntematonta. Ja kaikesta huolimatta haluan elää elämäni täysillä ja luottaen siihen että kaikesta selvitään.

        No, eikö nyt olekkaan niin kivaa elellä yksikseen, toiko se hullu
        ja sietämätön ukko kuitenkin jotain sisältöä elämääsi???
        Kannustavat feministithän vois nyt tulla apuun, kun ovat täällä niin
        kovin rohkaiseet sua elämänmuutokseen.
        Hienoo että tykkäät kauhuelokuvista:))


      • musiclovers
        Eikaivaan kirjoitti:

        No, eikö nyt olekkaan niin kivaa elellä yksikseen, toiko se hullu
        ja sietämätön ukko kuitenkin jotain sisältöä elämääsi???
        Kannustavat feministithän vois nyt tulla apuun, kun ovat täällä niin
        kovin rohkaiseet sua elämänmuutokseen.
        Hienoo että tykkäät kauhuelokuvista:))

        Eilen ja maanantaina kävi kaverit kahvilla.
        Eilen myös siskontyttö poikansa kanssa kävi.
        Tytär tulee koulunsa jälkeen käymään.Sen eka liksa viivästyi mutta onneksi sai tänään,eilen piti tulla.
        Tytär ostaa minulle äitienpäivälounas tarpeet ja tulee tekemään sunnuntaina.On kuulemma lahjakin valmiina.Itse haluaa ja ehdotti ;)
        En tosiaankaan kaipaa entiseen.Kylmä ilma tylsistyttänyt.En ole onnellisempi enkä iloisempi ollut hmmmm ties koska viimeksi;))
        Aivan , tuo toka vikalauseesi ;D
        Jep rakastan kauhuleffoja sekä toimintapätkiä;)


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        Eilen ja maanantaina kävi kaverit kahvilla.
        Eilen myös siskontyttö poikansa kanssa kävi.
        Tytär tulee koulunsa jälkeen käymään.Sen eka liksa viivästyi mutta onneksi sai tänään,eilen piti tulla.
        Tytär ostaa minulle äitienpäivälounas tarpeet ja tulee tekemään sunnuntaina.On kuulemma lahjakin valmiina.Itse haluaa ja ehdotti ;)
        En tosiaankaan kaipaa entiseen.Kylmä ilma tylsistyttänyt.En ole onnellisempi enkä iloisempi ollut hmmmm ties koska viimeksi;))
        Aivan , tuo toka vikalauseesi ;D
        Jep rakastan kauhuleffoja sekä toimintapätkiä;)

        On ollut fantastinen päivä! Hyvää Äitienpäivää kaikille!! Sain 18v tytöltä Elvis-kortin,11v likalta kortin jossa lukee "Äiti oot ihanin ja teet maailman parasta ruokaa,13v tytöltä ja sen kaverilta tummaa suklaata,16v teki aamiaisen sekä lounaan ja yhteisenä lahjana tytöiltä kengät joita olen halunnut sekä laukun ♥♥.Tein aamulenkin auringon paisteessa ja illalla uudestaan ;)

        Minä luppoon minun lapsille, että minä vahin heitä, suarnoon heille, ohjoon heitä, nolloon heijät kaekkien kavereitten eessä, etin ne vaekka ne mihin kolloon mänisivät. Koska MINÄ RAKASTAN HEITÄ! Sittä, ku työ tämän ymmärrättä lapsraakat,sitte työ ootta vastuullissia aekuisija. Työ että tule koskaan löytämmään yhtä rakastavvoo,huolehtivvoo tae murehtivvoo ihmistä ku ÄETI! !Kopsoo ja liitä seenälles jos oot äet♥


        ♥ Lapselleni. Teen toki virheitä äitinä, mutta olen aina siinä kun tarvitset minua. Aina kun tarvitset kuuntelijaa, olen olkapääsi. Olen aina suojelemassa sinua. Aina ja iankaikkisesti. Rakastan sinua ikuisesti koko sydämestäni. Kukaan ei koskaan tule rakastamaan sinua enemmän kuin minä. Kopioi tämä, jos sinulla on lapsia jotka ovat tärkeimmät elämässäsi ♥ Mukavaa Äitienpäivää ♥ ♥ ♥

