Huomasiko joku että Kuninkaan paluu dvd:n lisämateriaalissa ei kerrottu tulevasta pidennetystä versiosta mitään, kun taas Sormusten ritarien ja Kahden tornin lisämatskus oli pieni esikatselu niiden extendet-versioon...?
Ja Kuninkaan paluun lisämatskut oli muutenkin aika laihaa katottavaa, sen yhen dokumentin olin jo nähny pari kertaa tv:ssä, joten nyt pitää venaa pidennettyy versioo että näkis paremmat dokumentit et miten sitä elokuvaa oikein tehtiin.
Hyvää odotusta kaikille jotka minun laillani menettää kärsivällisyytensä sen pidennetyn dvd:n ilmestymisen takia =) Niin ja hyvää kesistä kaikille, huomenna se alkaa !
lisämateriaalista
shine
1
420
Vastaukset
- Cloudberry
Keskusteluryhmissä on liikkunut huhuja, että Jacksonin keskittyessä yhä enemmän uuden King Kongin tekemiseen, pidennetty versio on jäänyt puolitiehen. Tämän vuoksi mitään traileria ei ole edes olemassa pidennetystä versiosta. New Line Cinema käy keskusteluja, miten molemmat projektit saataisiin tehdyksi, mutta tietysti vaakakupissa painaa uuden leffan valmiiksi saattaminen. Toivottavasti saavat pidennetyn version tehdyksi jouluun mennessä. Muuten menee lahjalista uusiksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333