Palstan rakkikoirien lätty lätisi? Misä on takinkääntäjä?
rakkikoirat
10
<50
Vastaukset
- heh heh
Soinissa! heh heh Pelle mikä pelle heh heh
- oletkko pölö?
Synynnäinen? Elätkö tukiaisilla?
- heh heh
Minulla ei ole sahaa heh heh
- pangolla?
Makaat pangolla ja nautit tukiaisia pakettipelloista?
- Kyllä kansa tietää
Missä Soini -siellä takinkääntäjä.
- sinä luuseri?
Äkkiä hoitoon! Luulet jo olevasi kansa
- Enemmistöläinen
sinä luuseri? kirjoitti:
Äkkiä hoitoon! Luulet jo olevasi kansa
Missä persun lätty -siellä lätinä.
- rautaako?
"Palstan rakkikoirien lätty lätisi? Misä on takinkääntäjä?"
Oppositiossa. Ehkä. Siis ellei käännä takkia sittenkin.
Jos ministerilmusiinin ovi ei aukea Soini häipyy takaisin Brysseliin, palatakseen pressavaaleihihin. Saattaa jopa luopua puolueen puheenjohtajuudesta, ja ryhtyä nauttimaan elämästä.
Puolueen harmaana eminenssinä, pressaehdokkaana ja ikuisena kansanedustajana ja/tai meppinä hänellä olisi hyvä olla. Hoitakoot joku muu "propellipäiden", "roikkuvien räkien", "velttohakkaraisten" aiheuttamat sotkut.- mikä risoo?
Kirjoitit tänne jännetuppitulehdus paukkuen hölmöjä aavauksiasi? Nyt menit lopulliseti sekasin. En ihmettele!
- Fröken Höger
Eikö käsi väsy !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701