Lihansyönti SEIS

Oma perse best

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _jaahas-

      sinun jälkeläiset joutuvat kärsimään. Muista se!!!! Toivottavasti et huonoja geenejäsi levittelekään.

      • Muka geeni Hahahahah

        Ootta te ateistit outoa porukkaa, ensin väitätte ihmisen polveutuvan evoluution kautta apinasta, ja apinatkin ovst syöneett lihaa, kuten koko luomakunta iätkaiket, tuhansia vuosia, ja sitten te koitatte tull väittämään, että meidän pitää syödä vain porkkanoita ja kerätä makkarat ja juustot kauppojen roskapöntöistä, niin se on sitten ekologista.

        Haistakaa jo lopultakin märäntö !

        Tai se onkin luonnonmukaista, että te syötte jätteet, ja heiniä lisäksi, niinhän se on elukoidenkin kohalla, me syömme riistaa ja kalastamma lohta, koska oomme luonnonmukaisesti ravintoketjun huipulla, eikä siellä syödä korppien ja rottien ruokaa.

        Jos puhtaan lihan syöjillä on huonot geenit, niin mee hävitä ensiksi petoelukat ja petolinnut, vai onko niillä paremmat geenit ?

        Ootko sinä nähny geeniä ?


      • tjooo
        Muka geeni Hahahahah kirjoitti:

        Ootta te ateistit outoa porukkaa, ensin väitätte ihmisen polveutuvan evoluution kautta apinasta, ja apinatkin ovst syöneett lihaa, kuten koko luomakunta iätkaiket, tuhansia vuosia, ja sitten te koitatte tull väittämään, että meidän pitää syödä vain porkkanoita ja kerätä makkarat ja juustot kauppojen roskapöntöistä, niin se on sitten ekologista.

        Haistakaa jo lopultakin märäntö !

        Tai se onkin luonnonmukaista, että te syötte jätteet, ja heiniä lisäksi, niinhän se on elukoidenkin kohalla, me syömme riistaa ja kalastamma lohta, koska oomme luonnonmukaisesti ravintoketjun huipulla, eikä siellä syödä korppien ja rottien ruokaa.

        Jos puhtaan lihan syöjillä on huonot geenit, niin mee hävitä ensiksi petoelukat ja petolinnut, vai onko niillä paremmat geenit ?

        Ootko sinä nähny geeniä ?

        sama kun yrittäis puhua seinälle. Moro.


      • 6
        tjooo kirjoitti:

        sama kun yrittäis puhua seinälle. Moro.

        Painu vaan tunkemaa sitä porkkanaa perseeseesi viher homostelija ja pysy poissa.


    • nautiskelija...

      Syömmekin ainoastaan suomalaista lihaa, koska kotimaisuus ja lähiruoka ovat meille tärkeitä.

      • 2. nautiskelija...

        Lihan kotimaalla ei ole mitään merkitystä, koska vain korkea laatu ja edullinen hinta ovat meille tärkeitä.


    • 19

      Paskat tämäkin on jenkkien vika, ne syö kaikista eniten lihaa maailmassa. Lihan syönnin lopettaminen ei vaikuta mitenkään. Pitää vähentää ihmisiä radikaalisti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe