Martti ei ole kaksinen laulaja. Eilen taas huonoin.
Ei ole muutenkaan idols tyyppi.
Martti olis saanu pudota
6
100
Vastaukset
- oj'äå0'
Onhan sinulla tietysti lupa olla sitä mieltä.
Idols tyyppi ja idols tyyppi, mutta laulaa ainakin osaa.- marjalie
No eipä tuo osaa laulaakaan kuin niitä samoja joikuja, ei mitään uutta tälläkään kertaa ja seistä jököttää vaan paikallaan! Johonkin kuppilaan sopiva...
- Minä ihmettelen...
marjalie kirjoitti:
No eipä tuo osaa laulaakaan kuin niitä samoja joikuja, ei mitään uutta tälläkään kertaa ja seistä jököttää vaan paikallaan! Johonkin kuppilaan sopiva...
Olen samaa mieltä. Martti ei ole idols-tyyppi, vaikka osaisi laulaa miten hyvin tahansa. Hän sopisi paremmin kuppilaan laulamaan karaokea. On liian tavallinen ja aina samanlainen. Alikaan ei ole idols-tyyppi. Hän on ihan liian aran ja pidättyväisen oloinen, suorastaan vaivautunut. Ei tuontyyppinen henkilö ole alunperinkään sopiva idols-kisaan. Pitää osata heittäytyä täysillä esitykseen jo tuossa vaiheessa ja rakkaus laulamiseen ja esiintymiseen täytyy näkyä silmistä ja koko olemuksesta. Ihmettelen yleensäkin kuinka nämä kaksi ovat jääneet jäljelle ja parhaat ovat tippuneet jo ajat sitten.
- levy ei myy!!
ajattelin äänestää alia vaikka sekin on ihan uuno , mutta martti on ihan saamaton ja idoliksi liian ylikypsä noille nuorille jotka häntä käy katsomassa vain kerran keikalla ja se on sitten siin' , kiitosta paljon .!
- fojlsdfgljk
no ei kyl myy alikaan - ääni ei loppujen lopuks ole kummoinen ja esiintyminen ihan skeidaa, kivikasvo jolla ilmeet ei vaihdu ollenkaan :(. tämän vuoden idols kyllä täysin botten.
- roccciii tai nokkiii
fojlsdfgljk kirjoitti:
no ei kyl myy alikaan - ääni ei loppujen lopuks ole kummoinen ja esiintyminen ihan skeidaa, kivikasvo jolla ilmeet ei vaihdu ollenkaan :(. tämän vuoden idols kyllä täysin botten.
onneksi ilpo tekee levyn piakkoin , saa nähdä osaisko se vetää kunnolla ne biisit että kehtais sen levyn ostaa ..jää nähtäväksi / kuultavaksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956