K-Rauta harhauttaa

kepulointia

Kävin K-Raudassa lehdessä olleen 4-sivuilmoituksen johdosta ostaakseni orvokkeja. No eipä Siilin myymälässä ollut Naumasen mainoksessa mainostettuja ja samaa kyseli siinä henkilökunnalta toisetkin asiakkaat. Taitaa olla Naumasen tyyli hoitaa mainontaa lainvastainen. En viitsinyt pyytää lappua saadakseni niitä myöhemmin, vaikka siihen minulla olisi ollut oikeus. Kun kuulemma heillä ei ole tarjouksessa kuin samaisessa mainoksessa mainitut amppeliorvokit. Olisi tuosta voinut ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaisiin, kun mainonta on harhaanjohtavaa. Ratkaisen omalta kohdaltani asian niin, että saa K-Rauta jäädä pois asiointipaikoista.

63

13019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just nii

      Kyllä näin on.

    • Asiakas on tärkein

      Pois saa jäädä minunkin osaltani K-raudan tyly asiakaspalvelu.jotenkin ihmeellinen fiilis kun sinne astuu sisälle.

    • Ei ala hyvin..

      Mitenkäs tuo laki menikään? Pitäisi olla vastaava tuote samalla hintaa vai? Ei kuulosta kovin hyvältä.. Samaan törmäsin Gigantissa. Kelpaako selitys: kaikki meni jo?

    • Aapaa

      Mitta on täynnä mullakin, ja jatkossa asioin Kuopiossa. Törkeän huonoa palvelua, jos palvelua edes sattuu saamaan. Rakennustarvikkeiden kuljetusaikataulut eivät pidä ollenkaan paikkaansa, joten kaikki omat ja kirvesmiehen aikataulut uusiks. Tietenkään kaupassa ei edes pahoitella asiaa vaan sanotaan, ettei mahdeta kuljetuksille mitään. Laskuttavat myös samasta tavarasta useaan kertaan, pitää olla tarkkana! Maalien hinnassa säästin tänään satoja euroja ostamalla ne Kuopiosta ja kaupan päälle Kuopiosta hyvä palvelu. En osta enää mitään Siilin K-raudasta!

      • pöppö

        ei se oo yhtään erilaista kuopion raudassakaan. henkilökunnalle on sanottu että yhtään asiakasta ei saa ilman ostoa päästää ulos..!


      • asiallinen palvelu

        Ostin mökille syksyllä vain 10 tiiliskiveä Kuopiosta ja nyt keväällä 30 Siilistä. Kuopiossa palvelu oli asiallista ja ystävällistä sekä kassankin kanssa naureskelimme, että näillä kummoista rakennella.Kaveri kertoi pyytämättä tilien hintoja. Siilissä palvelu oli heikkoa, paperi vain tökättiin käteen ja noutopihalta tavaran hakua oli paljon Kuopion myymälää hankalampaa tehdä. Jatkossa teen ostokseni matkan varrelta viimeistään Kuopiossa.


      • Entinen asiakas
        pöppö kirjoitti:

        ei se oo yhtään erilaista kuopion raudassakaan. henkilökunnalle on sanottu että yhtään asiakasta ei saa ilman ostoa päästää ulos..!

        Mitenhän ne meinaa sen toteuttaa?? Myyjät roikkuu hihassa ulko-ovelle asti vai? Ei se asiakaspalvelu Kuopion K-raudasssakaan, aina niin parasta ole ollut. Sisustusosastolla olen saanut niin ylimielistä palvelua, eräältä vanhemmalta miesmyyjältä. Odotin vuoroani ja huomasin kuinka hyvää palvelua vanhempi pariskunta sai tältä samaiselta miesmyyjältä. Tosin he valitsivat juuri tämän miehen suosittelemat laatat. Minä taas halusin itse valita omaan kylpyhuoneeseeni laatat. Olikohan ammattiylpeys koetuksella, kun nuorempi asiakas osasi itse valita tuotteensa. En enää ikinä mene Kuopion K-Rautaan. Rakennustarvikeosastolla taas tuntuu olevan ammattitaito välillä hukassa.... No onhan siellä hyvääkin palvelua joskus saanut, mutta useammat huonot kokemukset saavat minut äänestämään jaloillani...


