Hei! Millainen on juhannus Tampereella, onko pubeista/terasseista/yökerhoista mikään auki? Netistä en löytänyt tietoa, kun juhannukseen on vielä kuitenkin aikaa...
Tampereella Juhannus?
26
3499
Vastaukset
- :D
Kukin viettää tavallaan...
- Terokkl
Juhannuksena Tampereella on muutama ravintola auki. Tiedot ja juhannuksen tapahtumia löytyy tältä sivulta: http://tampere.kohokohdat.fi/juhannus-tampereella-2013/
- ehkä lähempänä
"Tampereen huviopas" löytyy googlaamalla, muutama baari saattaa olla auki juhannuksena. Ehkä niistä baareista on ilmoitus lehdissä sitten Lähempänä jussia tai baarin/yökerhon kotisivuilla. Voi viettää yksityisen juhanuksen mökillä tai muualla jos on mahdollisuuksia sellaiseen. Härmälän leirintäalueesta en tiedä. Pirkanmaan kylissä ja kunnissa lienee kokkoja (jos ei ole palovaroituksia) ja juhannusjuhlia joihin voi mennä jos on autokyyditys. Särkänniemen vieressä on joku paikka myös, jossa voi olla menoa. Aina voi kysellä muilta baareista ja yökerhoista kun ollaan juhannuksen tienoolla. En tiedä seilaavatko laivatkin järvellä, esim. onko saaressa tanssit.
Voihan olla että joku ilmoittelee jo nyt nettisivuilla jussin aukioloja. Kotonakin voi viettää jussia oman maun mukaan ja ulkoilla. Lavapaikoista ja tansseista en tiedä, juhannustansseja varmaan löytyy pirkanmaalla tai muualla. Huonoon säähän kannattaa varautua, jos lähtee pitemmälle. Kertokoon se joka tietää paremmin. :o- emmäämutta
"Särkänniemen vieressä on joku paikka" Mikähän tämä paikka on ??
"En tiedä seilaavatko laivatkin järvellä, esim. onko saaressa tanssit. " Millä järvellä, missä saaressa"?? - gfgfgfg
emmäämutta kirjoitti:
"En tiedä seilaavatko laivatkin järvellä, esim. onko saaressa tanssit. " Millä järvellä, missä saaressa"??Se jokin paika on Mustanlahden satama. Siellä on juhannuksena bileet, ja samalla voi tsekata Särkänniemen kokon
http://mustalahti.info/ - taisi olla
emmäämutta kirjoitti:
"En tiedä seilaavatko laivatkin järvellä, esim. onko saaressa tanssit. " Millä järvellä, missä saaressa"??Viikinsaari siis.
- tietäväinen
Trassin nimi on KAISLA...
- ei ikinä!
tietäväinen kirjoitti:
Trassin nimi on KAISLA...
jossa kaikki maksaa maltaita! Ovat hinnoitelleet itsensä pihalle..
- löfskdösdfk
Enpä ole yhtään juhannusta Tampereella ollut, mutta voisin arvailla menoa aika hiljaiseksi.
Veikkaisin, että mukavampi suunnata kavereiden kanssa mökille tai sitten pitää kavereiden kanssa grillijuhlat kotona, kuin mennä baariin. Juhannusfestareille voi myös suunnata, vaikka yksin jos ei seuraa löydy juhannukseksi. - gds
En tiedä nykymeiningistä mutta joskus reilu 10v sitten kun olin vielä poikamies vietin pari juhannusta kaupungissa ja silloin oli paikkoja auki. Vähemmän porukkaa kuin normaalina viikonloppuna ja aika tylsä meininki. Jotenkin tuntui muutenkin kummalliselta viettää juhannusta ravintolassa...
Järvenrannalla jollain mökillä se pitäisi viettää tai sitten perinteisissä juhannustansseissa jos tanssitaitoa löytyy. Sieltä löytyi nykyinen siippakin. - Viikinsaari??
Tuolla on ainakin grillaus- uinti- ja tanssimahdollisuus
- Hiljaista on..
Kaupungissa. Viikinsaari on ehkä ainut vaihtoehto, jos ei pääse kaupungista pois.
- jaana123456
Särkänniemi, Viikinsaari, Kaupinojan sauna, Rustholli, ravintolat..
- geotutkija
Olen viettänyt muutama vuosi sitten juhannuksen Tampereen keskustassa ja oli aika kuiva meno en suosittele, kourallinen ihmisiä vain.
Tampereen Juhannus v.2011.
Missä on juhannuskokkoja ?
Millainen on Viikinsaaren Juhannus ?
Onko Juhannuksen tienoilla ns.aikuisten tansseja kaupungissa ?- kokkokokosikokokokon
www.sarkanniemi.fi
- :DD
Viikinsaareen kannattaa mennä.
Kerätty 2011 juhannuksen tiedot:
http://www.gotampere.fi/ajankohtaista/getfile.php?file=762- Tesoman taata
Olen saanut varmaa tietoa, että Tampereen pääkaupungissa Pispalassa on Tahmelan rannassa järkyttävän kovat bileet, useampipäiväset... Ja kymmeniä bändejä Surffiveikotkin oma suosikki esiintyy.
Rautatieasemalla on jotain perjantaina, kuten myös Pakkahuoneella.. myös esim. tiikerihai on auki. Pispalassa on tosiaan jotkut minifestarit... ja sit citylehti on järjestänyt jonkun minifestarin kanssa joka on ainakin Miamissa...
- Jovfhk
Nokian Eedeeniin.. Kokkoo ym.. Baarit auki..
- Myöhässä(kö)
Vieläkö Tamperelaiset juhlii tänään vai onko juhlat juhlittu jo eilen?
Miamissa näyttäs olevan DJ:t soittamassa joten sinne varmaankin suunnattava jos meinaa lähteä?- miettijä
Ainakin on lauantai. Ja keskeinen paikka. Nuoria aikuisia varmaan siellä? Ei yli kolmekymppinen vaan jaksa. Olen itse yli 30 reilusti.
- kesästä nauttimaan
Ulkona kesäinenilma kuin morsia ja joku haluaa baariin kuuntelemaan dj:n iänikuisia renkutuksia, sitä samaa pskaa pyöritetään talvellakin.
- Myöhässä(kö)
20-25 vuotiaille suunnattuja paikkoja ajattelin niin ei taida muuta olla kuin tuo Miami.
Teerenpeli ei taida ihan niin yökerho olla, jos edes tänään auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704