Ajelin tuossa Iltapäivällä Hämeenlinnanväylää töistä kohti kotia, sattui siinä edelläni ajelemaan naisihmeinen jollain kinnerillä hivenen alle sallitun nopeuden, saavutin sen pian ja hiljensin vauhtini samaan nopeuteen ja pidin riittävän turvavälin, kuinka ollakaan tämä naisimmeinen vaihtoikin äkisti vasemmalle kaistalle vaikka sen edessä oli parisataa metriä tyhjää oikeata kaistaa. Nostin itse nopeuden sitten sallittuun asti ja ohitin sen oikealta puolelta kun sitten seuraavasta liittymästä erkanin pois Hämeenlinnanväylältä. Että en sitten ymmärrä miksi piti vaihtaa vasemmalle kaistalle.
Naisen logiikka.
10
208
Vastaukset
- jklii
nainen ratissa mitä muuta voi odottaa....
- Calamander
Heh heh heh Hyviä juttuja ...
http://plaza.fi/ellit/tyo-ja-yhteiskunta/honda-jazz-naiset-koeajavat/marja-miten-naiset-valitsevat-autonsa
- otkamapas
Hän oli vain kohtelias, arvasi että olet poistumassa seuraavasta liittymästä eikä halunnut hidastaa sinua enää yhtään enempää.
- oma logiikkasi?
Miksi ihmeessä hiljensit oman vauhtisi samaan vauhtiin edellämenijän kanssa, vaikka olisit voinut mennä ohituskaistaa pitkin ohitse?
Juuri tuollaisella toiminnalla saadaan aikaiseksi pitkät jonot jopa moottoritielle!
Lopuksi vielä rikoit moottoritien ohitussääntöä pahimmalla mahdollisella tavalla; ohitit oikealta!- tietäis vaan
Miksi olisin ohittanut vasemmalta kun olin seuraavasta liittymästä poistumassa, ja sitäpaitsi ei ollut moottoritie.
Sinun järkesi ei riitä selvittämään edes tällaisia tilanteita. - tuttu juttu....
tietäis vaan kirjoitti:
Miksi olisin ohittanut vasemmalta kun olin seuraavasta liittymästä poistumassa, ja sitäpaitsi ei ollut moottoritie.
Sinun järkesi ei riitä selvittämään edes tällaisia tilanteita.Taisit ajaa sen perseessä ja se ei tahtonut niin. Oikealle ei voinnut väistää, eikä ohituskaistaa tullut ketään jonka tielle olisi mennyt, joten vältti vaan perseessä ajon..
- Paha tapa hyvä
Lueppas tieliikennelain pykälä 17 uudestaan. Mutta tuollaisia aloittajan tapaisia suorituksia tosiaankin näkee.
- oma logiikkasi
Paha tapa hyvä kirjoitti:
Lueppas tieliikennelain pykälä 17 uudestaan. Mutta tuollaisia aloittajan tapaisia suorituksia tosiaankin näkee.
Oletin aloittajan ajeneen moottoritiellä, koska ko.väylästä suurin osa on moottoritietä.
Tieliikenneasetus 7.pykälä:
"Edellä kulkeva ajoneuvo on moottoritiellä ohitettava vasemmalta. Jos ajoneuvot kuitenkin ajavat jonossa tai käyttävät opastusmerkein tietylle liikennesuunnalle tarkoitettuja ajokaistoja taikka jos ohittava ajoneuvo käyttää linja-autokaistaa, on edellä kulkevan ajoneuvon ohi ajaminen oikealta ajokaistaa vaihtamatta sallittu." - ???!
tietäis vaan kirjoitti:
Sinun järkesi ei riitä selvittämään edes tällaisia tilanteita.Ihmettelen samaa. Miksi ihmeessä hätäillä kun heti seuraavasta liittymästä on itse poistumassa. Ei mitään järkeä moisessa hosumisessa.
"Kädettömien valtakunnassa yksikätinen on kuningas"
- Miksi ajaa vasenta?
Siksi vaihtoi vasemmalle kun oli nainen ! Jos olisi ollut mies auto olisi ollut koko ajan vasemmassa kaistalla!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394