      • robin 44
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Mitenhän ne meinaa sen toteuttaa?? Myyjät roikkuu hihassa ulko-ovelle asti vai? Ei se asiakaspalvelu Kuopion K-raudasssakaan, aina niin parasta ole ollut. Sisustusosastolla olen saanut niin ylimielistä palvelua, eräältä vanhemmalta miesmyyjältä. Odotin vuoroani ja huomasin kuinka hyvää palvelua vanhempi pariskunta sai tältä samaiselta miesmyyjältä. Tosin he valitsivat juuri tämän miehen suosittelemat laatat. Minä taas halusin itse valita omaan kylpyhuoneeseeni laatat. Olikohan ammattiylpeys koetuksella, kun nuorempi asiakas osasi itse valita tuotteensa. En enää ikinä mene Kuopion K-Rautaan. Rakennustarvikeosastolla taas tuntuu olevan ammattitaito välillä hukassa.... No onhan siellä hyvääkin palvelua joskus saanut, mutta useammat huonot kokemukset saavat minut äänestämään jaloillani...

        Ei aina kaikill,le hyvä päivä


      • Anonyymi
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Mitenhän ne meinaa sen toteuttaa?? Myyjät roikkuu hihassa ulko-ovelle asti vai? Ei se asiakaspalvelu Kuopion K-raudasssakaan, aina niin parasta ole ollut. Sisustusosastolla olen saanut niin ylimielistä palvelua, eräältä vanhemmalta miesmyyjältä. Odotin vuoroani ja huomasin kuinka hyvää palvelua vanhempi pariskunta sai tältä samaiselta miesmyyjältä. Tosin he valitsivat juuri tämän miehen suosittelemat laatat. Minä taas halusin itse valita omaan kylpyhuoneeseeni laatat. Olikohan ammattiylpeys koetuksella, kun nuorempi asiakas osasi itse valita tuotteensa. En enää ikinä mene Kuopion K-Rautaan. Rakennustarvikeosastolla taas tuntuu olevan ammattitaito välillä hukassa.... No onhan siellä hyvääkin palvelua joskus saanut, mutta useammat huonot kokemukset saavat minut äänestämään jaloillani...

        Niin myös Nilsiän k raudan kodinkone osastolla. Jos myy
        Jältä pyytää apua niin hän
        kantaa ostoksen kassalle ja
        sanoo kassalle hinnan joka ei ole
        Jos olisin itse löytänyt. Eiköhän
        myyjä ymmärrä kuka suurin
        kärsijä? Vai tekeekö hän sen
        tarloituksella työnantajalleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin myös Nilsiän k raudan kodinkone osastolla. Jos myy
        Jältä pyytää apua niin hän
        kantaa ostoksen kassalle ja
        sanoo kassalle hinnan joka ei ole
        Jos olisin itse löytänyt. Eiköhän
        myyjä ymmärrä kuka suurin
        kärsijä? Vai tekeekö hän sen
        tarloituksella työnantajalleen?

        Saman töykeän palvelun olen saanut
        Kodinkone myyjältä. Kelle on vähän
        annettu niin ei voi paljon vaatia.


    • rakentaja Rane

      K-raudat yleensä ovat jäänet kehityksen kelkasta. Palvelu huonoa, tuotteet kalliita, laatu heittelee.

    • EI Naumaseen

      Huonoja kokemuksia mullakin. Huonommaks meni vielä, kun omistaja vaihtu.

    • perseest

      kokkosella on keltaista nestettä päässä ollu jo 30 vuotta. nimm. kokemusta myös työntekijänä

    • dskhtgr ndsgdsg

      Kyllä se on niin, että Siilin k-raudassa on niin kallista että hyvinkin kannattaa ajella Kodin Terraan. Valikoimissa löytyy ja palvelu on hyvä.

