Kiitos oi Jumalani. Annoit tulla lapseksesi. Kasvatit omia teitäsi.
Puhuit ihmisten ja raamatun kautta. Annoit sen oman tieni ja rakkauteni...asioita joita muut eivät voi käsittää...kirkkoinasi bordellit...paikat jotka ne tuomitsevat jotka eivät sinun hääateriallasi ole. He ajavat pois riivaajia sinun nimessäsi mutta eivät tee sinun tahtoasi...oi kiitos armostasi kun opetit minulle pyhän temppelisi...jotka häpäisin mutta pesit minut verelläsi. Uskoit minulle astiasi pyhät häpäisin ne ,mutta pyyhit häväistykseni pois.
Opetit temppelisi pyhyyden annoit kylkiluun viet minut pois tästä maasta joka ei koskaan kotini ollut. Viet niiden luo joita rakastan. Armahdat heidät vihastasi heistä tulee lapsiasi...oi armahda Herrani rakkaitani siinä maassa joka on todellinen kotini.
Annoit kaupunkien puhua minulle vahvistaa sanasi sanattomasti. Annoit tuntea sielun kodin ja kaupungin vieraan. Annoit tuntea henget jotka poikaasi ylistävät.
oi herrani vie minut rakkaani luo sen kylkiluun joka on minua varten ja minä häntä. Annat tuntea meidät ruumimme pyhyyden joka minulta ja muilta kiellettiin likaisena.
. Annat meidän kohota korkeuksiin kauniin olemuksesi sateenkaariin joita paljastat palvelijoillesi. Kauneutesi on pohjaton oi Jumalani pyhyytesi loputon...olet hyvä isä antamaan.
Annoit kodin johon kaipaan oman kauniin kauniin puolison jonka tunnen sydämmessäni, Ei kukaan tämän kuivan eerämaan tyttäristä, maan joka hänelle on koti. Tiedät sydämeni tunsit minut jo ennekuin äitini otti minut vastaan ja synnytti...annoi sen oman ihanan tieni joka on täynnä kyyneleitä ja onnea...teit minusta onnellisen teit elämästäni elämisen arvoisen. Annoit nähdä rakkaat lapsesi siellä mistä he eivät heitä koskaan etsi. He heitä halveksivat, mutta sinulle he ovat pyhiä lapsia...sinun kirkoissasi johon olet minut kutsunut. Vapautit kaikesta siitä mitä sinun nimessäsi valehdellaan.
Sanaasi en aina ymmärrä mutta totella sitä tahdon ja sinä kuljen kanssani kunnes annat minun mennä toiseen kotiini jossa iloita kanssasi saan loputtomasti, jossa meidät lopullisesti pyhitetään sinulle. Tahdon palvella sinua loppuun asti.
Tarina
tieni nyt tiedän...
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208