        Kuinka kuvittelemme, lapsiemme tottelevan vanhempiaan, Tarzan elää puolialastomana, Tuhkimo tulee kotiin klo 24 jälkeen, Pinokkio valehtelee aina, Aladdin on varkaiden kuningas, Batman ajaa 320 km/h, Ruusunen on laiska ja Lumikki elää 7 jätkän kanssa? Älä ihmettele jos lapsesi käyttäytyy huonosti, hän oppii sen satukirjoistaan! Hannu ja kerttu pani noidan uuniin. Aku on ilman housuja. Iines deittailee kahta miestä

        ♥ Mä lupaan mun kakaralle ,jotta mä vaharin sitä,saarnaan sille ,ohojaan sitä,nolaan sen kaikkien kaverien eres,ettin vaikka mihinkä kolohon meniskää.Koska mä RAKASTAN SITÄ!Sitten kun sä tämän ymmärrät, rakas kakarani,sitte sä oot vastuullinen aikuunen!Sä et tuu koskaan löytämään yhtä rakastavaa,huolehtivaa tai murehtivaa ihimistä ku ÄITI!Kopsaa ja liitä seinälles jos oot äiti !♥

        Toissayönä oli 13v likan kaveri yötä ja 16v tyttö myös.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        On ollut fantastinen päivä! Hyvää Äitienpäivää kaikille!! Sain 18v tytöltä Elvis-kortin,11v likalta kortin jossa lukee "Äiti oot ihanin ja teet maailman parasta ruokaa,13v tytöltä ja sen kaverilta tummaa suklaata,16v teki aamiaisen sekä lounaan ja yhteisenä lahjana tytöiltä kengät joita olen halunnut sekä laukun ♥♥.Tein aamulenkin auringon paisteessa ja illalla uudestaan ;)

        Minä luppoon minun lapsille, että minä vahin heitä, suarnoon heille, ohjoon heitä, nolloon heijät kaekkien kavereitten eessä, etin ne vaekka ne mihin kolloon mänisivät. Koska MINÄ RAKASTAN HEITÄ! Sittä, ku työ tämän ymmärrättä lapsraakat,sitte työ ootta vastuullissia aekuisija. Työ että tule koskaan löytämmään yhtä rakastavvoo,huolehtivvoo tae murehtivvoo ihmistä ku ÄETI! !Kopsoo ja liitä seenälles jos oot äet♥


        ♥ Lapselleni. Teen toki virheitä äitinä, mutta olen aina siinä kun tarvitset minua. Aina kun tarvitset kuuntelijaa, olen olkapääsi. Olen aina suojelemassa sinua. Aina ja iankaikkisesti. Rakastan sinua ikuisesti koko sydämestäni. Kukaan ei koskaan tule rakastamaan sinua enemmän kuin minä. Kopioi tämä, jos sinulla on lapsia jotka ovat tärkeimmät elämässäsi ♥ Mukavaa Äitienpäivää ♥ ♥ ♥

        Kuinka kuvittelemme, lapsiemme tottelevan vanhempiaan, Tarzan elää puolialastomana, Tuhkimo tulee kotiin klo 24 jälkeen, Pinokkio valehtelee aina, Aladdin on varkaiden kuningas, Batman ajaa 320 km/h, Ruusunen on laiska ja Lumikki elää 7 jätkän kanssa? Älä ihmettele jos lapsesi käyttäytyy huonosti, hän oppii sen satukirjoistaan! Hannu ja kerttu pani noidan uuniin. Aku on ilman housuja. Iines deittailee kahta miestä

        ♥ Mä lupaan mun kakaralle ,jotta mä vaharin sitä,saarnaan sille ,ohojaan sitä,nolaan sen kaikkien kaverien eres,ettin vaikka mihinkä kolohon meniskää.Koska mä RAKASTAN SITÄ!Sitten kun sä tämän ymmärrät, rakas kakarani,sitte sä oot vastuullinen aikuunen!Sä et tuu koskaan löytämään yhtä rakastavaa,huolehtivaa tai murehtivaa ihimistä ku ÄITI!Kopsaa ja liitä seinälles jos oot äiti !♥

        Toissayönä oli 13v likan kaveri yötä ja 16v tyttö myös.

        Mielestäni ihminen on heikko, jos antaa kateuden hallita elämäänsä. Kateus ja katkeruus kuluttaa ihmistä ja pilaa ihmissuhteita. Jos tuntee kateutta muita kohtaan, kannattaa miettiä mikä omassa elämässä on pielessä ja miten voi asian korjata. Kannattaa myös etsiä omasta elämästä jotain hyvää ja yrittää nauttia ja olla kiitollinen siitä.