      Sääli että ahneus ajaa asiakkaat naapurikunnan puolelle ostoksille, mielellään sitä ostaisi omasta kunnasta.

      Toivalan rautiaan ei kannata edes poiketa.

      • ...

        Me ollaan kyllä saatu hyvää palvelua sekä maalipuolelta (se tumma naismyyjä ja vanhempi mies) ja rakennuspuolen kahdelta myyjältä (vanhempi ja se ryhdikkään oloinen). Alennuksia ei nykyään oikein enää tipu, joten kannattaa käyttää rakennustiliä, saa ainakin sen 5%. Totta on, että kaikkia myyjiä asiakas ei kiinnosta.
        Meidän ainakin kannattaa yleensä hakea tavara läheltä (5km) kuin lähteä jonnekin Terraan kuluttamaan aikaa ja rahaa.


      • klkk1

        Nämä Siilinjärven ja Kaavin k-raudat on hirveän hankalia esim. mökkiläiselle
        jos tarvitset jotain foamin palasta tai terassilaudan pätkää, hinnat on vähintään 1.5 kertaiset normi hintoihin nähden. vaihtoehdoksi jää ajaminen Kuopioon tai
        myyjän kanssa inttäminen.


    • erkkieskoaatami

      liki kahdenkymmenen vuoden kokemuksella työntekijänä ja viime aik. asiakkaana..
      ostakaa tuotteennee kuopiosta, joensuusta, jostain muualta lähiympäristöstä. kokkosen k raudan palvelu, hinnat ja toiminta ja pe...seestä.
      sama tuote siilissä 42,e kuopiossa 24 e. samaa myymäläketjua. samat mainokset, sama omistaja.
      kuka vetää välistä?

    • O.N.

      Jos nyt joku ottas noista omistajatouhuista selvää ennen kuin haukkuu. Siilinjärven ja Kuopion K-raudan omistaa tasan yks ja sama perhe, Naumanen. Kokkonen jättäytyi omistajana pois alkuvuodesta.

    • EX K-Rautalainen

      Joo, niinhän se on, että Naumanen sitä Siilinjärven K-Rautaa pyörittää. Kuulenani mukaan Olli Naumanen, joka on Matti Naumasen poika. Oisko tuo O.N. itse Olli Naumanen

      Olen itse entinen K-rauta Kuopion työntekijä. Vaihdoin itse työpaikkaa, kun Naumaset tulivat Kuopioon. Olen vaihdokseeni erittäin tyytyväinen. Tosin Matti Kokon aikaista K-Rautaa muistelen hyvällä.

    • "Viitsinyt"....

      Ei kannata sitten narista, kun et kerran itse ollut halukas tekemään asian hyväksi mitään.
      Kauppias toimii aivan laillisesti, kun uuden tuote-erän tullen myy sinulle tarjoushintaan haluamasi tuotteen.

      • lait hallussa

        Kauppiaan olisi pitänyt tarjota tuota mahdollisuutta myydä myöhemmin samalla hintaa. Sitä ei todellakaan tehty. Ei asiakkaan tarvitse sitä pyytää, vaan myyjän pitää tarjota automaattisesti. Harhaanjohtavasta mainonnastahan tässä oli kyse, kun mainoksen mukaista tuotetta ei ollut lainkaan myymälässä.


    • Pellekö

      Näin mainoksissa yleensä: "tarjous voimassa siihen ja siihen asti tai niin kauan kun varattu erä riittää". Että silleen! Jos tavara loppu, niin ei voi mitään. Ei kauppa ole vastuussa siitä, että aasiakas tulee kauppaan vasta kun tavara loppunut.

      Näitä narisijoita on aina kun joku suosittu tavara tarjouksessa. Parhaimmat vinkuu viikko tarjouksen loppumisen jälkeen, että eikö sitä nyt voi myydä sillä samalla hinnalla... No kun ei voi! Menkää ruokakauppaan kokeilemaan josko sitä tarjouskahvia saisi samaan hintaan myöhemmin, jos varattu erä loppunut, mitenkähän kävisi?

