pieleen meni vaalit,en saanut ääniä ja turpaan tuli - ne tyttelitkin lähti - eivät kuulemma halunneet olla luuserin kanssa...voi..voi.. Mutta eipä se paljon paremmin mennyt Olavillakaan ja se ipulainen Savon masakin katosi kuvioista - pelinsä hävisi hänkin.
Luultiin että haukkumalla Soinia saataisiin kova suosio,mutta pieleen meni taktiikka - olisi ehkä pitänyt ajatella nenäänsä pidemmälle.
Tunnustan että Soini vei voiton,mutta minä ajattelin että jos yrittäisin presidentiksi seuraavaksi - sillä olen rehellinen ja sanon suoraan.
Tässä Pietu moro!
olen äijä
6
87
Vastaukset
- ---------
Mäenpää ja Pietu samoin kuin se "iso-masakin" poistuivat nyt kuvioista lopullisesti - aivan turha enää yrittää päästä "palkoille" eduskuntaan.
Hörhöt on hörhöjä - Tosi ON !
Vain Persut ja Soini jyrää!
- Pietu-
Minä en luovuta - aion pyrkiä presidentiksi koska olen erittäin älykäs ja pystyvä mies.
- syvennetään
Me tukiaislla notkuvat pellet haluamme syväntää vaalitappiotamme notkumalla täällä, ja paljastamalla tyhmyytemme!
- Pietu-
Harmittaa kun ne tyttelit hävis samalla hetkellä kun minä hävisin...pentele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760