Mitäs,...JOS....

dg kerrottu

Mitä tekisit jos saisit huomenna tietää 100% varmuudella, että
parin kk:n päästä Sinua ei ole enää olemassa ?
Millä tavalla elämäsi muuttuisi?
Etsisitkö lohtua ja vahvistusta Raamatusta?

Vai lohduttaisivatko Sinua enemmän exien turinat siitä,
ettei Jumalaa ole olemassakaan,ja
"kaikkihan me kuollaan,heeei"-jutut paremmin ne loppukuukautesi?

14

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ape&martsari

Mistä se on sinulta pois että kaikki eivät usko kanssasi samoihin tarinoihin? Emmekö me saa olla uskomatta jos me emme kertakaikkiaan usko?

• He Will Call

http://youtu.be/5Rs9QDBOa2Q

-Ei ystävää hän hylkää kuolemaan,
      saa muistissaan ain suojan.
      Pian elämään voi nousta haudastaan,
      kun kuuluu kutsu Luojan.
      Silloin antaa hän parhaan elämän
      ikuisesti kestävän-

Job 14 luku

13Oi kunpa kätkisit minut Šeoliin,
      pitäisit minut piilossa, kunnes suuttumuksesi väistyy,
      asettaisit minulle aikarajan ja muistaisit minua!
      14 Jos voimakas mies kuolee, voiko hän elää uudelleen?
      Kaikki pakollisen vaivannäköni päivät minä odotan,
      kunnes vapautukseni tulee.
      15 Sinä kutsut, ja minä vastaan sinulle.
      Sinä ikävöitset kättesi työtä.
      ;D

• reilu totuus esiin

Ystäväni 4-v lapsi kuoli aivokasvaimeen sairastettuaan pari vuotta.

Sivusta seuranneena sanoisin että Usko Jumalaan ja Ylösnousemukseen piti vanhemmat vahvoina sairauden aikana ja kuoleman kohdatessa.

Ilkeäisikö joku mennä sanomaan heille,että Raamattu on pötypuhetta?
      Menistkö äksä sanomaan näille vanhemmille,että turhaan he puhuivat lapselleen siitä,että Paratiisissa tavataan?

Olisivat vaan suoraan kertoneet lapsellekin että
      matoset ne sinutkin syövät, eikä ikinä
      enää nähdä?
      Suora ja rehellinen kuolevalle ja läheisille onkin hyvä keino vahvistaa taistelussa sairautta vastaan:

Jumalaa ei ole
      ,kaikkihan me kuollaan,
      ja voidaanhan me tuhkata sinut jos ajatus madoista kammottaa?

• Ssfsfsfsf

Kertoisitko vastavassa tilanteessa oleville vakaumuksellisille luterilaisille, että todellisuudessa he palvovat Saatanaa, eikä lapsella ole taivastoivoa? Tai yrittäisitkö käyttää tilanteen hyväksesi jos kyseessä on ateisti-perhe?

Mielestäni kaikki ideologinen tuputtaminen olisi tuollaisessa tilanteessa vastenmielistä.

• olen voittaja!!!

Minua ei koira pure kahdesti, enkä lyö päätäni kahta kertaa mäntyyn.

Minä en voi hävitä kuollessani sillä kun kuolen häviän joko olemattomiin ja tällöin en tiedä eläneeni, jos taas tietoisuuteni herää tai jatkaa elossa ruumiini kuollessa saan uuden mahdollisuuden, tai olen iätön,, joten en voi hävitä tätä leikkiä missään tapauksessa.

• AteistiXxX

"Minä en voi hävitä kuollessani sillä kun kuolen häviän joko olemattomiin ja tällöin en tiedä eläneeni, jos taas tietoisuuteni herää tai jatkaa elossa ruumiini kuollessa saan uuden mahdollisuuden, tai olen iätön,, joten en voi hävitä tätä leikkiä missään tapauksessa."

Vanha huuhaaksi todistettu väittämä.
      Jos "uskoo" ainoastaan sen takia että pelkää helvettiä, on todella säälittävä ihminen,.

Minä en usko, koska en usko.

• egg3gg333

Et oikein tainnut bonjata?

Tiedoton tilahan on se paras tila.
        Ateistina siihen tilaan joutuminen (siinä kuin uskovaisenankin) jossa ei tiedä edes olleensa olemassa on vapauttavaa.
        Jos taas se tlanne ei pidä paikkaansa eli olemmekin ikuisesti tietoisia, niin siinä tapauksessa voidaan alkaa järjestelemään uutta olomuotoa, edellisen uusintaa tai ihan mitä vain.
        Tajutako nyt sen ettet voi hävitä kummassakaan tapauksessa, toisin sanoen sinua ei voida painostaa kummallakaan skenaariolla.

