kannattaa pitääkin tämä sellaisena!
Huu-Haalla on ihan kuollutta...
18
98
Vastaukset
- verahelsinki
Eikä ole :)
- Demoniiih...;o)...
Kai täällä on kuollutta, kun heti kahelit on aukomassa tympeetä värkkiään...Ikävät immeiset...;o)...
- Demoniiih...;o)...
Hmmm...Aika iso elin Laardilla, kun oikein isolla kirjaimella kirjoitit sen..No...et sä sitä saa..Ihan Solalle SE kuuluu..Hui, kun olet kateellinen ..Mut oles huoleti..Kyl sä joku päivä ja ihan oikiasti saat pippeliä..;o)...
- H / H
No moi Demo.
Työilta taas takana. Voi kurkkia vaikka huuhaalle:) Ja arvaa, kansakoulupohjalta:))) - Demoniiih...;o)...
H / H kirjoitti:
No moi Demo.
Työilta taas takana. Voi kurkkia vaikka huuhaalle:) Ja arvaa, kansakoulupohjalta:)))Heissanpaheih..H/H..No vaikkast kiertokoulupohjalta..;o)....
Mä tässä yritän toipua yövuoroista...Edessä neljä vapaata..(kannatti vappumarssia duunissa)...Saunan raukaisemana naatin huuhailun ilosta...;o)... - H / H
Demoniiih...;o)... kirjoitti:
Heissanpaheih..H/H..No vaikkast kiertokoulupohjalta..;o)....
Mä tässä yritän toipua yövuoroista...Edessä neljä vapaata..(kannatti vappumarssia duunissa)...Saunan raukaisemana naatin huuhailun ilosta...;o)...Äkkiä sitä palautuu. Ittelläkin heittelee työvuorot. Menin jo iltapäivällä. No yö sellaisia ei ole näköpiirissä. Rajoittuu virka-ajasta puoleen yöhön plus viikonloppuja. On sesonki meininki. Kausiluonteisuus.
Mun työnihän on tehdä vaippoja nettipäivystäjille:))) - Demoniiih...;o)...
H / H kirjoitti:
Äkkiä sitä palautuu. Ittelläkin heittelee työvuorot. Menin jo iltapäivällä. No yö sellaisia ei ole näköpiirissä. Rajoittuu virka-ajasta puoleen yöhön plus viikonloppuja. On sesonki meininki. Kausiluonteisuus.
Mun työnihän on tehdä vaippoja nettipäivystäjille:)))Palautuu kyllä..kunnon yöunilla...;o)...Yövuorot ovat mukava lisä katkaisemaan työn arkirutiineja...kivaa vaihtelua...:o)...
Sinulla on sitten hurjan vastuullinen duuni..Pidät kansakuntamme nettipäivystäjät kuivahkoina..;o)... - H / H
Demoniiih...;o)... kirjoitti:
Palautuu kyllä..kunnon yöunilla...;o)...Yövuorot ovat mukava lisä katkaisemaan työn arkirutiineja...kivaa vaihtelua...:o)...
Sinulla on sitten hurjan vastuullinen duuni..Pidät kansakuntamme nettipäivystäjät kuivahkoina..;o)...Kyllä. Olen aina ollut kuivan kauden mies:) On pidettävä myös huolta sellaisista jotka "märkivät".
Mutta hyvää yötä tälle erää. Ai hitto...huomenna onkin vapaa päivä. Unohdin. No ehtii käymään huuhaalla:) - Demoniiih...;o)...
H / H kirjoitti:
Kyllä. Olen aina ollut kuivan kauden mies:) On pidettävä myös huolta sellaisista jotka "märkivät".
Mutta hyvää yötä tälle erää. Ai hitto...huomenna onkin vapaa päivä. Unohdin. No ehtii käymään huuhaalla:)Olet niin humaani ja ajattelevainen..;o)...
Nääs levollisen ihanaisia unosia..Herää vapaalle onnellisen viriilinä..uuden päivän tuomiin haasteisiin...;o)...
- Demoniiih...;o)...
Huoh..Ei sinusta ole edes vastusta..Latteuksia viljelet, kun et muuhun kykene..;o)...
- verahelsinki
Mitäs mä tuntemattomille vastaisin? vitun puskat :D
- höperö / heippa
pus pus veerallekin:) ja hyvää yötä.
- Demoniiih...;o)...
Et vaan kykene etkä osaa olla ihmisiksi..Sinulla ei ole tunneälyä..ei sosiaalisen kanssakäymiseen tarvittavaa ymmärrystä.
- Demoniiih...;o)...
Ohos kunnianloukkaus..:o/...
Sorry..Mä en ole sun duunikaveris.. En taistele asiakkaistasi..oles huoletta...;o)... - verahelsinki
En mee, vaan mua vituttaa tyhmäi :D
- up
up
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882