Olen pitkässä parisuhteessa oleva nainen ja kamalassa puutteessa! En saa seksiä, hellyyttä, kosketusta avokilta. Puolitosissani suunnittelen pettäväni, ja en edes kovin huonoa omaatuntoa ajatuksistani koe!!!!!!
Ja seksin saralla haaveilen tosi tuhmia, ryhmää, vanhempia miehiä jne.
Pettäminen
8
1261
Vastaukset
- Puutteessa!!
Olen pitkässä parisuhteessa oleva mies ja kamalassa puutteessa! En saa seksiä, hellyyttä, kosketusta avokilta. Tosissani suunnittelen pettäväni, ja en edes kovin huonoa omaatuntoa ajatuksissani koe!!!
Ja seksin saralla haaveilen tosi tuhmia, ryhmää, vanhempia naisia, thaihierontaa yms jne. - Hyi minua
Voi meitä ja tuskissaan seksisivuilla selaamassa!!!!!!!! Onko se säälittävää??????????
- Puutteessa!!!
Kai se jollaki tavalla on säälittävää.. puhuminen puolison kans ei oo auttanu. Tekotuheron hommasin, että saan sitä edes vedellä ja antaa mielikuvituksen lentää.
Pittääkö meidän kohta tyydyttää toisemme?!?!?!?
- viiniä ja suklaata
Olen pitkässä parisuhteessa ja minä (n) laitoin illlalla seksikkäät alusvaatteet ja todella pitkät jalkoja nuolevat korkosaapikkaat(pitkät säret) mä sain semmoista kyytiä että..omalta kullalta..ja kohta 20v ollaan yhdessä oltu..grr..Mikä teillä muilla on ongelma? puhuymattomuus omista toiveista? oletteko käyneet seksuaaliterapeutilla?...
- Hyi minua
Valitettavasti tässä ei taida enää mitkä seksuaaliterapeutit auttaa!!!!!!!!!!!!! Ja en hänelle voi edes semmosta ehdottaa....
- En tajua
Idiootit! Jos suhde ei toimi, niin kuuluu lähteä omille tahoilleen ja etsiä joku parempi jolta sitten saa mitä haluaa! Pettäminen ei ole edes vaihtoehto, miten voitte edes ajatella tekevänne toiselle sellaista!?!
- pettäjänopissa
Pettämistä kun on monenlaista,mut seksin harrastaminen toisen kans suhteen aikana on kai se pahin..??? Ja pahin pettäminen,minkä minä tiedän,on olla suhteessa,jossa ei ollakkaan,vaikka ollaan!!!!!!!!!!
- JK
VAI IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949