Maailmalla on kullan kahmiminen menossa.
Mutta miksi sitä niin hanakasti juuri nyt kerätään?
Ohessa hieman selitetään syytä.
http://www.youtube.com/watch?v=0HVabCRdLnQ&feature=player_embedded
Libyallakin on holveissaan 140 tonnia kultaa.
Miksi Illut keräävät kultaa
8
212
Vastaukset
- Bää Bää Lammas
Kultaa on kerätty kautta maailman historian; ja varmin keino niillä joilla sitä on nostaa sen arvoa on kertoe teille joilla sitä EI vielä ole että sitä kannattaa kerätä.
Tajuatko?
Vain kysynnän kasvu nostaa arvoa.- VoVoo
Et sit katsonu tota dokkaria.
Miten voit keskustella asiasta kun et tiedä mistä puhutaan?
- käy järkeen...
hmm...
Tuo selittää, miksi illuminati irrottautui kultakannasta -70 luvulla.
Sen jälkeen maailman reservivaluutta dollari ei ole enää ollut sidottu kultaan, ei mihinkään, eli illuminati on voinut FEDinsä avulla painaa rahaa niin paljon kuin huvittaa ja ostaa kaiken kullan tuolla painamallaan rahalla, koska dollari on maailman reservivaluutta.- Gold.
Kas kummaa? Uusia taloustieteiljöitä,pankkiireja,talouselämän asiantuntijoita,valtiovaraiministereitä yms. asiantuntijoita löytyy siis ruohonjuuritasoltakin...? Mutta kyllä juutuubi tietää tästäkin kaiken mahdollisen ja mahdottoman.
- Heko teko
Illut rakentaa taivaan jossa kadut on kultaa.
- näinkösemenee
Rahan arvo romahtaa ja uudet arvot määritellään kullassa? Joku kuulemma sai "kanavoidun viestin" että raha lopetetaan ja uudet "rahat" on kultaa ja hopeaa.
Voi hemmetti tätä meininkii. Idiooteil uusia ässiä hihassa?- kel lehmä on
Ja loppujenlopuksi ei tarvita mitään muuta kuin vettä ja ruokaa! Ei edes sitä kultalusikkaa.
- Saagapolku
kel lehmä on kirjoitti:
Ja loppujenlopuksi ei tarvita mitään muuta kuin vettä ja ruokaa! Ei edes sitä kultalusikkaa.
Olis siinä iloja naurukin kiva olla mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715