Saksa pelistä on tulossa selkeä tappio. Suomen peli käsittämätöntä sähläystä ja valmennus vielä heikompaa.
Joko nyt näytöt riittävät perseisiin kohdistuvaan mojovaan potkuun? Kummolasta ei ainakaan voi ohi potkaista!
Joko Jalonen ja Kummola vihdoin pellolle?
5
93
Vastaukset
- Kypärätemppu-Pesonen
Voihan Saksa tehdä pari maalia lisää omiin ja vielä hävitäkin?
- Jukka jäätyy...
Pitikö vaihtaa molari toisen maalin jälkeen? Viimeistän kolmannen?
No piti!
Vaihtoiko Jukka?
No eihän sen äly riitä. Taaskaan. - katsoj
olen samaa mieltä johtoporras vaihtoon, en kyllä jalosta ensimmäiseksi vaihtaisi vaan nämä taustalla olevat pullasorsat (kurri, jutila) jotka näivettävät sekä pelaajat että kansan. Miten entiset suurpelaajat saavat itsensä tuollaiseen kuntoon???????????? Pysyisivät poissa näistä ympyröistä.
- perseet leviää
Olen samaa mieltä kanssasi ja jos näitte heidän ilmeensä voiton selvittyä ,niin huomasitte varmaan että paskantärkeys ei katoa edes ilon hetkellä. Ilmekään ei edes värähtänyt heidän kasvoillaan ja sama on tarttunut jo näköjään Nummiseenkin. No, selvähän se on et heitä vituttaa ,kun ovat menettämässä klamourinsa ,kun huomaavat toimineensa täysin möllikkään jo vuosikaudet pelaajavalinnoissa ja muussakin toiminnassa.
- Fransuherman
Ei muuta kuin Jukka ei kuitenkaan Jalonen vaan Jukka KOIVU suomen valmentajaksi! Pitäähän se nähdä valmentajan touhu on jatkuvasti samanmoista sähellystä ei tuosta Jalosen touhusta tule kertakaikkiaan mitään. Koko valmennusjohto uusiksi, ensin tuo marakatti-jalonen vaihtoon ja sen jälkeen muut! Nurminen mikä on hänen virkansa ei taivahan talikynttilät! Selittää itsensä solmuun anna mun nauraa pojan kohellusta tuosta nyt ei kukaan ota selvää, Urpo Ylönen Koivun kanssa remmiin niin jopa alkaa touhu toimia niin kuin pitää!
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3113074Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1272075
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121405- 661357
- 711319
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811278