mutta häiritseekö sinun unta kesäöiden valoisuus?
Minua ei, ei ole mitään väliä onko valoisaa, tai onko pimeä syksyinen yö.
Radiosta päivällä tuli ;o),,,
Anki Lindqvist....Ne kesäyöt
http://www.youtube.com/watch?v=2pV2203HsQc
Vielä on aurinko korkealla,
14
155
Vastaukset
- bimmikollgatt
Pimennysverhot on hyvä keino valoisuusongelmaan. Kun niihin on tottunut, ei osais goisaa ilman niitä.
No sälkkärit kiinni, ja se on siinä.
Tunnen muutaman, jotka peräti teippaa mustia jätesäkkejä ikkunoiden eteen kesäksi, eivät muuten saa nukutuksi.- o / h
mokka-mari kirjoitti:
No sälkkärit kiinni, ja se on siinä.
Tunnen muutaman, jotka peräti teippaa mustia jätesäkkejä ikkunoiden eteen kesäksi, eivät muuten saa nukutuksi.Helpompi on "hevoslaput" (mustat) eli silmälaput. Tokkiisa on olemassa ihan verhojakin pimentämään. Ittellä mieto pimennysverho ja tavalliset verhot päällä. Siis ei mun päällä vaan ikkunassa:)))
Höh, kuka se semmoset laput silmillä voi nukkua, en ainakaan minä. Nehän on kun ois näkö viety, Ja nehän ahdistas varmaan, ihan kun ois vankina jossain pimeessä paikassa.
Mulla oli se täyspimentävä, mut ikkunoiden vaihtojen jälkeen jäi vain pois. Muutenkin tujahdan kun sammutettu saunalyhty ;o),,, ei tarvii iltasatua alottaa lukemaan, nukkusmasa kyttii ja raappaa mukaansa, nykysin aika herkästi ;o),,,- o / h
Kyllä kyllä voi nukkua laput silmillä. On vain pimeää koko ajan. Pitää muistaa joskus kun herää ottaa ne pois:) Tietää mikä vuorokauden aika on menossa.
o / h kirjoitti:
Kyllä kyllä voi nukkua laput silmillä. On vain pimeää koko ajan. Pitää muistaa joskus kun herää ottaa ne pois:) Tietää mikä vuorokauden aika on menossa.
No enhän voi, ne varmaan ahdistas, ja jotenkin tekis oudon olotilan. Mut empä tarviikkaan, ei valoisuus haittaa.
- annikoo..
Miten ihmeessä ne amerikan naiset voi nukkua semmoset silmänaamiot päässä.......Guugletin että minkälaisia niitä on......niihin liittykin erotiikkaa ....enimmäkseen...Elokuvissa nähnyt kauniita" naamioita" ...
- o / h
annikoo.. kirjoitti:
Miten ihmeessä ne amerikan naiset voi nukkua semmoset silmänaamiot päässä.......Guugletin että minkälaisia niitä on......niihin liittykin erotiikkaa ....enimmäkseen...Elokuvissa nähnyt kauniita" naamioita" ...
Aaah. Painuvat petiin, fantasioimaan "lappujensa taakse" vai? No jaa. Eikö niillä ole normaalia mielikuvitusta tai sitten piiloutuvat lappujen taakse kun eivät ilkeä näytellä silmät auki:)))
- annikoo..
o / h kirjoitti:
Aaah. Painuvat petiin, fantasioimaan "lappujensa taakse" vai? No jaa. Eikö niillä ole normaalia mielikuvitusta tai sitten piiloutuvat lappujen taakse kun eivät ilkeä näytellä silmät auki:)))
No ..heko heko......tai mikäs siinä sitten auttaa kun on tottunut laput silmillä......
annikoo.. kirjoitti:
No en takuuvarmasti edes kokeile, varmaan karmeat,,,
Häh, siis erotiikkaan, no onko ne ikivanhat amerikkalaiset filmit erotiikkaa jos joku uinunu ne laput silmillä,,, No mielikuvienhan voi antaa laukata :o))),,,
- aurinkoinen...
Iltoja! Ei kyllä häiritse muakaan valoisat yöt.Olen kai tottunut kakarasta asti nukkumaan valoisassa ja sitäpaitsi ei niitä sälekaihtimia ollut ennen..en ainakaan muista että olisi ollut.
Niin ja pakkokin tottua kun täällä on valoisaa koko yön.
Olen minäkin saanut lahjaksi joskus sellaiset laput mutta en ole kyllä käyttänyt.Samaa mieltä että ahdistavat,eikä uni tule ollenkaan jos ne laittaa.
http://youtu.be/wFuCIzuHhvAEhtoota ;o),,,
Ei häiritse valoisuus,,, muutenkaan en nuku montaa tuntia yössä, miksi en, en tiedä, aina vähällä unella tullu toimeen.
Valoisuushan on kivaa, se anta voimaa seuraavaan päiväänkin,,,
- nikertäjä
kyllä häiritsee .meillä on onneksi makkarissa pimennysverho ,niin saa myös kesäisin pimeän huoneen .muuten ei uni tulisi .
silmälappujen kanssa en osaisi nukkua . Häiritsee ja ei häiritse...riippuu siitä, miten on päivän ahertanut, jos on tarpeeksi tehnyt fyysistä työtä, niin on aivan sama nukkua vaikka valot päällä.;)
Itseasiassa minua ahdistaa pimeys enempi, pitää olla joku pieni valo jossain, etten kompuroi yöllä omiin jalkoihini vessareissulla.;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872