Johanneksen ilmestys 1
1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.
3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
4 Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
6 ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.
7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
9 Minä, Johannes, teidän veljenne, joka teidän kanssanne olen osallinen ahdistukseen ja valtakuntaan ja kärsivällisyyteen Jeesuksessa, minä olin Jumalan sanan ja Jeesuksen todistuksen tähden saaressa, jonka nimi on Patmos.
10 Minä olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
11 joka sanoi: "Kirjoita kirjaan, mitä näet, ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon ja Tyatiraan ja Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan".
12 Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa,
13 ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
14 Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
15 hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.
16 Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.
17 Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.
19 Kirjoita siis, mitä olet nähnyt ja mikä nyt on ja mitä tämän jälkeen on tapahtuva.
20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."
TULEVA ON!
22
62
Vastaukset
- Tänäänkin
Pilvissä on tuleva kaikkivaltias Jumala. Hän joka on ja joka oli ja joka TULEVA ON.
7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.- kysäisenpä vain
eikö sulla oo mahollisuutta lukea suoraan kirjasta kun palstan näytille ne jakeet posmotat?
- Tänäänkin
kysäisenpä vain kirjoitti:
eikö sulla oo mahollisuutta lukea suoraan kirjasta kun palstan näytille ne jakeet posmotat?
Kenestä tässä kerrotaan? Kuka on tuo ensimmäinen ja viimeinen?
13 ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
14 Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
15 hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.
16 Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.
17 Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet. - +
Tänäänkin kirjoitti:
Kenestä tässä kerrotaan? Kuka on tuo ensimmäinen ja viimeinen?
18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.Ota välillä joku valenikeistäsi käyttöön ja kehu itteäs niinkuin täällä on tapana
kun ei oikein iske tulta tuo eksytys. Vaikka kohtahan ne rientää pian apuun
foorumin harhaoppiset. Oottele rauhassa niin ei tarvi syyllistyä kierouteen.
Eikös sekin oo synti. Taitaa korveta tosissaan kun piti tehdä ihan aloitus.
Et sinä etkä te muutkaan totuudelle mitään mahda. Jumalan omat kirjoitukset
eivät sammu harhaoppisten vuoksi. - Tänäänkin
+ kirjoitti:
Ota välillä joku valenikeistäsi käyttöön ja kehu itteäs niinkuin täällä on tapana
eivät sammu harhaoppisten vuoksi.Tulet näkemään kerran, että minulla ei ole muuta nimimerkkiä käytössäni kuin tämä Tänäänkin. Jonah, Jumalan Pojan jumaluuden kieltäjä aloitti tuon valheen ja Semper jatkoi ja te nielitte sen.
- Varoitus sinulle
+ kirjoitti:
Ota välillä joku valenikeistäsi käyttöön ja kehu itteäs niinkuin täällä on tapana
eivät sammu harhaoppisten vuoksi.Mikä risti retkeläinen sinä olet sinä uskallat Sanaa vastaan käydä missä on sinun Jumalan pelkosi?
Näköjään sinä yrität Jumalan Sanan jalkoihisi polkea tiedätkö sinä et voi ristisi taakse piiloutua sillä katoilta se julistetaan.
Tähtesi ei enään kukaan käy rukous taistelua olet täysin yksin Jumalan edessä.
Jumala tumion antakoon minä, vain varoitan sinua. - Varoitus sinulle
Varoitus sinulle kirjoitti:
Mikä risti retkeläinen sinä olet sinä uskallat Sanaa vastaan käydä missä on sinun Jumalan pelkosi?
Näköjään sinä yrität Jumalan Sanan jalkoihisi polkea tiedätkö sinä et voi ristisi taakse piiloutua sillä katoilta se julistetaan.
Tähtesi ei enään kukaan käy rukous taistelua olet täysin yksin Jumalan edessä.
Jumala tumion antakoon minä, vain varoitan sinua.Varoitus koskee nimimerkki
Tänäänkin kirjoitti:
Tulet näkemään kerran, että minulla ei ole muuta nimimerkkiä käytössäni kuin tämä Tänäänkin. Jonah, Jumalan Pojan jumaluuden kieltäjä aloitti tuon valheen ja Semper jatkoi ja te nielitte sen.
Olet veljiemme syyttäjän asialla Tänäänkin-nimimerkin käyttäjä.
Syyttämällä väärin perustein minua ei sinun kruunusi kirkastu.
Itse olet lukuisia kertoja todistanut itsestäsi, että käytät monia
eri nimimerkkejä. Se on aikanaan aiheuttanut hämmennystä niin,
että minäkin taannoin hämmästelin moninikkisyytesi seurauksia.
Voit vapaasti jatkaa vääriä syytöksiäsi minut nimeltä mainiten,
mutta voisitko vastalahjaksi vaivautua vastaamaan kysymyksiini?
Kohtuullinen pyyntö, vai mitä, tänäänkin-amen-uskova1- etc-etc...Tänäänkin kirjoitti:
Tulet näkemään kerran, että minulla ei ole muuta nimimerkkiä käytössäni kuin tämä Tänäänkin. Jonah, Jumalan Pojan jumaluuden kieltäjä aloitti tuon valheen ja Semper jatkoi ja te nielitte sen.
Valehtelet, Tänäänkin. En kiellä Jumalan Pojan jumaluutta. Mutta sanon, että Jeesus ei ole Jumala.
Jumaluus on eri asia kuin Jumala.
Jouduit aiemmin tunnustamaan moninikkeytesi, kun pyysin sinua vastaamaan Jumalan kasvojen edessä, mitä nimimerkkejä olet käyttänyt.
Pidempään keskusteluun en kanssasi ryhdy. Selittele mitä selittelet.- Tänäänkin
Jonah kirjoitti:
Valehtelet, Tänäänkin. En kiellä Jumalan Pojan jumaluutta. Mutta sanon, että Jeesus ei ole Jumala.
Jouduit aiemmin tunnustamaan moninikkeytesi, kun pyysin sinua vastaamaan Jumalan kasvojen edessä, mitä nimimerkkejä olet käyttänyt.
Pidempään keskusteluun en kanssasi ryhdy. Selittele mitä selittelet.Mitä ihmeen tunnustettavaa minulla oli? Sinä ja Semper valehtelitte röyhkeästi, että ole greeen ja Sanan saattaja ja vaikka mitä. Minä kerroin mielelläni ja rehellisesti mitä nimimerkkejä olen käyttänyt, mutta valheenne kiihtyi vain. Haukkumisenne kävi niin pahaksi ja hävettäväksi, että en edes viitisi kuvata mitä kaltaisistanne sanotaan Raamatussa.
Minä kykenen vastaamaan kaikista tekemisistäni Jumalan kasvojen edessä, mutta kykenetkö sinä sitä tekemään. Miten te viitsitte olla olevinanne uskovaisia ja silti rikotte täydellisesti Jumalan lain?
Meillä ei todellakaan ole mitään yhteistä. - Tänäänkin
Jonah kirjoitti:
Pidempään keskusteluun en kanssasi ryhdy. Selittele mitä selittelet.Kiellät Jumalan Pojan, koska et tunnusta Hänen TULLEEN lihaksi, eli ihmiseksi. Vastaa kuka Hän on sinulle?
- +
Varoitus sinulle kirjoitti:
Varoitus koskee nimimerkki
Noinhan se menee. Enkös sitä ole jo kirjoittanut. Jumalattomat jakavat
matkalippuja helvettiin kun eivät muuhun kykene. Kaikki tietysti Jumalan
nimissä (Jumala tuomitsee helvetin tuleen), ei kirjoittaja. Ovelaa eikö?
Sillä ei vain ole minulle eikä muillekkaan tosiuskoville merkitystä koska
me tunnemme Raamatun ja tiedämme ettei helvetti ole ihmisten paikka.
Joillakin on paljon oppimista. Uhkailut ei nyt auta. Totuus ei pala tulessakaan.
