Uskovaisuus, ainakin protestanttinen, johon adventistitkin lukeutuvat, on toivon linna hmisille. Uskovaisuudella on tulevaisuus, maailmallisuudella ei.
RAKKAUDEN APOSTOLI JOHANNES KIRJOITTAA
1. Joh. 2:22
Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä.
1. Joh. 4:16
Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
1. Joh. 5:4
sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman;
ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.
1. Joh. 5:5
Kuka sitten voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
Miksi maailma pitää voittaa, päihittää? Siksi että maailman mieli on aina vihollisuutta Jumalaa ja Häne nsäätämyksiään (laki) vastaan!
Jaak. 4:4
Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.
Tulevaisuus on uskovaisten !
12
104
Vastaukset
- toivon linna
Jer. 29:11 Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
Jer. 31:17 Sinulla on tulevaisuuden toivo, sanoo Herra: sinun lapsesi palajavat omalle maalleen.
Toivonlinnassakin luodaan perustusta elämälle . .
1. Tim. 6:19 kooten itsellensä aarteen, hyvän perustuksen tulevaisuuden varalle, että saisivat todellisen elämän. >> Uskovaisuus, ainakin protestanttinen, johon adventistitkin lukeutuvat, on toivon linna hmisille. Uskovaisuudella on tulevaisuus, maailmallisuudella ei. >>
Kiitos USA-lähtöisen fundamentalistisen uskovaisuuden, kovaäänisen aivottoman potaskan, on maallisuus kasvamassa nopeammin kuin yksikään höpölahko.
Sitä saivat mitä tilasivat, kuten on tapana näissä tilanteissa sanoa.
Adventtikirkon järjetön, epärationaalinen maailmankuva on osaltaan syöksemässä uskontoja unohduksen suohon. Jäljelle jää kaikkein järjetön osa uskovista, jotka jatkavat mekastustaan, pitäen huolta siitä, että tilanne ei parane tulevaisuudessakaan.
Ei kun tarinat lohikäärmeistä ja puhuvista aaseista kirjaimelliseksi todeksi, niin saadaan uskonnot kuolemaan vielä nopeammin, vai mitä Antti?- Verraton kunkku
"Ei kun tarinat lohikäärmeistä ja puhuvista aaseista kirjaimelliseksi todeksi,
niin saadaan uskonnot kuolemaan vielä nopeammin, vai mitä Antti?"
Bushmanni uskoo dinot kun niistä puhuvat kuolevat tiedemiehet, muttei usko raamatun kuvaamaan hirmuliskoon, lohikäärmeeseen ja tämä vain siksi, että se on raamatussa eikä tiedemiesten suusta.
Annetaanpa lohikäärmeen ja dinosauruksen ottaa mittaa toisistaan ja katsotaan kuka on kunkku! - Buska-ateistille
' Ei kun tarinat lohikäärmeistä ja puhuvista aaseista
kirjaimelliseksi todeksi, niin saadaan
uskonnot kuolemaan vielä nopeammin '
Eiväthän uskonnot saakaan aasia tai Brontosaurusta puhmaan, mutta Jumala saa. Tiede voi esittää kivitauluja (fossiilit) niinkuin juutalaisuuskin (laintaulut). Mutta Jumala saa kivet p u h u m a a n
Luuk. 19:40 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".
Juudan Leijona - Lohi vai käärme
?? Ei kun tarinat lohikäärmeistä ja puhuvista aaseista kirjaimelliseksi todeksi, niin saadaan uskonnot kuolemaan vielä nopeammin, vai mitä Antti? ??
Bushmanni ei saa rauhaa sielulleen niin kauan kuin kristinusko jyllää?
Jossain bushmanni totesi, että Himalaja on ollut merenpohjaa. (Siis myös maailman korkein huippu, Mont Everest.) bushmanni myös kovasti mainosti dinosaurusten olemassaoloa.
Sama mies väittää että vedenpaisumus on höpö höpöä ja ettei lohikäärmeitäkään ole ollut kirjaimellisesti. Motiivi ei voi olla muu kuin silmitön viha Jumalaa ja Raamattua ja Jeesukseen uskovia kohtaan.
