Miettikääpä, jos joka päivä vuodessa pistätte tuollaisella kertoimella olevan vedon menemään 100e panoksella, saatte noin 350e vuodessa (joka päivä ei ole pikkukertoimia), 1.02 antaa yli 600... Eikä näitä muistaakseni ole mennyt mönkään minun elinaikanani, vai muistanko väärin? 1.10 on mennyt kerran, tosin sitä en edes pelannut... Varsinkin nyt näissä jääkiekon mm-kisoissa kannattaa ottaa kaikki lantit irti, tänään otan Tshekki-Tanska matsista 7 ylimääräistä roposta ja käyn hakemassa mäkkäriltä sillä aterian... Kiitos veikkauksen, joka lahjoittaa meille viisaille pelaajille ilmaista rahaa :D
Kertoimet 1.01>
9
254
Vastaukset
- -Lumiukko
Niin, tosin pitää ottaa huomioon, että ne kusevat noin 1/10 tai useammin. Näissäkin kisoissa on jo yksi kuvailemasi varma kusenut eli Norja - Ruotsi. Jos olisit siis edes näiden kisojen ajan betsannut tyylilläsi, olisit melkein satasen miinuksella hei!
- -Lumiukko
ps. Betfairilla saisit 15 ylimääräistä roposta tuosta kohteesta, muilla bookkereilla 10, mutta betsaa sinä vain Veikkaukselle.
- 34637
Ruotsille oli kerroin 1.08... Onko koskaan kertoimella 1.01-1.03 mennyt pieleen? Kertokaa viimeisin kerta...
- Neuvoa antava
Ilmeisesti puhe on jäkitsyn MM-otteluista.
Viime vuoden MM-jääkiekko skaboissa viimeksi huti:
USA - Italy 3:2OT 1.08 10.30 15.87 18.05.2010
- sikaködenpoika
No venäjä- saksa oli sellainen peli
- Suomipoeka.
Eikö olisi varmempaa pelata minikertoimia vaikka jalkapalloon jossa vastakkain esim. Ruotsi - San Marino 1 1,01. Tässä San Marinolla ei mitään mahiksia kun taas jos ottaa näitä jääkiekko otteluita Saksa - Venäjä, Norja-Ruotsi
- -Lumiukko
Itseasiassa, San Marinon jalkapallo on mennyt viime vuosina isoja harppauksia eteenpäin hei! -Lumiukko ei ole futarimiehiä (paitsi mm- ja em-kisojen aikaan), mutta näin on palstoilla sanottu hei!
- Luxeri
09/02 20:15 Luxembourg vs. Slovakia 2:1
Oli tosin harjoitusmatsi. Et se siitä Ruotsista.
- S-Kyösti
Hokin puolella on muistettava se, että siellä maalivahti on tärkeämpi kuin jalkkiksen puolella, koska torjuntoja tulee paljon enemmän per peli. Näin ollen niitä jättiyllätyksiä tulee hokissa enemmän, koska hyvänkin joukkueen veskarille voi sattua huono päivä, ja vastaavasti huonon joukkueen veskari voi silloin tällöin torjua kaikki laakit. Kyösti siis etsisi jättiylläreitä mieluummin hokin puolelta, ja mieluiten tasoituskohteista. Eilinen Slovenia( 4) oli hieno haku, vaikka Slovenia nyt ei ihan minkään Marokon tasoinen jääkiekkomaa olekaan. Tänään Kyösti miettii, olisiko järkeä betsata Itävaltaa( 3). Vieläkö Ruotsi aikoo olla tehoton? Minkäs tasoinen taapertaja pelaa Itävallan maalissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822