Ali voittaa Idols-kisan!

T s e m p p i ä !

Ali on ehdottomasti paras ja lahjakas laulaja. Hän on vielä nuori ja pystyy kehittymään hyväksi artistiksi - hänellä on oikeasti lahjoja.

7

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Jone

voit muuten olla varma että äänestän marttia!!!
      ali ei ole esiintymistaitoinen, laulaa miten sattuu, ja on kauhee jäykkis...
      en maksas senttiäkään nähdäkseni alin lavalla, martin keikoille sen sijaan voisin tuhlata jopa sen 20egua kevyesti.
      nottatotisesti!

• Iidolssi sukkaa

Kummankaan keikalle en menis vaikka joku vähän maksais. Varmaan vähiten kiinnostava idols-finaali ikinä.

• löj'+ki

No kyllähän se niin on, että Martti voittaa. Ja laulamisen ja esiintymisen puolesta ihan ansaitusti.
      Mitä Aliin, tulee, niin toivoisin, että tuota rokkipuolta alkaisi. No one knows, Alin tulkitsemana ihan mahtava.

• llllllll

Itse myös epäilen Alin voittavan. En pysty näkemään nuoria äänestämässä Martin puolesta.

• Mutsison

Ali voittaa ja on taatusti lahjakas kaveri. Nyt tuntuu ongelmana olevan, että tyyppi ei stressaa juurikaan ja toisinaan vaikuttaa, ettei kisa ole Alille elämän ja kuoleman kysymys. Tämä on tuottanut vähän lässähtäneen fiiliksen kaverin kohdalla. Nyt pitäisi ruveta haukkumaan tuomareita, itkemään, haastamaan riitaa Martin kanssa ja kännäämään julkisesti, niin ohjelman intensiteetti nousisi. Kansa vaatii likaisia juoruja - pelkkä hyvä laulu ei nyt riitä! Samoin Martin kannattaisi keksiä joku ongelma - vaikkapa syömishäiriö tai depis, jolla keräisi sympatiapisteitä. Tällaisia me ollaan, me kansan syvät rivit!

• hheheheheh
    • JK

EIKÄ OLE

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38