Mutta mihin Alin kaltaista laulajaa Suomessa tarvittaisiin? Musikaaleihin?
Vai tanssittamaan ihmisiä?
Kun ihan nyt ei solistia vain etsitä. Suomessa ei tarvita vain sellaisia, jotka laulavat jossain lavalla, ei riitä yleisöä, sääli, vaan vaan banaalia tanssiyleisöä.
Myn wayn - vetää aika hyvin
4
133
Vastaukset
- sanat unohtuivat?
Voutilainen ei tunne värähtelyjä.
Yleisö ei edes huomannut, että sanat unohtuivat.
Kaunista laulua - aika hyvin muotoiltu.
Elämänkokemus ei paista laulusta läpi. Liian kiltti poju. Mutta tosiaan, Jone, hienosti laulettu, hyvin sanottu, kuten myös se, että liian kunnon kansalainen laulamaan tätä.
Spontaanius, samoin, missä tunteet? - Iskelmälaulaja?
Laura Voutilainen näytti vierailevana solistina miten iskelmiä pitää laulaa...
- Laura yllätti nyt
Laura Voutilainen oli nyt parempi kuin usein.
Totta.
Usein en ole pitänyt hänestä laisinkaan, mutta nyt hän sädehti ja kappale sopi hänelle.
Mitään ajatuksiahan silti ei sillä akalla ole. Vähän tyhmä?
- Huomaaavatkohan ?!?
Alista tulisi tosi hyvä iskelmälaulaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638