Voutilaista, jos olisi ollut mahdollista. Hänen esityksensä oli ainoa, jossa oli asennetta ja energiaa. Toi heti eloa ohjelmaan. Veti ihan vertoja jo American Idolsin finalisteihinkin. Kolme äänestettävää taas olivat täysin omalla tasollaan, jossain kaukana alhaalla.
Ja niin kuin joku tuolla mainitsikin, niin biisivalinnat ovat olleet surkeita. Taaskin sai nukkua koko ohjelman ajan, poislukien Voutilaisen esitys. Toki, eihän se pelkästään biisin syy ole, jos esittäjä ei osaa tehdä kunnon showta lavalla.
Olen tyytyväinen, että Henna-Riikka viimein tippui pois, mutta ei näistä kahdesta jampasta ole kyllä juurikaan parempaan. Martti periaatteessa vaikuttaisi monipuolisemmalta ja ilmeikkäämmältä idollilta, mutta Ali vetoaa varmaan paremmin ulkoisesti äänestäjiin, onhan hän aika söötti silmistään, ja mehevä ääni, vaikkei eläytyä kovin osaakaan. Veikkaan Alia voittajaksi.
Aivan sama kuitenkin kumpi voittaa, ollut jo pari kolme jaksoa aivan sama kuka voittaa. Taso on mikä on, kiitos siitä myös äänestäjille.
Olisin äänestänyt
2
120
Vastaukset
- Epäisänmaallinen(ko)
Olen samoilla linjoilla. On ollut jotenkin noloa katsoa peräkkäisinä päivinä Suomen ja Amerikan Idolsia, kun jenkeissä on niin huikeita esityksiä ja tosi monilahjakkaita kilpailijoita. Onhan siellä tietenkin porukkaa, mistä valita. Ja kun geenit ovat vielä sekoittuneet sopivasti, niin tässä on tulos.
Kyllä suomalaisten kannattaisi laulaa Idolsissa enemmän suomeksi, kun eivät kestä edes äänen puolesta vertailua alkuperäisille vetäessään jotain englanniksi.
Ali heruttelisi kaikilta naisenpuolilta kyyneleet, jos vetäisisi finaalissa Petri Laaksosen Täällä pohjantähden alla. Sopisi hyvin Alin äänen värille. Martti voisi vetää jotain rouheampaa Suomi-rokkia.
Täytyy valitettavasti sanoa, että enemmän jännittää jenkkiversion voittaja kuin Suomen. James Durbin veti niin huikean shown Musen Uprising -biisistä, että sitä on kelattu kovalevyltä stereoitten kautta volyyminappula kaakossa. Rummut oli hyvä idea ja itse arvostankin raskaammissa biiseissä juuri kunnon rumpusoundia. Ja kokonaisesitys sopi sanoihin kuin nenä päähän. Katsoin Musen yhden esitysversion ja oli jotenkin hengetön Jamesin versioon verrattuna. Jonen vakiosanontaa lainatakseni, Jamesin esityksessä oli meisseliä. - muumu...
Joo onhan tuo vähän eri tasoo, joku suomen voittaja olis naurettu ulos jo alkukarsinnoissa jenkkilässä, miettikää hei jotain Ilkka Jääskeläistäkin vai mikä se oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966