Lohi ui vastavirtaan, käärme kiemurtelee sinne tänne. Mutta mikäs mies on bushmanni? Verraton kunkku kirjoitti:
"Ei kun tarinat lohikäärmeistä ja puhuvista aaseista kirjaimelliseksi todeksi,
niin saadaan uskonnot kuolemaan vielä nopeammin, vai mitä Antti?"
Bushmanni uskoo dinot kun niistä puhuvat kuolevat tiedemiehet, muttei usko raamatun kuvaamaan hirmuliskoon, lohikäärmeeseen ja tämä vain siksi, että se on raamatussa eikä tiedemiesten suusta.
Annetaanpa lohikäärmeen ja dinosauruksen ottaa mittaa toisistaan ja katsotaan kuka on kunkku!>> Bushmanni uskoo dinot kun niistä puhuvat kuolevat tiedemiehet >>
Juu. Näistä on selkeät todisteet, joita löytyy koko ajan enemmän ja enemmän.
>> muttei usko raamatun kuvaamaan hirmuliskoon, lohikäärmeeseen ja tämä vain siksi, että se on raamatussa eikä tiedemiesten suusta. >>
Tällaisesta lohikäärmeestä ei ole edes yhtä todistetta. Ja kuten aiemmin selitin, niin jos evoluutio olisi moisen tuottanut, niin sellainen palavaa nestettä elimistössään kehittänyt olio, joka pystyy sen vieläpä sytyttämään ja jopa lentämään, olisi niin murskaavan ylivoimainen ominaisuuksiltaan, että se olisi nopeasti levittäynyt ympäri maapallon ja tuhonnut ekolokerostaan kaikki kilpailijat ja takuulla sellaisen fossiileja löytyisi sieltä sun täältä.
>> Annetaanpa lohikäärmeen ja dinosauruksen ottaa mittaa toisistaan ja katsotaan kuka on kunkku! >>>>>
Samaa mieltä. Toisesta on konkreettiset todisteet fossiilien muodossa ja toinen on taruolento saduista. Kumpikohan voittaa?Lohi vai käärme kirjoitti:
?? Ei kun tarinat lohikäärmeistä ja puhuvista aaseista kirjaimelliseksi todeksi, niin saadaan uskonnot kuolemaan vielä nopeammin, vai mitä Antti? ??
Bushmanni ei saa rauhaa sielulleen niin kauan kuin kristinusko jyllää?
Jossain bushmanni totesi, että Himalaja on ollut merenpohjaa. (Siis myös maailman korkein huippu, Mont Everest.) bushmanni myös kovasti mainosti dinosaurusten olemassaoloa.
Sama mies väittää että vedenpaisumus on höpö höpöä ja ettei lohikäärmeitäkään ole ollut kirjaimellisesti. Motiivi ei voi olla muu kuin silmitön viha Jumalaa ja Raamattua ja Jeesukseen uskovia kohtaan.
Lohi ui vastavirtaan, käärme kiemurtelee sinne tänne. Mutta mikäs mies on bushmanni?>> Jossain bushmanni totesi, että Himalaja on ollut merenpohjaa. (Siis myös maailman korkein huippu, Mont Everest.) bushmanni myös kovasti mainosti dinosaurusten olemassaoloa. >>>
Himalajan rinteillä eivät ole koskaan merenaallot lipalatelleet, vaan asia liittyy mannerlaattojen liikkeisiin, kuten olen sinulle jo kymmeniä kertoja selittänyt.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Intian_laatta
Kun Intian laatta törmäsi Euraasian laattaan miljoonia vuosia sitten, syntyi mm. Himalajan vuoristo. Toinen laatta työntyi toisen alle ja näin vanhasta merenpohjasta syntyi vuoristo miljoonien vuosien kuluessa.
Tämä opetetaan ihan koulussa nykyään, mutta jos olet oppimaton, kouluja käymätön lahkolainen, niin asiat voivat olla sinulle uusia ja tuntemattomia.
>> Sama mies väittää että vedenpaisumus on höpö höpöä >>
Ja todisteesi ovat missä?
> ettei lohikäärmeitäkään ole ollut kirjaimellisesti. >>>
Eikä joulupukkiakaan.