      Ja lopuksi vielä että siilinjärven k-rauta on varmasti yksi suomen halvimmista rautakaupoista. silloin kun itse rakensin, niin eipä tarvinnut muualla asioida.

      • aloittaja.....

        Eipä ole tuollaista lisätekstiä mainoksessa. En tietenkään olisi huomauttanut asiasta silloin. Myyjän vastaus olis vain "meillä ei niitä ole". Olin muuten nopeasti liikkeellä taisi edellisenä päivänä tulla mainos ja tarjoukset ilmoitettiin olevan voimassa parisen viikkoa.

        Käy hyvä mies vähän laajemmalla katselemassa hintoja. Huvikseni kävin katselemassa hintoja tuossa K-Raudassa tuotteista joita ostin omaan suureen rakennusprojektiin ostaessani sieltä jotain pientä nippeliä.. Olin erittäin tyytyväinen, etten ollut ostanut sieltä niitä tavaroita. Hinnat oli reilusti yläkanttiin, jopa oman lähimmän toisen K-Raudan tavarakohtaisesti Starkista ja erityisesti Bauhausista puhumattakaan. Bauhausista perustavaraa saa hyvin edullisesti ja sisustuselementeistä löytyy valikoiden sopivia.


      • aloittaja....
        aloittaja..... kirjoitti:

        Eipä ole tuollaista lisätekstiä mainoksessa. En tietenkään olisi huomauttanut asiasta silloin. Myyjän vastaus olis vain "meillä ei niitä ole". Olin muuten nopeasti liikkeellä taisi edellisenä päivänä tulla mainos ja tarjoukset ilmoitettiin olevan voimassa parisen viikkoa.

        Käy hyvä mies vähän laajemmalla katselemassa hintoja. Huvikseni kävin katselemassa hintoja tuossa K-Raudassa tuotteista joita ostin omaan suureen rakennusprojektiin ostaessani sieltä jotain pientä nippeliä.. Olin erittäin tyytyväinen, etten ollut ostanut sieltä niitä tavaroita. Hinnat oli reilusti yläkanttiin, jopa oman lähimmän toisen K-Raudan tavarakohtaisesti Starkista ja erityisesti Bauhausista puhumattakaan. Bauhausista perustavaraa saa hyvin edullisesti ja sisustuselementeistä löytyy valikoiden sopivia.

        Toki Bauhaus ei oikein sovellu Siilissä rakentamiseen, kun lähin taitaa olla Oulussa tai Tampereella. Itse odottelen sitä tulevaksi Jyväskylään niin pääsen hyödyntämään sitä myös toisessa paikassa. Tekisi eetvarttia myös Kuopion alueelle.


      • Anonyymi

        Niin,rakennus aikaan kyllä edullinen mutta sen jälkeen kyllä alennukset tippuu kun ostat pienempiä määriä.Ei säily asiakkuus kunnolla.


    • laaduntarkkailija

      Bauhausissa on kyl aika laajat valikoimat, mutta myyjää siellä on välillä aika vaikea saada. Ehkä sieltä voi, jotain pikkunippeleitä oma-aloitteisestikin kereillä ja ostaa. Kuitenkin jos vähänkään tarvitsee apua tai vaativampaa niin suosin menoa muualle. Muutamien eurojen takia en lähde ajelemaan ympäri kaupunkia. Kyllähän se bensakin maksaa, sekä työt seisoo ja työmiesten palkat juoksee. Mielummin keskitän mahdollisimman paljon yhteen rautakauppaan. Terrassa tuntuu olevan sama meininki...

      Toisin sanoen anoiksi vaihtoehdoksi yleensä jää K-rauta ja Starkki. K-rautojen laatu vaihtelee todella paljon ympäri Suomea. Starkeissa valikoima on lähinnä suht sama, mutta niissäkin on pikkukioskeja.

      • aloittaja.....

