Pettäminen

Hyi minua

Olen pitkässä parisuhteessa oleva nainen ja kamalassa puutteessa! En saa seksiä, hellyyttä, kosketusta avokilta. Puolitosissani suunnittelen pettäväni, ja en edes kovin huonoa omaatuntoa ajatuksistani koe!!!!!!

Ja seksin saralla haaveilen tosi tuhmia, ryhmää, vanhempia miehiä jne.

8

1337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puutteessa!!

Olen pitkässä parisuhteessa oleva mies ja kamalassa puutteessa! En saa seksiä, hellyyttä, kosketusta avokilta. Tosissani suunnittelen pettäväni, ja en edes kovin huonoa omaatuntoa ajatuksissani koe!!!

Ja seksin saralla haaveilen tosi tuhmia, ryhmää, vanhempia naisia, thaihierontaa yms jne.

• Hyi minua

Voi meitä ja tuskissaan seksisivuilla selaamassa!!!!!!!! Onko se säälittävää??????????

• Puutteessa!!!

Kai se jollaki tavalla on säälittävää.. puhuminen puolison kans ei oo auttanu. Tekotuheron hommasin, että saan sitä edes vedellä ja antaa mielikuvituksen lentää.
        Pittääkö meidän kohta tyydyttää toisemme?!?!?!?

• viiniä ja suklaata

Olen pitkässä parisuhteessa ja minä (n) laitoin illlalla seksikkäät alusvaatteet ja todella pitkät jalkoja nuolevat korkosaapikkaat(pitkät säret) mä sain semmoista kyytiä että..omalta kullalta..ja kohta 20v ollaan yhdessä oltu..grr..Mikä teillä muilla on ongelma? puhuymattomuus omista toiveista? oletteko käyneet seksuaaliterapeutilla?...

• Hyi minua

Valitettavasti tässä ei taida enää mitkä seksuaaliterapeutit auttaa!!!!!!!!!!!!! Ja en hänelle voi edes semmosta ehdottaa....

• En tajua

Idiootit! Jos suhde ei toimi, niin kuuluu lähteä omille tahoilleen ja etsiä joku parempi jolta sitten saa mitä haluaa! Pettäminen ei ole edes vaihtoehto, miten voitte edes ajatella tekevänne toiselle sellaista!?!

• pettäjänopissa

Pettämistä kun on monenlaista,mut seksin harrastaminen toisen kans suhteen aikana on kai se pahin..??? Ja pahin pettäminen,minkä minä tiedän,on olla suhteessa,jossa ei ollakkaan,vaikka ollaan!!!!!!!!!!

• JK

VAI IIN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe