Siis täh, eikö tämä jakso tullut jo viime maanantaina???
American Idol ma 2.5.???
9
249
Vastaukset
- Mitä tämä on?
Nyt on kyllä Subilla jotain pahasti pielessä.
- föasdnflasjd
No niin on näköjään. Mä jo säikähdin, että mistä tämä deja vu -tunne tuli vai olenko nähnyt tämän jakson jossain muualla *LOL*.
- voi jeesus noita
Voi jeesus noita harrastelijoita, ei puolessatoistatunnissakaan niille selvinnyt, että häh, tämähän on jo näytetty. Sekin persereijän näkönen äijäkin sitten lopuksi vain lässytti, ymmärtämättä edes pahoitella tapahtunutta. Vittu mitä narkkareita.
- fdfadfasdf
Niinhän ne sekoili edellisiltana Die Hard-leffankin kanssa, ensin leffa näytettiin loppuun, sitten mentiin mainoskatkolle, ja sitten loputtoman mainoskatkon jälkeen taas aloitettiin näyttämään about 0,5 tuntia ennen loppua olevasta kohdasta.....taitavat olla vapputunnelmissa vielä.
- Outoa toimintaa Subi
Mikä lie probleema Subilla ollutkaan, mutta uusitun jakson alussa näytettiin seuraavan uuden jakson tulevan keskiviikkona klo 19.30, eli jää TAAS Miehen puolikkaat näkemättä. Kumma juttu kun ei tv:n ohjelmaoppaaseenkaan ole tietoa päivitetty.
- aniim
Mutta kaikesta huolimatta Scotty vie voiton.Kyllä jenkeissä on kova taso.
- dadfad
Niin veikin. Ei tosin ollut oma suosikkini. Mutta jenkkilässä pudonneetkin on 10 kertaa parempia kuin Suomen finalistit......
- dfjh
Haley on paras! Toivottavasti julkaisee albumin pian!
- jk
ei tulut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966