Minusta ihminen ei voi vajota ihmisenä syvemmälle kuin vajoaa, kun lähtee loisimaan työttömyyskorvauksilla, asumis- ja toimeentulotuella, kuten tämän palstanloispummityöttömät tekevät. Minusta tämän palstan loispummityöttömät eivät ole sen kummempia kuin mitä ovat mummojen potkijat ja muut vastaavat. Itse en ole työkkärin virkailija tai sosiaalivirkailija, joten en joudu päivittäin katsomaan tätä loisivaa roskaväkeä, joten asia ei sinänsä koske minua. Kuvottaa ja ihmetyttää vain tämän palstan häiriköivät loispummityöttömät.
näin on
6
76
Vastaukset
- nyt nukuttaa
Ihan kiva kun ihmisillä on huumorintajaua!! Nämä piristävät köyhän ankeaa päivää! Kun saa nauraa niin on hyvä asia. Jatka samaan malliin, nappo!:)))
Huumorinkukka se kaunein kukka... - herba hemppa
Ota nappe soppaa toisellekin tikulle, kyllä se kuvotus
siitä sitten tasaantuu, sinuu tietenkin hermostuttaa
vieras palsta vaihtaessasi tänne potkut ja työttömyyspalstalta,
ole huotetta, ei täällä ketään potki, nettivittuilu on turvallista,
kyllä sinäkin tänne totut. - samaa mieltä
sorbusnappo taitaakin olla kotkalaisii...
- lisääkö?
hei ei se loisiminen mitään ruusuilla tanssimista oo, elämä on jatkuvaa köyhäilyä. lukemattomilla ei vain ole poispääsyä tilanteestaan...
itse tosin tunnustan loisivani, kuulunhan ylivelkaantuneiden armeijaan :) - metall-leidi
Puhut vastoin parempaa tietoa!! Helppo on työttömiä pummeiksi haukkua kun päättäjät ja media toimii köyhien suitsimisen primusmoottorina.
Vaikka et ole työkkärinvirkailija onneksi niin työttömänä ollessa sain sieltä sellaista välinpitämätöntä kohtelua ettei ole tosikaan.
Niimpä opiskeilin vielä aikuisena uuden ammatin ja sitkeällä puurtamisella pääsin töihin.Mitään työpaikkaa en ole hakenut enkä saanut työvoimatoimistosta.
Ei koulutettu ihminenkään automaattisesti saa töitä vaikka olisi miten kyvykäs ja nyt kun hakee töitä niin samaa työpaikkaa on hakemassa montakymmentä muuta.
Mua vaan kyllästyttää tämä joka paikassa oleva jatkuvasyötteien vittuilu köyhille.
90 luvulla kun olin työtön niin hain kuin hullu töitä, juoksin haastatteluissa, lähetin hakemuksia ja olin todella aktiivinen.
Aina sai rakentaa itseluottamusta yhä uudelleen töitä hakiessa ja aina uudelleen ja uudelleen tuli tieto, että valinta ei osunut kohdallesi.
Hammasta purren sain nykyisen työnantajani uskomaan kykyihini ja hyvin on mennyt ja pääsen vuoden päästä eläkkeelle.
Mutta niin tutkijat ja media rummuttavat, että syrjäytyminen on peritytyvää ja en ole todellakaan syntynyt hopealusikka suussa vaan lapsuutenikin elänyt köyhissä olosuhteissa ja jo kolussa olin opettajien silmätikkuna, kiitos radikaalien vasemmistolaisten mielipiteineni.
Mutta mitä voi loppujen lopuksi muuta tehdä kuin heittää hanskat tiskiin kun sulle jankutetaan ettet kelpaa ja kun sitä sanotaan riittävän useasta paikasta niin jo rupeaa itsekin ajattelemaan,että kannattaako edes yrittää enää.
Normaali ihminen haluaa tottakai tehdä työtä ja elää palkallansa, mutta tämä kapitalistinen systeemi tarvitsee työttömyyttä ja kun työttömiä lyödään kuin vierasta sikaa niin saadaa ns. kunnollisten ihmisten huomio ikäännettyä pois nykyisestä riistomeiningistä.
Nyt pitäisi olla tekoja työkansan puolesta eikä vaan että tuuli huulian heiluttaa ja ajetaan yhteiskuntaa uutta pparialuokkaa mikä tekee pakkotahtista ja puuduttavaa ilmaistyötä.- rehti p.a:n
Tässä maassa on aivan liian paljon porvarin elämää
ihannoivaa tyhjätaskua, joka porvaria äänestämällä
toivoo omastakin elämästä tulevan raharikasta,
ilman koulutusta ja hyvinpalkattua työtä.
Nuoretkin perheet ilman lantin, lanttia uskaltaa ottaa
150-200 donaa vippiä OK-talo projektiin,
tasiselle savipellolle kunnan vuokratontille,
puolet asukkaista on pienipalkkaisia kauluspaitaduunareita,
ja toinen puoli starttirahayrittäjiä ja ollaan niin porvaria
satojen tonnien vippien kanssa.
30 vuotta kitumalla lainaa lyhentävä perhe voi
aatesuuntaukseltaan kuulua kituvaan köyhällistöön, eli oikeistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261