(POLITIIKKA TODELLAKIN) Vihreät äänestävät Portugali-pakettia vastaan, koska aikaisemmin olivat ehdottomasti sen puolesta. Puolueen puheenjohtaja Anni Sinnemäki ilmoitti aiemmin tänään, että vihreät on ollut jo riittävän kauan tiettyä mieltä, joten nyt on aika muuttaa mielipidettä ilman selitystä 180 astetta.
“Ihan vaan ettei pääse taito ruostumaan. Emme voi lähteä siitä, että äänestäisimme jonkin asian puolesta ihan vain siksi, että olemme puolen vuotta kertoneet kaikille, että se on ainoa oikea ratkaisu”, Sinnemäki totesi pitämässään lehdistötilaisuudessa.
Sinnemäki sai laajaa tukea keskustan riveistä, mistä muistutettiin, että myös he ovat unohtaneet kaikki ehdottomat ja kiertämättömät argumentit, joita he ennen vaaleja tukipaketin puolesta esittivät. Niinpä keskustalla “ei ole aiheesta mielipidettä, ennen kuin todennäköiset hallituspuolueet koertovat omansa”, linjaa puolueen eduskuntaryhmän puheenjohtaja ja tunnetusti fiksu kaveri Timo Kalli:
“Kuten ennen vaaleja sanoimme, kysymyksessä ovat suomalaiset työpaikat ja hyvinvointi, joiden edestä meidän on tehtävä kaikkemme. Siksi meillä ei ole omaa mielipidettä ennen kuin tiedämme, mikä mielipide on paras poliittisen pelailun kannalta.”
Myös demarit ovat ilmoittaneet olevansa tästä, kuten muistakin asioista, jotain mieltä. Eero Heinäluoma korostaa, että puolueen näkemys on se oikea, ja kaikki huomaavat tämän kyllä kunhan mielipide kerrotaan sitten jälkikäteen, ehkä.
Vihreät takinkääntöön “ettei
taidot ruostu”
2
<50
Vastaukset
- dgfgfgfgh
osaatpas kirjoittaa :)
- rohkeaa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526