Olen J. R. R. Tolkien fani ja diggaan todella paljon kaikkeen tarinaan liittyvästä tavarasta. Olen yrittänyt jo pitkään löytää taru sormusten herrasta sormusta. Oon parista jenkkiläisesta kaupasta löytänyt mut hinta on ollut ihan järkyttävä yli 400 euroo! Onko jollain tällä palstalla tietoo mistä löytäis järki hintaan? Kultainen tai Hopea kelpaa mut ei krääsää kiitos. Kiitokset jo ennakkoon vastaajille!
Taru sormusten herrasta sormus
Gandalf_Harmaa
2
149
Vastaukset
- Sakke_84
Moi, kylhän noita löytyy. Esimerkiksi tästä suomalaisesta kaupasta: http://korut.hopeakorut.net/product/38/lord-of-the-rings-sormus Noi on hopeaa ja kaupast ei tuu toimitus kuluja yms. Hinta on mun mielestä edullinen. Viimeksi kun tilasin niin tavara tulin seuraavana päivänä himaan. Katsii zekata!
- Gandalf_Harmaa
Kiitos todella paljon vinkistä! Toi on just semmonen mitä haen. Tilaukseen lähti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384