Viina pitäs kieltää eihän siitä ole muuta kuin haittaa yhteiskunnalle sekä yksilölle.
Mutta se on Pyhä asia Suomalaisille, kun me olemme kuin seitsemän veljestä räyhäämässä Impivaarassa kännissä.
Aleksis Kivi antoi Suomalaisille kasvot kuinka käyttäytyä kännissä.
Viina pitäisi Kieltää
5
52
Vastaukset
- YäkÖÖÖR
Miksi ?
Eihän me sitten voida öristä ja haastaa riita ja ajaa kännissä.
Kuka muistaa kuinka ihanaa on öristä ja oksennella toisten himassa ja herätä aamulla lattialta eikä muista mittään.
Minäkin tapasin kerran yhden ihmisen ja hän oli tappanut vaimonsa kännissä eikä muista mitään.
Suomalaisethan haluavat juoda aivonsa pihalle. - Älähän nyt
Suomessa välittömät alkoholihaitat maksavat valtiolle vuodessa n.1,1 miljardia euroa.
Välilliset alkoholihaitat maksavat n. 5 miljardia euroa vuodessa.
(Stakes 2006)
Alkomaholiliikkeen tuotto vuodessa n. 1 miljardia euroa.
Puolustusvoimille vuodessa n.2,5 miljardia euroa.
Ulkomaan velan korkoihin vuodessa n.2 miljardia euroa.
Ihan vain vertailun vuoksi miten rahaa heitetään aivan turhuuteen. - Late Lapista.
NIINPÄS VIINAA EI TARVITA OLLENKAAN !
Jos on hyvää pontikkaa ja olutta jemmassa!
Late Lapista. Maltilliset maistelijat Ry! - wwgg11
Olut on muuten melkosen pahaa juomaa jo maultaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163