        Hyvimpä sain tuota neuvontaa Bauhausistakin ja myyjäkin löytyi, tosin jättihallissa ei aina ole viiden metrin päässä. Itse luotin "vaativammissa" seikoissa eniten oikeasti hyvin päteviin työmiehiin ja heidän etukäteen antamiin neuvoihin. Pieni matkailu tulee itselleni aina kyseeseen, kun ei asua millään rautakauppavyöhykkeellä. Kliseiseltä kuulostaa tuo selitys ajella ympäri kaupunkia ja työt seisoo ja palkat juoksee. Se ei oikein todeudu, kun hommat on suunniteltu hyvin. Peukalokeskellä kämmentä naiselta se onkin ainoa mahdollinen toimintatapa.

        Täytyy todeta, että huonoiten sain apua myyjiltä K-raudasta. Esimerkiksi niinkin yksinkertaiseen asiaan kuin parketteihin ei millään meinattunut löytyä myyjää. Sekä Bauhausissa että Starkissa opastusta löytyi heti.

        Joka tapauksessa kilpailu tekee hyvää myös rautakauppa-alalle. Eikä Siilistäkään ole liian pitkä matka käydä vertailemassa suurimpia ostoksia varten Kuopion kauppoja.


      • Titityy vaan sinne
        aloittaja..... kirjoitti:

        Hyvimpä sain tuota neuvontaa Bauhausistakin ja myyjäkin löytyi, tosin jättihallissa ei aina ole viiden metrin päässä. Itse luotin "vaativammissa" seikoissa eniten oikeasti hyvin päteviin työmiehiin ja heidän etukäteen antamiin neuvoihin. Pieni matkailu tulee itselleni aina kyseeseen, kun ei asua millään rautakauppavyöhykkeellä. Kliseiseltä kuulostaa tuo selitys ajella ympäri kaupunkia ja työt seisoo ja palkat juoksee. Se ei oikein todeudu, kun hommat on suunniteltu hyvin. Peukalokeskellä kämmentä naiselta se onkin ainoa mahdollinen toimintatapa.

        Täytyy todeta, että huonoiten sain apua myyjiltä K-raudasta. Esimerkiksi niinkin yksinkertaiseen asiaan kuin parketteihin ei millään meinattunut löytyä myyjää. Sekä Bauhausissa että Starkissa opastusta löytyi heti.

        Joka tapauksessa kilpailu tekee hyvää myös rautakauppa-alalle. Eikä Siilistäkään ole liian pitkä matka käydä vertailemassa suurimpia ostoksia varten Kuopion kauppoja.

        Samaan peliin olen minäkin törmännyt SIilinjärven K-raudassa. Tarjouksessa piti olla eräänä lauantaina auringonkukansiemenet. Vaan kun menin K-rautaan, minulle kerrottiin ettei niitä ole. Siis yhtään ainoaa säkkiä ei kaupassa niitä ollut! Todettiin vain että tiistaina tulee. Ok, menin tiistaina, vaan hinta olikin sitten aivan jotakin muuta. Natistuani tähän, että olis kannattanut sitten varmaan lauantaina hakea ne siemenet Kuopiosta, tokaisi myyjä, ettei niitä ollut sielläkään!! Palautetta annoin heti kassalla myyjälle ja sähköpostilla kauppiaalle. Kauppias ei vaivautunut edes vastaamaan. Minäkin kannan jatkossa euroni johonkin toiseen myymälään, jossa sana pitää!


    • Asiakasvihaajia

      Itsekin ajoittain asioin Siilinjärven K-Raudassa ja asiakaspalvelun töykeyden määrää olen ihmetellyt. Osa myyjistä on kyllä aivan asiallisia, mutta muutama selkeästi vihaa ja halveksii asiakkaita. Pitäisiköhän heidän siirtyä K-Raudasta vaikkapa töihin sosiaalitoimistoon tai työkkäriin? Siellähän ne pahasisuisimmat akat yleensä ovat.

