osaako kukaan laskea 2 2 x 2 ?
2 + 2 x 2
18
667
Vastaukset
- Efraim Elo
Kaikkihan tuon tietää.
Oikea vastaus on 6.
Ensin lasketaan kertolasku ja sitten vasta yhteenlasku.
Eli toisin sanottuna ensin 2x2=4 2=6- kuyfjhlgl
Väärin!
- c x
kuyfjhlgl kirjoitti:
Väärin!
No eihän ole
- mitasinaettiamitaa
ei varmasti ole väärin !
- hm?
Onko tää joku kompa? :D Vastaus on kyllä? (Kyllä, joku osaa laskea 2 2x2.)
- huohhoijakkaa
Pilkkua viilaamalla toinen oikea vastaus voisi olla 4x 2 mutta tylsähkö kompa se on silloinkin.
- jk
ei ole
Kuusi
- asd12312
osaa
- dodge.landon
6
- :)
6 tai 2x 4
- Ok?
2x2=4 - 2 =2
- 666
6, teillä on näköjään matematiikan tunnit jääneet väliin.. :D
- Maatikanopettaja
Heihaloo! Tuossa yllä on kyllä saatu oikeita vastauksia, mutta merkinnät on väärin. Yhtäläisyysmerkin molemmat puolet on oltava yhtä suuret.
Esimerkiksi nimimerkki "Ok?" 2x2=4
4-2=2
Eipä silti, sinä olit kyllä ymmärtänyt koko tehtävän väärin ja sitä myötä myös laskenut ihan väärin. - kyllä
kyllä
- kustannuslaskija
Missä viipyy aloittajan selvitys?
- faafaffa
Helmitaulu on ruosteessa. Kannattaisi hommata semmoinen muovinen taikka puinen taulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201