>>> Motiivi ei voi olla muu kuin silmitön viha Jumalaa ja Raamattua ja Jeesukseen uskovia kohtaan. >>>
Höpsis. Typeryksistä en pidä, enkä typeryydestä, en tahattomasta, enkä tahallisesta. Kumpaa typeryyttä harrastat omasta mielestäsi?
>>> Mutta mikäs mies on bushmanni? >>>
Sitä sinun kannattaa loppuelämäsi miettiä.bushmanni kirjoitti:
>> Bushmanni uskoo dinot kun niistä puhuvat kuolevat tiedemiehet >>
Juu. Näistä on selkeät todisteet, joita löytyy koko ajan enemmän ja enemmän.
>> muttei usko raamatun kuvaamaan hirmuliskoon, lohikäärmeeseen ja tämä vain siksi, että se on raamatussa eikä tiedemiesten suusta. >>
Tällaisesta lohikäärmeestä ei ole edes yhtä todistetta. Ja kuten aiemmin selitin, niin jos evoluutio olisi moisen tuottanut, niin sellainen palavaa nestettä elimistössään kehittänyt olio, joka pystyy sen vieläpä sytyttämään ja jopa lentämään, olisi niin murskaavan ylivoimainen ominaisuuksiltaan, että se olisi nopeasti levittäynyt ympäri maapallon ja tuhonnut ekolokerostaan kaikki kilpailijat ja takuulla sellaisen fossiileja löytyisi sieltä sun täältä.
>> Annetaanpa lohikäärmeen ja dinosauruksen ottaa mittaa toisistaan ja katsotaan kuka on kunkku! >>>>>
Samaa mieltä. Toisesta on konkreettiset todisteet fossiilien muodossa ja toinen on taruolento saduista. Kumpikohan voittaa?/7/7 Tällaisesta lohikäärmeestä ei ole edes yhtä todistetta. /7/7
Kyllä lohikäärmeistä on mitä vankimmat todisteet, niinkuin Jeesuksen neitseellisestä syntymästäkin !!! Raamatun vanhimmassa kirjassa, Jobin:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Job 41:1&rnd=1304422372845
Jeesus Nasarealaisen neitseellisestä syntymästä on vankkumattomat todisteet tässä:
1. Moos. 3:15
Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
Jes. 7:14
Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
Immanuel tarkoittaa: Jumala meidän kanssamme t. keskellämme.
Matt. 1:22
Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen, minkä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo:
23 "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
24 Herättyään unesta Joosef teki, niinkuin Herran enkeli oli käskenyt hänen tehdä, ja otti vaimonsa tykönsä.
Luuk. 1:34
Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.AnttiVKantola kirjoitti:
/7/7 Tällaisesta lohikäärmeestä ei ole edes yhtä todistetta. /7/7
Kyllä lohikäärmeistä on mitä vankimmat todisteet, niinkuin Jeesuksen neitseellisestä syntymästäkin !!! Raamatun vanhimmassa kirjassa, Jobin:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Job 41:1&rnd=1304422372845
Jeesus Nasarealaisen neitseellisestä syntymästä on vankkumattomat todisteet tässä:
1. Moos. 3:15
Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
Jes. 7:14
Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
Immanuel tarkoittaa: Jumala meidän kanssamme t. keskellämme.
Matt. 1:22
Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen, minkä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo:
23 "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
24 Herättyään unesta Joosef teki, niinkuin Herran enkeli oli käskenyt hänen tehdä, ja otti vaimonsa tykönsä.
Luuk. 1:34
Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.>> > Kyllä lohikäärmeistä on mitä vankimmat todisteet >>>
Toden totta. Kuten on joulupukistakin, sillä punanuttuja todistettavasti käppäilee jouluaattona vähän jokaisessa niemessä ja notkelmassa.
Mutta ei ole tullut koskaan mieleen, että Jobissa saattaa olla kyseessä vertauskuvallinen tarina?
Mutta eipä tietenkään ole sellainen Antti-paran mieleen tullut, vaan ilman muuta kyseessä on oltava kirjaimellisesti totta olevan tulta syöksevän lohikäärmeen kuvaus, joka on joskus täällä elänyt kirjaimellisesti lihana ja verenä, sekä sydän kivenä ;)
Olet varmaan kuullut, että joidenkin USA-hörhöjen mielestä tuo paikka on selkeä ennustus tulevaisuuden panssarivaunuista...- Haastemies_1
bushmanni kirjoitti:
>> Jossain bushmanni totesi, että Himalaja on ollut merenpohjaa. (Siis myös maailman korkein huippu, Mont Everest.) bushmanni myös kovasti mainosti dinosaurusten olemassaoloa. >>>
Himalajan rinteillä eivät ole koskaan merenaallot lipalatelleet, vaan asia liittyy mannerlaattojen liikkeisiin, kuten olen sinulle jo kymmeniä kertoja selittänyt.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Intian_laatta
Kun Intian laatta törmäsi Euraasian laattaan miljoonia vuosia sitten, syntyi mm. Himalajan vuoristo. Toinen laatta työntyi toisen alle ja näin vanhasta merenpohjasta syntyi vuoristo miljoonien vuosien kuluessa.
Tämä opetetaan ihan koulussa nykyään, mutta jos olet oppimaton, kouluja käymätön lahkolainen, niin asiat voivat olla sinulle uusia ja tuntemattomia.
>> Sama mies väittää että vedenpaisumus on höpö höpöä >>
Ja todisteesi ovat missä?
> ettei lohikäärmeitäkään ole ollut kirjaimellisesti. >>>
Eikä joulupukkiakaan.
>>> Motiivi ei voi olla muu kuin silmitön viha Jumalaa ja Raamattua ja Jeesukseen uskovia kohtaan. >>>
Höpsis. Typeryksistä en pidä, enkä typeryydestä, en tahattomasta, enkä tahallisesta. Kumpaa typeryyttä harrastat omasta mielestäsi?
>>> Mutta mikäs mies on bushmanni? >>>
Sitä sinun kannattaa loppuelämäsi miettiä.' Kun Intian laatta törmäsi Euraasian laattaan miljoonia vuosia sitten, syntyi mm. Himalajan vuoristo .
Joopa joo ja siitä bushmanni sitten on saanut todisteita enemmän kuin vaikkapa Nasaretin Jeesuksesta! Jumala suattaapi haastaa bushmannin niinkuin haastoi Jobin. On monia tosiasioita joita emme pääse todistamaan . .
Job 28:5 Maasta kasvaa leipä, mutta maan uumenet mullistetaan kuin tulen voimalla.
6 Sen kivissä on safiirilla sijansa, siellä on kultahiekkaa.
7 Polkua sinne ei tiedä kotka, eikä haukan silmä sitä havaitse.
Tulivuoret osoittavat syvyyksien uudistuvan, mutta kukapa olisi kraateriin kurkistanut.
Job 28:2 "Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheilla pimennät minun aivoitukseni?
3 Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
4 Missä olit silloin, kun minä maan perustin? Ilmoita se, jos ymmärryksesi riittää.
Job 38:21 Kaiketi sen tiedät, sillä synnyithän jo silloin, ja onhan päiviesi luku ylen suuri!
22 Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, ja oletko nähnyt rakeiden varastot,
23 jotka minä olen säästänyt ahdingon ajaksi, sodan ja taistelun päiväksi?
Hyvää tekevät muistetaan ja muistokirja heistä kirjoitetaan, jopa Raamattuun. Mutta rikkiviisaat änkyrät unodetaan pian, sillä tiede muuttuu ja uudistuu alati.
Sääliksi käy niitä jotka näkevät vain materiaalin! Jobilla ei olisi ollut mitään eräässä vaiheessa, jos hän uskoisi vain näkyväisiin todellisuuksiin. Mutta . .
Job 19:23 Oi, jospa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, jospa ne piirrettäisiin kirjaan,
24 rautataltalla ja lyijyllä hakattaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi!
25 Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.
26 Ja sittenkuin tämä nahka on yltäni raastettu ja olen ruumiistani irti, saan minä nähdä Jumalan.
27 Hänet olen minä näkevä apunani; minun silmäni saavat nähdä hänet-eikä vieraana. Munaskuuni hiukeavat sisimmässäni.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Job 19:1&rnd=1304426423964
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Job 29:1&rnd=1304426126449 Haastemies_1 kirjoitti:
' Kun Intian laatta törmäsi Euraasian laattaan miljoonia vuosia sitten, syntyi mm. Himalajan vuoristo .
Joopa joo ja siitä bushmanni sitten on saanut todisteita enemmän kuin vaikkapa Nasaretin Jeesuksesta! Jumala suattaapi haastaa bushmannin niinkuin haastoi Jobin. On monia tosiasioita joita emme pääse todistamaan . .
Job 28:5 Maasta kasvaa leipä, mutta maan uumenet mullistetaan kuin tulen voimalla.
6 Sen kivissä on safiirilla sijansa, siellä on kultahiekkaa.
7 Polkua sinne ei tiedä kotka, eikä haukan silmä sitä havaitse.
Tulivuoret osoittavat syvyyksien uudistuvan, mutta kukapa olisi kraateriin kurkistanut.
Job 28:2 "Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheilla pimennät minun aivoitukseni?
3 Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
4 Missä olit silloin, kun minä maan perustin? Ilmoita se, jos ymmärryksesi riittää.
Job 38:21 Kaiketi sen tiedät, sillä synnyithän jo silloin, ja onhan päiviesi luku ylen suuri!
22 Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, ja oletko nähnyt rakeiden varastot,
23 jotka minä olen säästänyt ahdingon ajaksi, sodan ja taistelun päiväksi?
Hyvää tekevät muistetaan ja muistokirja heistä kirjoitetaan, jopa Raamattuun. Mutta rikkiviisaat änkyrät unodetaan pian, sillä tiede muuttuu ja uudistuu alati.
Sääliksi käy niitä jotka näkevät vain materiaalin! Jobilla ei olisi ollut mitään eräässä vaiheessa, jos hän uskoisi vain näkyväisiin todellisuuksiin. Mutta . .
Job 19:23 Oi, jospa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, jospa ne piirrettäisiin kirjaan,
24 rautataltalla ja lyijyllä hakattaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi!
25 Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.
26 Ja sittenkuin tämä nahka on yltäni raastettu ja olen ruumiistani irti, saan minä nähdä Jumalan.
27 Hänet olen minä näkevä apunani; minun silmäni saavat nähdä hänet-eikä vieraana. Munaskuuni hiukeavat sisimmässäni.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Job 19:1&rnd=1304426423964
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Job 29:1&rnd=1304426126449>>> Joopa joo ja siitä bushmanni sitten on saanut todisteita >>>
Mannerlaattojen liikkeistä on todisteita pilvin pimein joka puolella Maapalloa.
Mutta jos sinä et ole ollut koulussa hereillä, niin syytön minä siihen olen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Laattatektoniikka
http://ansatte.uit.no/kku000/webgeology/webgeology_files/finnish/plate_tect_fi.swf
Mutta jos sinä olet tietoa karttava saamaton typerys, niin tieto ei sinua tavoita.
http://www.geologia.fi/index.php?option=com_content&task=category§ionid=4&id=23&Itemid=6
http://www.geologia.fi/index.php?option=com_content&task=category§ionid=4&id=21&Itemid=6
Sellaista tällä erää. Eläkää ihmisiksi ja koettakaa sivistyä, edes hiukan.
Bushmanni:
/7/7 Ei kun tarinat lohikäärmeistä ja puhuvista aaseista kirjaimelliseksi todeksi, niin saadaan uskonnot kuolemaan vielä nopeammin, vai mitä Antti? /7/7
Miksi minä en uskoisi Raamatun opettavaiseen kertomukseen 4. Mooseksenkirjassa, jumalattomalle isännälleen järkeä puhuva aasi, kun itsekin olen puhuva opettavainen aasi? Aasin viesti meni perille ja minunkin puheeni menee perille, niille joiden korvat Jumala armossaan avaa.
Jumala laittoi Bileamin puhumaan Israelille tulevaisuutta, vaikka korruptoituneen Bileamin oli määrä kirota Israelia. Israel elää yhä, Bileam ei.
Näkyväiset kerran pois pyyhitään, tämä katoavainen todellisuus, mikä on näkymättömistä pysyväisistä todellisuuksista luotu. Maa heitetään pois ja sulaa kuin lumipallo. Mutta ihmiselämällä on suurempi tarkoitus kuin syädä muutaman kerran ja sitten kuolla pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584