        11v tyttö oli serkullaan viimeyön,asuu lähellä.
        Tänään työkkäriin opinto-ohjaukseen aika.
        Aamupalaksi söin puuroa ja join teetä,suihkussa kävin.
        Pitäis järjestää pusero hylly,taas pursuaa yli..


    • kyllästynyt70

      ja ihmiset jotka valehtelee, en voi ymmärtää niitä. Enkä sietää, he eivät tunnu tajuavan että jäävät aina kiinni, ja valehtelun tuoma hyöty on pienempi kuin siitä saatu epäluottamus
      ja se kun yritetään tuhota muiden ihmissuhteita levittelemällä valheita, se kääntyy sitä valheiden levittelijää vastaan.
      Tota kateutta on hirveesti liikkeellä...
      Tuo huomannut lähipiirissä sekä täällä neissä(kin) mikä on ikävää kun ei toista edes tunne eikä toisesta mitään tiedä niin varaa arvosteluihin ei ole.

      • musiclovers

        Tuo on niin totta ja ikävä kyllä tuttua.

        Eilen terassilla siskoni kanssa,hauskaa oli taas,aikaisin jo kotona ja söin kanasalaattia iltapalaksi.

        aamulla kävin exän kanssa lastenvalvojalla nyt elatusmaksuista sopparit tehty ja huomenna kelaan heti aamulla 16v likan kanssa jotta se saa oman osuutensa omalle tililleen.

        Kaupassa kävin.

        Täydellinen sää.

        Kaverin mies kävi kahvilla.

        Eilen kapakassa eräs tyyppi yritti iskee ja antoi numeronsa,tuskinpa soitan sille vaikka söpö olikin ja vaikutti mukavalta.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        Tuo on niin totta ja ikävä kyllä tuttua.

        Eilen terassilla siskoni kanssa,hauskaa oli taas,aikaisin jo kotona ja söin kanasalaattia iltapalaksi.

        aamulla kävin exän kanssa lastenvalvojalla nyt elatusmaksuista sopparit tehty ja huomenna kelaan heti aamulla 16v likan kanssa jotta se saa oman osuutensa omalle tililleen.

        Kaupassa kävin.

        Täydellinen sää.

        Kaverin mies kävi kahvilla.

        Eilen kapakassa eräs tyyppi yritti iskee ja antoi numeronsa,tuskinpa soitan sille vaikka söpö olikin ja vaikutti mukavalta.

        Kelassa kävin ja kaupassa,likalle vein kaksi parveketuolia,exän kanssa kahvilla entisen naapurin kera ja taas tuli ylimääräinen lasku joka maksettava huomenna siis aaarrgghhhh ..

        Ostin tyttärelle kännykän kun se omansa pesi koneessa.

        Nyt katson lätkää ja välillä oleilen parvekkeella ja nautin olostani.
        Edelleen jaksan ihastella ja innostua siivoamisesta ja siisitistä kodistani,rauhallisesta pihasta ,rauhallisesista naapureista,ei autotietäkään ihan lähellä ja muutenkin kaupat ei onneksi ihan vieressä vaikka kävelymatkan päässä ovatkin ..


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        Kelassa kävin ja kaupassa,likalle vein kaksi parveketuolia,exän kanssa kahvilla entisen naapurin kera ja taas tuli ylimääräinen lasku joka maksettava huomenna siis aaarrgghhhh ..

        Ostin tyttärelle kännykän kun se omansa pesi koneessa.

        Nyt katson lätkää ja välillä oleilen parvekkeella ja nautin olostani.
        Edelleen jaksan ihastella ja innostua siivoamisesta ja siisitistä kodistani,rauhallisesta pihasta ,rauhallisesista naapureista,ei autotietäkään ihan lähellä ja muutenkin kaupat ei onneksi ihan vieressä vaikka kävelymatkan päässä ovatkin ..

        Ei jaksais tätä unettomuutta ...
        Aamulla likan koululle,tänään 14v täyttää;)
        Ja taas kelassa ym käytävä.

        On kevät... Linnut tekevät SITÄ. Perhoset tekevät SITÄ. Ampiaiset tekevät SITÄ. Haluaisitko sinäkin? Unohda, ihminen nimittäin ei osaa lentää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe