Olen todistaja. Minua harmittaa suunnattomasti kun tiedän ettei lahko ole totuudellinen mutta silti on pakko uskoa LOL...;DDDD
Harmittaa kun järkeni ei pelaa kunnolla ja on pakko kierrellä ja kaarrella koska minut on aivopesty ;DDD
Totuus sattuisi liikaa ja harmittaa kun en kestä sitä vaikka sisimmässäni tiedän että kultti valehtelee LOL ;DDDDDDDD
On pakko LOL nauraa ;DDDDD koska jotenkin pitää peittää se etten kykene puhumaan itse asiasta ja avauksista täälläDDDDD.
Yritäpä tehdä joku liian osuva ja totuudellinen asia niin en pysty keskustelemaan siitä itse asiasta vaan pitää mennä henkilöön ;DDDDDDD LOL ihan vaan siksi että argumentit on exillä ja muilla ei-todistajilla liian hyvät usein ;DDD
En kestä totuutta LOL DDDDDDDDDDD
D- ihminen= (;DDD)
5
<50
Vastaukset
Sinunko mielestäsi vain todistajat käyvät henkilöön? Taidat olla nauranut aivosi piloille.
- nnnnimmuks
Sieltähän se D- ihminen ilmoittautuikin. ;D
- retkuketkuexexex
Ilo ilman viinaa on TEESKENTELYÄ.
Suomalainen sananlasku...
Sitten kun on jokaviikonloppuinen känni tarpeex usein vedetty,
ei järki enää pelaa kunnolla
,tulee ihmissuhdeongelmia,
potkut töistä viinan vuoksi ja avioero kun kännissä hakasahtaa vieraisiin,
ja lopux potkut srk:sta, kun ei kadu yhtään mokailujaan, vaan haistattaa pitkät v****t kaikille s*****n neuvojille ja tahtoo viinaa vaan lisää.....
Ja tää kaikki on s***n jt syytä, MINUSSAHAN ei mitään vikaa ole :D- tuioto9uy
siis mihin toi nyt niinkun liittyi? täsmentäisitkö pikkasen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298