http://www.iltalehti.fi/ruoka/2011050513665318_ru.shtml
Itse aion kuitenkin syödä vain sisäfilettä päivittäin. Se on terveellistä ja kevyttä? Nam.
Maailma kestää oman elinaikani, ei voisi vähempää kiinnosta, vaikka maapallo tuhoutuisi kuolemani jälken heti.
Lihansyönti SEIS
7
67
Vastaukset
- _jaahas-
sinun jälkeläiset joutuvat kärsimään. Muista se!!!! Toivottavasti et huonoja geenejäsi levittelekään.
- Muka geeni Hahahahah
Ootta te ateistit outoa porukkaa, ensin väitätte ihmisen polveutuvan evoluution kautta apinasta, ja apinatkin ovst syöneett lihaa, kuten koko luomakunta iätkaiket, tuhansia vuosia, ja sitten te koitatte tull väittämään, että meidän pitää syödä vain porkkanoita ja kerätä makkarat ja juustot kauppojen roskapöntöistä, niin se on sitten ekologista.
Haistakaa jo lopultakin märäntö !
Tai se onkin luonnonmukaista, että te syötte jätteet, ja heiniä lisäksi, niinhän se on elukoidenkin kohalla, me syömme riistaa ja kalastamma lohta, koska oomme luonnonmukaisesti ravintoketjun huipulla, eikä siellä syödä korppien ja rottien ruokaa.
Jos puhtaan lihan syöjillä on huonot geenit, niin mee hävitä ensiksi petoelukat ja petolinnut, vai onko niillä paremmat geenit ?
Ootko sinä nähny geeniä ? - tjooo
Muka geeni Hahahahah kirjoitti:
Ootta te ateistit outoa porukkaa, ensin väitätte ihmisen polveutuvan evoluution kautta apinasta, ja apinatkin ovst syöneett lihaa, kuten koko luomakunta iätkaiket, tuhansia vuosia, ja sitten te koitatte tull väittämään, että meidän pitää syödä vain porkkanoita ja kerätä makkarat ja juustot kauppojen roskapöntöistä, niin se on sitten ekologista.
Haistakaa jo lopultakin märäntö !
Tai se onkin luonnonmukaista, että te syötte jätteet, ja heiniä lisäksi, niinhän se on elukoidenkin kohalla, me syömme riistaa ja kalastamma lohta, koska oomme luonnonmukaisesti ravintoketjun huipulla, eikä siellä syödä korppien ja rottien ruokaa.
Jos puhtaan lihan syöjillä on huonot geenit, niin mee hävitä ensiksi petoelukat ja petolinnut, vai onko niillä paremmat geenit ?
Ootko sinä nähny geeniä ?sama kun yrittäis puhua seinälle. Moro.
- 6
tjooo kirjoitti:
sama kun yrittäis puhua seinälle. Moro.
Painu vaan tunkemaa sitä porkkanaa perseeseesi viher homostelija ja pysy poissa.
- nautiskelija...
Syömmekin ainoastaan suomalaista lihaa, koska kotimaisuus ja lähiruoka ovat meille tärkeitä.
- 2. nautiskelija...
Lihan kotimaalla ei ole mitään merkitystä, koska vain korkea laatu ja edullinen hinta ovat meille tärkeitä.
- 19
Paskat tämäkin on jenkkien vika, ne syö kaikista eniten lihaa maailmassa. Lihan syönnin lopettaminen ei vaikuta mitenkään. Pitää vähentää ihmisiä radikaalisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565