paljonko suomi saa eu tukeja?paljonko maksaa ite?mä kovasti epäilen et miinukselle mennään...mikä järki tämmöstä systeemiä on tukea?suomi voi tuottaa ite kaikki tarvitsemansa energia ja ruoka.emme ole riippuvaisia kenestäkään.olen kuulut et suomi elää vienistä.outoa oon aina luulu et leivästä.en oo sitä mieltä etteikö niitä jotka apua tarvii tule auttaa.mut jos alotettas kotoa ennenku ruvetaan muitten maitten ihmisistä huolehtii.totuus on et niin kauan ku ykski suomalainen on nälissään ni ei ropoakaan muualle.ei ne meijän rahoja muutenkaan tarvi.on sielä varakkaampaaki porukkaa maksaan.
Voiko joku opettaa tyhmää.
1
60
Vastaukset
- .,,-,-m.ml
1,5 miljardia miinuksella kaks vuotta siten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411516
- 1447106
- 1045912
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425249- 524351
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179- 613584
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 813177
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223105