paljonko suomi saa eu tukeja?paljonko maksaa ite?mä kovasti epäilen et miinukselle mennään...mikä järki tämmöstä systeemiä on tukea?suomi voi tuottaa ite kaikki tarvitsemansa energia ja ruoka.emme ole riippuvaisia kenestäkään.olen kuulut et suomi elää vienistä.outoa oon aina luulu et leivästä.en oo sitä mieltä etteikö niitä jotka apua tarvii tule auttaa.mut jos alotettas kotoa ennenku ruvetaan muitten maitten ihmisistä huolehtii.totuus on et niin kauan ku ykski suomalainen on nälissään ni ei ropoakaan muualle.ei ne meijän rahoja muutenkaan tarvi.on sielä varakkaampaaki porukkaa maksaan.
Voiko joku opettaa tyhmää.
1
86
Vastaukset
- .,,-,-m.ml
1,5 miljardia miinuksella kaks vuotta siten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622