    • PASKAAAA

      kävin joensuussa naumasessa ensin rakennus puolella ja sitten maali puolella ihan ois pitänyt pyytää anteeksi kun häiritsin myyjijä rakennuspuolella ukko katseli vaan tietokonetta ei etes päivää sanonut tosi töykeesti möi kyselin neuvoja katto suu auki ja ei sanonut mitään maali puolella parhaat päivät nähnyt nais myyjä oli tosi töykee ois pitänyt tietää paljonko maalia menee hänhän se asiantuntija ois pitänyt olla hävisi sitten kuin tuhka tuuleen EN OSTA MITÄÄN ENÄÄ KOSKAA pitääköön paskansa

    • KotitarveMualari

      Jep, kyllä arvostan K-kauppiaden työntekijävalintoja; itse kävin Rautiassa Kuopion eteläpuolelle... Yksi myyjä koko sisustusosastolla, jolta kysyin hänen palvellessaan toista asiakasta, että saisiko tänään sävytettyjä värejä ulkomaaliin? Itselläni oli jo siinä vaiheessa perusmaali kys. väriin valmiina kannossa, kaikki 9 litraa. Tokaisi ystävällisesti takaisin, että me kaikki ajamme yhdellä mopolla! Ahaa?? Vaihdoin kadun puolta ja sain maalin ilman isompia viisasteluja ja tinginpä vielä välineet kaupan päälle. Tästä vuosi ja sen jälkeen olenkin kaiken saanut kyllä muualta hankituksi, kuin Tuosta KKK-ryhmän liikkeestä.

    • vieras1111111

      joo....eipä ole kovin kummoista palvelua tuolla K-raudassa Kuopiossa. Aika törkeästi puhuvat ja ennenkaikkea kun tarvitsisi hoitaa joku reklamaatio.....ala-arvoista on myös kun liikkeen vetäjäkin siihen alentuu.... Olenkin laittanut muutaman kymppitonnin ostot Starkkiin. Homma kun pelaa siellä ihan eri tavalla.

      PS.En ole kummastakaan firmasta....vaan maksava asiakas.

    • RAKENTAJA

      Yes,ostan kaikki tarvikkeet terrasta ja starkista,kuopion enkä siilinjärven k-raudasta en osta naulaakaan

    • Lady in red

      Helpotus suuri kun luin noita kirjoituksia :) Oletin että vika minussa...olen hankala asiakas kun en tyytyväinen asiakaspalveluun. Todella töykeää, sormella osoitetaan "tuolla kait sitä on" !!!!!. Johto luo ilmapiirin ,sen kuinka tärkeä asiakas on kaupalle
      (eikös asiakas ole myynnin avain).
      En käy enää Siilinjärven K-raudassa.

    • Nojooo

      Askelten suunta on Kuopioon,mutta yksinkertaisesti siitä syystä että koko kylä kuolee tasan kello 18.00,mitään rautakauppatavaraa ei saa mistään eikä paljoa muutakaan,kaiken huippuna ainakin vielä muutama vuosi sitten paikallisella huoltoasemalla autotarvike-ja työkalutavaraa oli köysiaidan takana vaikka millä mitalla,mutta kun huoltoaseman kassa ei niitä sieltä saanut myydä....;=D

      • shop in shop

        Jos siellä toimi eri yritys, niin eipä tietenkään toisen tavaroita voi myydä. Monessa muussa paikassa myös eri omistajien yritykset toimivat samoissa tiloissa ilman kummempia erottavia seiniä ja suljettavia ovia.


    • painukoon...

      Minäkään en käy enää Siilinjärven K-raudassa.

    • voe voe ...

      No ei hääviä palvelua ALE-MAKASIINISSAKAAN , 2.1.2013 etsin myyjää kaupan peräpuolelta 40 min. huomautin kassalla, joku läksi etsimään miespuolista myyjää mutta ei löytynyt ?????????? Oli kyse vähän erikoisemmasta tuotteesta ja olisi tarvinnut vähän apua, mutta ei löytynyt myyjää !!! No se jäi ostamatta.

    • ostokset paikan muka

      Taisi olla hinnat siellä rautakauppatuotteissa niin huomattavasti halvemmat kuin vaikka k-raudassa kun 40 minuuttia ! etsit myyjää. Siis useimmitenhan tuoltakin osastolta tiedämme mitä haemme ja ale-makasiinissa tulee selvää säästöä.

