kuinka arvokas on Minnesotan joukkueelle oikein??
mä sanon että hyvin arvokas.
miehen arvoa ei mitata pelkästään pisteissä vaan tärkeissä maaleissa ja tiukassa puolustuspelissä ja johtajuudessa.
NHL; n Top30 pelaaja mun kirjoissani.
Suomen parhaat pelaajat ova ilman epäilystä Mikko Koivu, Teemu Selänne ja Ville Leino sekä Kimmo Timonen hyökkääjistä ja puolustajista.
Paras mokke on varmaankin Antti Niemi tai Pekka Rinne, ehkä Rinne koska pelasi niin upean kauden tällä kaudella.
Mikko Koivun arvo
juha82222
1
100
Vastaukset
- lkjhgf
Ilman Mikko Koivua, Minnesota pelaisi AHLlää. Rinne on ylivoimaisesti paras. Ei epäilystäkään. Nashvillen pistepörssin voitti 50 pisteellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233