• AteistiXxX

Vastakysymys:

Jos menet sairaalaan ja lääkäri huomaa että sinulla on syöpä ja kuolet 95% varmuudella 3kk sisällä.
      Haluatko kuulla totuuden, vai haluatko että lääkäri valehtelee sinulle ja sanoo että olet terve.
      Näin elät valheessa, mutta sinulla on huomattavasti mukavampi olla.

Toivottavasti ymmärsit pointin.

• yllytetty

Toivo paremmasta tulevaisuudesta saa oman kehon tuottamaan kaikenlaisia
        kemikaaleja,jotka parantavat oloa ja immuniteettia.

Synkät ajatukset puolestaan heikentävät immuniteettia--
        ja pahentavat sairautta.

---ymmärrätkö pointin?
        Nämä on lääketieteellisesti todenneettuja faktoja.
        On tosi ikävää kun oikein negatiiviset ihmiset ruiskuttavat ympäristöönsäkin pessimismiään. :((((

Melkein sama kuin yllyttäisi:
        Tapa ittes niin et joudu kitumaan niin paljon.
        kuolet sinä kuitenkin.-mikset tekisi sitä jo nyt kun pystyt itse päättämään...

• mummot kumoon...

April 29th, 2011 No Comments
      by JW-Media,

Man sentenced after threatening 70-year-old woman with axe

The Partizansk City Court (Primorsky territory) issued a guilty verdict and sentenced Pavel Baranovsky (28 years of age) on April 14, 2011, for attacking a 70-year-old woman who was carrying out her preaching activity with a Bible in her hands. While swinging an axe at her menacingly, Baranovsky demanded that the elderly woman leave the village. The court characterized the actions of Baranovsky as “a threat of murder motivated by religious hatred.”
      http://www.jwtalk.net/
      Kirveellä uhataan Jt-mummoja jo muualla...
      28-vuotias mies uhkaa kirveellä 70-vuotiasta naista jolla Raamattu?
      --onpas pelottava ase se Raamattu?

• Agnosticco

"onpas pelottava ase se Raamattu?"

Enemmän kuolemaa ja suvaitsemattomuutta Raamattu on saanut aikaiseksi kuin kirves.

• Pii on 3.0

..."-jos saisit tietää, että, .."-
      -Mitäs itse tekisit, jos saisit tietää, että povaamasi Täti onkin Setä, -ja silleen ..?

• liars-liars-lies

Olin kamalan pettynyt kun Mieheksi luulemani ev.lut. pastori kertoi olevansa mieleltään nainen ja alkoi kulkea julkisestikin hame päällä,salassa oli sitä tehnyt jo vuosia.
      Kuvotti ajatus, että tämä "mies" teeskenteli olevansa muuta kuin oli,kun kastoi lapsenlapseni...
      Olen vieläkin järkyttynyt siitä , minusta kristityn pitää olla rehellinen, ja papin esimerkillinen käytöksessä.
      Vaan samanlaiseen " kaksoiselämään " törmää nykyään joka paikassa,moni huijaa silikoneillaan itselleen kumppanin...
      Tulee mieleen se vanha vitsi, kun hääpari riisuuntuu illalla hotellihuoneessa,ja morsian riisuu tekoripsistä ja peruukista lähtien kaikki pois...

Mitä nykyisin on ihmisen antamassa "kuvitelmassa" totta ?
      Facebookissakin näkee että yhdellä profiililla onkin aika erilaisia lausuntoja samasta asiasta, riippuen siitä, kenen kanssa keskustelee...

Ihmisen pahin huijaus on se, kun valehtelee ITSELLEEN.
      Ja kun kohtelee lähimmäisiään kuten itseään,valehtelee myös heille :((

Tieteen piiristä paljastuu huijauksia ja valheellisia tutkimustuloksia, tehty
      tavoitteena joko raha tai maine.

Uskovaiset tappelevat verissäpäin siitä, kellä se "Totuus" onkaan.

Tuskin Osama bin Ladenin kuolemakaan terrorismia lopettaa...

• wiseman too

Yksi kaikkien aikojen suurimmista lääkäreistä, Albert Schweitzer, sai kerran eteensä kysymyksen, mitä hän kertoisi oppineensa, jos hänelle sanottaisiin, että hänellä oli enää viisi minuuttia elinaikaa jäljellä.

Hän lausui: "Jos on jotain tärkeää tehtävänä, ei pidä odottaa, että ihmiset vierittäisivät kivet pois tieltä."

Aina löytyy joku, joka aiheuttaa meille vastuksia voitettavaksi ennen onnistumista. Mieti, miten pystyisit selviytymään reitillesi äskettäin vieritetystä kivestä, kääri hihasi ja tartu kaksin käsin haasteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe