Sanomalehti Karjalaisessa, 30.4.2011, lukee sanasta sanaan näin:
"..Valtio maksaa esimerkiksi Lieksan vastaanottokeskuksessa oleville nuorille
ajokortin ja tulkki tulee Helsingistä tulkkaamaan ajo-opetuksen ajaksi."
Ei ole rahasta puutetta saatana kun on eläteistä kyse....
Olisi kelvannut meillekin
5
83
Vastaukset
- 3fqwr
JUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIII APUVA JA HETI..
- Hyvin pyyhkii
Ei niin. Katsoppas omaa ajokorttiasi. Paitsi että olet sen maksanut viimeiseen penniin aikanaan, olet maksut arvonlisäveron autokoulusta ja leimaveron vielä siitä itse ajokortista, todennäköisesti leimaveron vielä kahteen kertaan, jos päivitit kortiin pikku ee:n
Olisi töitä niin Jussille kuin tasa-arvovaltuutetullekin ....~1700€ tulkin kulut. Ja jos sattuu käymään niin ettei mene läpi, niin lisäkuluja sitten päälle.
Itse autokoulun maksu on pienempi, mutta ei sisällä kaikkea..
Tämä on sitä tasa-arvoa Orwellin malliin.
- Uusia temppuja
Korkeasaaressa, vai miksi somalit tarvitsevat ajokortin ?
- ?????????????? Plaah
SUOMEN Valtion "sijoitus" tulevaan EI menevään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497