Näin sut just äsken tossa kallion kapakassa ja en mä tiedä enää mitä tehdä.. lähden nyt iskee naisia keskustaan mut ei enää mikään tunnu missään samanlaiselta, et sä kuitenkaan ole siellä.. en mä edes haluu mennä minnekkään ku sä oot mun mielesssä.. mut et sä edes tiedä sitä niin.. mua ahdistaa
Mä en ole ikinä nähnyt niin kaunista naista kuin sinä, oi joi jos mä saisin joskus kammata sun hiuksia, silittää päätäsi.. mä voisin kaivaa sun nenää aamuisin, ettei se vaan mene tukkoon.. sun nenä on ihana...
sinä olet kaunis, kiitos että sain edes hetken nähdä sinut
Mitä mä nyt teen?
pois mielestäni
1
907
Vastaukset
- Ulkonäkö ei kerro
...kaikkea. Jos hän onkin miestenhakkaaja ja alkoholisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333