Tarina

tieni nyt tiedän...

Kiitos oi Jumalani. Annoit tulla lapseksesi. Kasvatit omia teitäsi.
Puhuit ihmisten ja raamatun kautta. Annoit sen oman tieni ja rakkauteni...asioita joita muut eivät voi käsittää...kirkkoinasi bordellit...paikat jotka ne tuomitsevat jotka eivät sinun hääateriallasi ole. He ajavat pois riivaajia sinun nimessäsi mutta eivät tee sinun tahtoasi...oi kiitos armostasi kun opetit minulle pyhän temppelisi...jotka häpäisin mutta pesit minut verelläsi. Uskoit minulle astiasi pyhät häpäisin ne ,mutta pyyhit häväistykseni pois.

Opetit temppelisi pyhyyden annoit kylkiluun viet minut pois tästä maasta joka ei koskaan kotini ollut. Viet niiden luo joita rakastan. Armahdat heidät vihastasi heistä tulee lapsiasi...oi armahda Herrani rakkaitani siinä maassa joka on todellinen kotini.

Annoit kaupunkien puhua minulle vahvistaa sanasi sanattomasti. Annoit tuntea sielun kodin ja kaupungin vieraan. Annoit tuntea henget jotka poikaasi ylistävät.

oi herrani vie minut rakkaani luo sen kylkiluun joka on minua varten ja minä häntä. Annat tuntea meidät ruumimme pyhyyden joka minulta ja muilta kiellettiin likaisena.
. Annat meidän kohota korkeuksiin kauniin olemuksesi sateenkaariin joita paljastat palvelijoillesi. Kauneutesi on pohjaton oi Jumalani pyhyytesi loputon...olet hyvä isä antamaan.
Annoit kodin johon kaipaan oman kauniin kauniin puolison jonka tunnen sydämmessäni, Ei kukaan tämän kuivan eerämaan tyttäristä, maan joka hänelle on koti. Tiedät sydämeni tunsit minut jo ennekuin äitini otti minut vastaan ja synnytti...annoi sen oman ihanan tieni joka on täynnä kyyneleitä ja onnea...teit minusta onnellisen teit elämästäni elämisen arvoisen. Annoit nähdä rakkaat lapsesi siellä mistä he eivät heitä koskaan etsi. He heitä halveksivat, mutta sinulle he ovat pyhiä lapsia...sinun kirkoissasi johon olet minut kutsunut. Vapautit kaikesta siitä mitä sinun nimessäsi valehdellaan.

Sanaasi en aina ymmärrä mutta totella sitä tahdon ja sinä kuljen kanssani kunnes annat minun mennä toiseen kotiini jossa iloita kanssasi saan loputtomasti, jossa meidät lopullisesti pyhitetään sinulle. Tahdon palvella sinua loppuun asti.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
        Maailman menoa
        330
        6263
      2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
        Ikävä
        48
        3726
      3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
        Maailman menoa
        151
        2908
      4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
        Maailman menoa
        227
        2200
      5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
        Maailman menoa
        107
        1773
      6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
        Ikävä
        73
        1316
      7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
        Ikävä
        83
        1122
      8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
        Sinkut
        145
        993
      9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
        Suomalaiset julkkikset
        10
        968
      10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
        Tv-sarjat
        11
        924
      Aihe