Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vanha volvo

volvoville

Hei mitä mieltä olette vm.98 940, kannattaako ostaa?

9

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

      Kuules volvoville tuota taitaa ollaa 5 topikkia näistä Volvoista kannattaa kohta päättää minkä Volvon ostaa.No jos kysymykseen palataan jos auto ollut jollain eläkeläis papalla joka on säännölisesti käyttänyt joka vuosi auton huollossa ja muutenkin pitänyt auto kuin kukkaa kämmenellä ilman muuta kannataa ostaa.Jos hintalappukin on kukkarolle sopiva niin kaupan tekoon.
      Ihan oikesti ilman näkemättä autoa ja sen kuntoa on hyvin vaikea sanoa onko se löytö vai "pommi".

    • volvo_puranen
      • volvoville

        Kiitos linkistä!


    • Näin se on

      Eikös vuonna -98 tullut 940 tilalle S70? (suurinpiirtein sama auto kuitenkin)
      Osta pois vaan.
      Parempi, että auto on hyvä, kun että se on uusi!

      • Halpisautoilija

        S70:ssä ja 940:ssä ei kyllä oikeastaan ole mitään samaa.


    • akseli.p

      Kylläl vielä vois vähän ajetun löyt.itse löysin 97- 98 vm matalapaine turbon 2.3bensa automaatti ja ilmastointi mallin .Ja tyytyväinen olen ollut.Ja varaosaa saa tarvikkeena sopivasti.Vielä oikea volvo...

    • Minä kuljen.

      "Eikös vuonna -98 tullut 940 tilalle S70? (suurinpiirtein sama auto kuitenkin)
      Osta pois vaan."

      S70 on uudempi versio 850 Volvosta. Molemmat etuvetoisia ja jopa reilun 10cm lyhyempiäkin kuin viimeinen aito Volvo eli takavetoinen 940

      Itsellä 100 tonnia ajettu 940 2.3 matalapaineturbo joka on juuri se oikea kone.
      Menee kaupunkiajossa hyvän alaväännön ansiosta melkein tyhjäkäynnillä.

      Onkos muuten kaikissa koneissa vai vain tuossa sellainen systeemi että auto lähtee liikkeelle kävelyvauhdilla ilman kaasunpainamista kun vain nostaa kytkintä. Ja jos on ylämäki niin se antaa automaattisesti senverran kaasua että auto lähtee reippaasti liikkeelle. Joku sanoi että tuon systeemin nimi on joku ylämäkiavustin. Pitääkö paikkansa?

      Kiroilin kun jouduin jonkin aikaa ajelemaan Foordilla jolla sai polkea hullunlailla kaasua liikkeelle lähtiessä ettei se sammuisi kun Volvossa tottunut ettei kaasua tarvi liikkellelähtiessä heti polkaista.

      Niin ja mistä saisi kohtuuhinnalla ko. Volvoon ilmastoinnin? Sekun puuttuu.
      Merkkiliikkeessa maksaa yli 4 tonnia asennettuna.

      • Näin se on

        Varmaan olen sitten väärässä, niinkuin useimmiten olen.
        Päättelin tätä sillä, että 960 mallin tilalle tuli S90.


      • Halpisautoilija

        Ei taida tuota ilmastointia oikein mitenkään saada kohtuudella muuten, kuin vaihtamalla sellaiseen yksilöön, jossa se jo on. Mutta ymmärrän varsin hyvin, ettet varmaan halua autostasi luopua....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe