Tervehdys :)
Olen 17v tyttö ja olen valmis toimimaan lastenhoitaja lapsille iästä 1v ylöspäin.
Kokemusta löytyy satunnaisista babysitterikeikoista, harjottelusta päiväkodissa ja kotona sisarusten hoidosta. :)
Eli hoituu lasten syöttö, pesu, ruoanlaitto, leikit, ulkoilu, liikunta yms.
Olen myös valmis hakemaan lapsia tarhasta, [tosin ilman autoa.]
viemään heitä tapahtumiin ja sen sellaista,
en pane pahakseni myöskään ruoanlaittoa ja siivoamista.
Tällä hetkellä en opiskele tai ole töissä, joten aikatauluni muovautuu tarpeidesi mukaisesti, syksyllä aloitan mahdollisesti lähihoitajan opiskelut.
Voisin siis työskennellä kellonaikaa katsomatta, pätkissä taikka ihan 'putkissa.' Tarvittaessa lapselle/lapsille yön yli hoitajaa, olen myös valmis siihen.
Mikäli haluat pilteillesi rehellisen, päihteettömän ja suuren sydämen omistavan nuoren niin ota yhteyttä. :)
(Satakunnan alue; Pori, Harjavalta, Kokemäki, etc.)
voin myös tulla pidemmällekin jos työaika on useamman päivän kestävää.
[email protected]
0401845300
Lastenhoitaja Porissa & Satakunnassa
lastenhoitajaporissa
1
445
Vastaukset
- aapiskukko
Hei , Tarvitsisin satunnaisesti sekä välillä vakituisemmin lastenhoitajaa kolmelle lapselleni Porin Pietniemessä. Lapset ovat 10, 5 ja 6-vuotiaita, omatoimisia ja reippaita.
Tehtäväsi olisi ensisijaisesti lastenhoito ja heidän kanssaan touhuaminen, toki joskus voi olla jotain pientä kotityötä mutta en odota että siivoilet yms. jos on erityistä kerron siitä. . Isää ei perheessä ole sillä hän on kuollut.
Terveisin Marjaana Heino. Laita minulle s-postia jos olet kiinnostunut meistä[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223