    • ABC haisee

      Terrassa se palvelu vasta töykeää onkin, ja ammattitaidotonta; no eipä tule yllätyksenä S-ryhmän kaupassa... Pienellä palkalla saa vaan ..skoja työntekijöitä.

    • naamat norsunv*tulla

      Joo palvelu oli huonoa Siilissä,olisin ostanut kolmiooni uudet tapetit joten useamman huntin olisivat tienanneet mutta koska myyjä vain tiuki minulle ohikulkiessaan kun kysyin neuvoa niin ajattelin että tilaampa vaikka hienommat tapetit netistä!!!Pitäis valittaa ihan johonkin K-raudan asiakaspalveluun ylemmälle taholle,sillä tällaisena aikana varmaan kelpais hapannaamojen työpaikat vaikka vähän iloisemmile henkilöille,jos ei näitä se työnteko niin nappaa!!!

      • kusetuksen makua

        Antoivat väärät tarpeet ja paikalleen laaitettu. Vuorokausi hukkaan remontissa. Entiset massat piti hioo pois ja aloittaa aalusta. Sanovat vaan, et ei voi mitään. Ite oot ne sinne laittanu ja oma oli moka. Luulis ammattitaitoisen myyjän tietävän mitä myy.. Eipä tienny. Kyllä vituttaa!


    • pyy5

      Kahtokaa oikeesti peiliin ettekö osaa mitään muuta kun valittaa... näistä kaikista tasan yks positiivinen kommentti... ei herranjumala miten negatiivista väkeä....

    • Pellejä

      Negatiivisuuttahan on koko Siilinjärvi täynnä.

    • Roo

      Kuopion k-raudassa hyvää palvelua varaston pojilta!! suosittelen.

      • Ostastelija

        Samoin Siilin K-raudassa.


      • usvi

        Samoin! JP hommat osaa!!!


      • tuttu
        Ostastelija kirjoitti:

        Samoin Siilin K-raudassa.

        kyllä JP hyvää palvelua antaa!


    • jeösåda

      HYVÄ JP!

      • shdföfhoög

        Hyvä Juha ja JP...


    • Narrattu

      Palvelun taso vaihtelee sen antajasta riippuen.mutta todellinen ongelma on K-ryhmän Profi tuotteet, oman kokemukseni perusteella nämä kannattaa kiertää kaukaa, jopa IKH-myymälöissä myydään parempaa Kiinan krääsää.

    • rahallasaa

      Niinhän se on, halvalla ei hyvää saa..

      siksi siellä on myös Bahco, Ironside ym. parempilaatuiset tuotteet.

    • Kalle K

      ON Rauta Oy Rautia Kaavi.
      Kyseenalaista toimintaa rakennustarvikeliikkeessä. Osaa ne Kaavillakin.

      Hankin ON Rauta Oy Rautia Kaavi rautakaupasta rakennustarvikkeita kesällä 2014. Joissakin asioissa yhtiön toimintatavat ovat mielestäni kyseenalaisia.

      ON Rauta Rautia Kaavi nimensä mukaan ON kallis ja rahanahne rautakauppa. Eräänä päivänä ostin noin 1000 eurolla rakennustarvikkeita ja maksoin käteisellä. Muutaman viikon kuluttua tuli lasku muista hankkimistani tarvikkeista, mutta laskuun oli lisätty eri lähetenumerolla jo maksamiani tarvikkeita. Puutavaroihin oli laitettu harhautuksen vuoksi eri metrimääriä, etten huomaisi toiseen kertaan laskutusta. Kahteen kertaan laskutus on mielestäni tosi härskiä toimintaa.

      Kun hankitte rakennustarvikkeita ON Raudasta, olkaa tarkkana tällaisten tonnin virheiden varalta. Kauppias sanoi puhelimessa niitä heille sattuvan "jonkun verran". Kauppias hoitaa homman.