"Tänäänkin" sain tulkita nämä jakeet näin:
Jeesus Kristus Jumalan Poika oli ensimmäinen luoduista ja viimeinen
lain alla syytömänä tapettu.
Jeesuksen kautta tuli ARMO ja TOTUUS, AAMEN!- Tänäänkin
Näyt lappalaisenjukka missä kerrotaan Jumalan ainoan Pojan olevan LUOTU!
- Heh hee
Tänäänkin jää kirkkaasti hopealle näillä Raamatunlausekoteloilla.
- Tänäänkin
Toin koko luvun käsiteltäväksi. En etsinyt jakeita sieltä sun täältä, vaan toin kokonaisen luvun.
- jaikali
>>>Tänäänkin jää kirkkaasti hopealle näillä Raamatunlausekoteloilla.
- Usko Toivonen
>> TULEVA ON! >>
20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Ilm. 22.
" Amen, tule Herra Jeesus! " - voi voi sentään
Usko Toivonen Armo Armollinen Sanan Saattaja jne,,, riittäähän noita.
- Tänäänkin
Usko Toivonen, Armo Armollinen, Sanan saattaja, greeen, Jeesus on tie, ovat aivan omia persoonia, eivät minä. Välillä sanoit minua huoneen haltijaksi ja keneksi kaikiksi oletkaan syyttänyt. Luulenpa, että luulet minua kaikiksi, joilla on Elävän Jumalan tuntemus ja usko Häneen.
Minä kirjoitan Tänäänkin nimimerkillä ja olen kirjoittanut ketjun myötä syntyneillä nimimerkeillä aikaisemmin. Nimimerkkini olivat silloin ketjun aloittaja, aloittaja, Totta, Raamattu, Vastaus1 ja Aamen.
Vuosia olen kirjoittanut ilman mitään nimimerkkiä ja saanut tuoda tänne Raamatun mukaisen opin. Ette tiedäkkään moniko kirjoittaa sitä, mitä Jeesus on minulle kirkastanut ja jota olen tänne jakanut. Tänäänkin kirjoitti:
Usko Toivonen, Armo Armollinen, Sanan saattaja, greeen, Jeesus on tie, ovat aivan omia persoonia, eivät minä. Välillä sanoit minua huoneen haltijaksi ja keneksi kaikiksi oletkaan syyttänyt. Luulenpa, että luulet minua kaikiksi, joilla on Elävän Jumalan tuntemus ja usko Häneen.
Minä kirjoitan Tänäänkin nimimerkillä ja olen kirjoittanut ketjun myötä syntyneillä nimimerkeillä aikaisemmin. Nimimerkkini olivat silloin ketjun aloittaja, aloittaja, Totta, Raamattu, Vastaus1 ja Aamen.
Vuosia olen kirjoittanut ilman mitään nimimerkkiä ja saanut tuoda tänne Raamatun mukaisen opin. Ette tiedäkkään moniko kirjoittaa sitä, mitä Jeesus on minulle kirkastanut ja jota olen tänne jakanut.Tarkoitatko, että 'opetustyösi' tuloksena lukijoissa on paljonkin sellaisia, joiden uudestisyntyminen on jämähtänyt odottamaan täydellisen pyhitystilan saavuttamista, totaalista valaistumista, nirvanaa?
Onko sinun lisäksesi lukijoissa useitakin sellaisia uskovia, jotka ovat irtautuneet vanhan ihmisen ja lihan kautta nousevista kiusauksista?
Sinun vanha ihmisesi on vaiennettu lopulliseen kuolemaan niin, ettei vihollinen enää missään sinua kiusaa. Onko sinun veroisia eläviä pyhimyksiä palstalla jo paljonkin? Arvioisitko karkeasti lukumäärän?
Tänäänkin: >>Ette tiedäkkään moniko kirjoittaa sitä, mitä Jeesus on minulle kirkastanut ja jota olen tänne jakanut.
Huomaathan Tänäänkin nuo pari kysymystä, joissa tiedustelin
tarkemmin niitä tuloksia, joihin viestissä 5.5.2011 16:34 viittasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281