Olen matkaillut Karjalassa melkoisesti vuosien myötä. Nyt olen valitettavasti menettänyt monivuotisen matkakumppanini. Olen itsekin sairastunut vakavasti keväällä, tosin olet siitä toipunut hyvin.
Tarvitsisin matkakaverin automatkalle Laatokan Karjalaan isäni taistelupaikoille. Olen käynytkin monilla paikoilla, mutta osa on papan reissuista tutustumatta.
Haluaisin käydä ainakin Syvärillä ja muutamassa paikassa Pitkärannan lähistöllä. Ainakin Lemetin motin tienoilla.
Haluaisin lähteä loppukesästä, kun tiet ovat jo kuivuneet.
Kuka haluaisi mukaan? Haluaisitko "Evakko-Poika"??
Matkaa Karjalaan...?
1
115
Vastaukset
- Suomessa liikaa
paljonko bensa maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3791713- 841704
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3871690- 931576
Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀501307Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht491245Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2851149Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak43965vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli164962Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?86949