      ON Rauta Rautia Kaavi myy laadultaan myös huonoa tavaraa. Ostin kallista ulkoverhouslautaa pohjamaalattuna 450 metriä ja se toimitettiin tontille. Osa oli laadultaan normaalia, mutta nipun alimmaiseksi oli laitettu noin 40 metriä sellaisia lautoja joiden pontit on trukilla rikottu, eli säpäleinä.
      Ajatus Rautialla oli varmaankin se, että koska he suosittelivat ottamaan lautaa tosi reilun määrän, en reklamoisi rikkonaisista. Tässä on tyyliä.

      Ostin ON Rauta Rautiasta myös 40 mm vesijohtoputkea, jota käytetään pihan kasteluun. Putki upotettiin pehmeään hiekkaan, toinen pää järveen ja toinen vesiautomaattiin. Kun putkea täytettiin siemenvedellä, huomattiin että siinä onkin välillä vuoto. Tämän asian käsittely oli kauppiaalta varsinainen pohjanoteeraus. Hän syytti reiän tekijäksi minua ja kieltäytyi korvaamaan putken vaihdon. Sen sijaan hän luki puhelimessa jotain vesijohtolakia ja uhkaili Keskon tuomareilla, jos vielä vaatisin putken vaihtoa tai rahallista hyvitystä. Tiukalla on pipo tällä vastuusta pakenijalla.

      Kun tilasin ON Rauta Rautiasta rakennustarvikkeita tontille toimitettuna, minulle ilmoitettiin rahdin olevan 80 € per toimitus. Mutta kun lasku sitten tuli, siinä rahti olikin 125 euroa. Kun kysyin miksi hinta ei pidä yhtä kerrotun kanssa, myyjä sanoi että "pitäähän sen auton takaisinkin tulla". Tämäkin on mielestäni lapsellista ja kyseenalaista laskutusta, koska auton paluusta ei aiemmin mainittu.

      Vetkuttelua, luikertelua ja vastuun pakoilua. Asiat ovat olleet vireillä viikkoja, mutta eivät taida koskaan selvitä.
      Myös monta muuta pikku juttua, eli olkaa tarkkana!

    • JJukka29

      Enpä suosittele kuopionkaan k-rautaa paitsi varkaille myyjien määrään ja asiakaspalveluun katsoen

    • Joulupukki69

      Sain sieltä myös tippurin.

    • Anonyymi

      Siilin K-rauta ilmoitetut hinnat ei pidä ollenkaan paikkansa. puutarhamyymälässä Myyjät ei osaa esitellä
      Nilsiän K Raudassa osataan esitellä puutarhamyymälässä siellä kannttaa käydä.

      • Anonyymi

        Juuan k rauta on aivan hanurista. On palvelu niin vitusta että perkele vieköön. Myyjä syö purkkaa urheiluvaatteissaan ja jauhaa passaa, varastossa yhtä perseestä palvelu. Vittu että vituttaa kun siellä käy kerran kesässä katsomassa onko homma muuttunut. Vittu on muuttunut entistä paskemmaksi. USKOMATONTA HOMMAA VIELÄ VUONNA 2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuan k rauta on aivan hanurista. On palvelu niin vitusta että perkele vieköön. Myyjä syö purkkaa urheiluvaatteissaan ja jauhaa passaa, varastossa yhtä perseestä palvelu. Vittu että vituttaa kun siellä käy kerran kesässä katsomassa onko homma muuttunut. Vittu on muuttunut entistä paskemmaksi. USKOMATONTA HOMMAA VIELÄ VUONNA 2020

        No on USKOMATON TUO KIRJOITUS?
        Uskaltaako kesäasukas kylillä liikkua ,kun tuollaisia henkilöitä siellä saattaa vastaan tulla ?
        Kun huomaa ,että on tultu pääkaupunki seudulta ja tultu loman viettoon?


    • Anonyymi

      Työnnä ne orvokit sanonko minne..

    • Anonyymi

      Sikun kundeille luvattiin että tummelia riittää liukasteeksi mutta ei taas oli loppu meni blivhommiksi taas.

      • Anonyymi

        Saako tummelia taas?


    • Anonyymi

      Puutarhakausi alkaa taas, mukavaa.

      • Anonyymi

        Kohta losahtaa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe