Koira aiheinen piirretty/elokuva hakusessa

Muistaako joku?

Eli muistan lapsuudestani piirretyn, jossa seikkaili koiria. Piirretty/elokuva oli julkastu vhs-kasetilla joskus 80-luvun aikana ja se oli lauluja lukuunottamatta dupattu suomeksi(laadusta en mee takaamaan kuin hyvin), laulut oli muistaakseni enkuks ja tekstitetty suomeks. Piirretyssä oli useita koiria joista muistan ulkonäöllisesti ainoastaan sen, jota toiset muistaakseni aluks pelkäs, koska se oli iso ja ne toiset ei ollu nähny sitä ennen, kuuli muistaakseen sen ulvonnan öisin (oiskohan se ulvonu pelkästään yksinäisyyttään?) minkä takii ne toiset sit tais lähtee ettii sitä.

Iso koira oli harmaa ja pörrönen/takkunen, se oli joko kauheen huono onninen tai muuten epävarma itsestään, koska kun ne toiset tuli juttelee sille se laulo jonkin laulun missä se laulo itsestään ja muistaakseen siitä, miten huono onni sillä aina on. Laulun aikana se roikku kuussa ja meniköhän se kuu sit rikki tai putos kokonaan taivaalta, sen mä siit laulust muistan et sen laulo joku mies ja se olis ollu joku ihan OIKEE kipale (siis sellanen, jonka joku on levyttäny).

Ihan varma en voi enää joistain ykstityiskohdista olla, sillä tän näkemisest on kulunu jo melkein 20 vuotta. Toivottavast joku osais auttaa...

5

2131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas
    • .......

Kodittomat koirat ja ison jäljen arvoitus

• Catja^^

Minä etsin myös ton kuulosta elokuvaa ja kieltämättä toi Kodittomat koirat kuulostaa tutulta! Tietoa saisko sitä jostain??

• OldiesOne

the puppy saves the circus ? , dupattu suomeksi

• OldiesOne

-The Puppy Who Wanted a Boy-
      -The Puppy's Great Adventures-
      -The Puppy's Amazing Rescue-
      -The Puppy Saves the Circus-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33