Älkää himoitko mitään mikä on toisen omaa.....näin opettaa Jumalan Sana! Lapsena jo pienessä "sydämessäni" käsitin tämän asian vapauttavan vaikutuksen elämässäni. En väitä täyttäväni lakia, mutta tuo Sanan kohta oli minulle merkittävä ja on ollut sitä läpi elämäni!
Lasten on saatava kuulla Jumalan Sanaa...Se parantaa, pelastaa ja tervehdyttää ihmisen henkeä, sielua ja ruumista!
Uskoon tulin paljon myöhemmin, mutta Jeesus sanoi näin:"Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä sen kaltaisten on Jumalan valtakunta!"
Uskonnonopetus on hyvä asia...
4
92
Vastaukset
Noita viisaita sanoja voi noudattaa myös uskomatta hömppään.
- sappua
Älkää himoitko toisen uskontoa vaan painostakaa häntä ottamaan omanne.
- Yesus
Sinä "ihana raamattu" hyväksyt sitten ryöstöt syyttömien murhaamiset ja puolustuskyvyttömien tyttöjen raiskaukset...vai? Vai onko niin, ettet tiedä mistä puhut, koska et tunne raamattua muulla tapaa kuin mitä sinulle on nämä "papit,"joilla on vain rahankiilto silmissä, syöttäneet? Lueppa esim. 4:s mooses, luku 31._ Amerikassa ei ole uskonnonopetusta kouluissa, vaan siitä huolehtivat uskonyhteisöt itse. Sekin on hyvä asia, koska jos uskontotunnit olisivat muiden aineiden välissä, niin ne, jotka siihen eivät haluaisi osallistua joutuisivat pitämään hyppytunnin. Suomessa jopa lukiotasolla opetetaan uskontoa, jopa tunnustuksellista ja se tietenkin riippuu siitä, kuinka "hihhuli" tämän aineen opettaja on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984